Goede producten met goede info en snelle levering

Altijd veel keus, ook in maten, met nuttige en uitgebreide informatie. Daarnaast goede service en snelle levering. Nooit teleurgesteld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Mattijs, Dank voor de mooie woorden en de 10 als eindcijfer. Doet ons goed! Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Perfecte en snelle levering

Paar C&J gevonden op de site. Had vergelijkbaar paar thuis, maat gecheckt en bestelling gedaan. 2 dagen later goed verpakt in huis. Zeer tevreden. Zou het zo weer doen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Harald, Hartelijk dank voor de mooie 10! Graag tot een volgende keer en voor nu, veel plezier gewenst met uw nieuwe Crockett & Jones schoenen. Hartelijke groet, Floris, Team Zwartjes van 1883

Fantastische loopschoenen

Meindl schoenen aangetekend geleverd . Goede kwaliteit voor een goede prijs

• Mist u iets in ons aanbod? Nvt
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Beste Brie, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Graag tot ziens, maar eerst heel veel comfortabele Meindl-kilometers toegewenst! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijk advies, fijne ruime winkel met goede ,gratis, parkeermogelijkheid(Gelderlandplein) ,vriendelijk personeel

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Cora, Bedankt voor de prachtige 10 en de uitgebreide recensie. Ook in de winkel/aan de telefoon doen we ons best en dat is heel fijn om terug te lezen. Graag tot weer een volgende keer, maar eerst veel plezier van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Altijd correkt en goed!

En volgens toezegging 3 werkdagen.fijn.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Gea, Hartelijk dank voor de mooie recensie en prachtige 10 als eindoordeel. Fijn dat u ons weer wist te vinden, dat is toch ook het mooiste compliment. Graag tot weer een volgende keer, maar nu eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle levering en hele goede service! Persoonlijk briefje bij de schoenen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Hilde, Bedankt voor de prachtige 10 en de lovende woorden. Dat lezen we heel graag terug natuurlijk. Heel veel draagplezier en wie weet, tot een volgende keer? Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Top winkel, veel keus en snel geleverd

Na bestelling heel snel verstuurd.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Dirk Jan, Bedankt voor de mooie review en de prachtige 10 als eindoordeel. Natuurlijk zijn we heel blij met u als terugkerende klant, graag tot weer een volgende keer. Maar eerst veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

In het verleden regelmatig in de winkel gekocht, nu dus ook in de webshop.

Ik zocht een leverancier van Palmroth schoenen en vond die bij de Firma Zwartjes, die ik natuurlijk wel kende.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Marga, Fijn dat u ons nog kent en dan ook voor de Palmroth weet te vinden. Bedankt voor de mooie recensie en graag tot ziens, in winkel of webshop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Ruime keuze en snelle levering

Ik loop graag op schoenen van Santoni en Crockett & Jones. Zwartjes heeft een ruim assortiment van beide merken op voorraad. Leest en maten van beide merken blijven constant waardoor je altijd zeker bent prettig zittende schoenen te bestellen.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Pieter, Bedankt voor de lovende recensie. Inderdaad, als je de pasvorm kent van een merk, dan is online bestellen een prima optie. Zeker voor wie niet in de buurt woont. Mocht u een keer een uitje naar Amsterdam maken, wees dan zeker welkom in de winkel! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snelle goede levering

Top! Meermalen al ervaren!

• Mist u iets in ons aanbod? Weet niet
  • Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Eveline, Wat fijn dat het zo goed verloopt en dat u terug komt. Dat is het mooiste compliment! Bedankt voor de mooie recensie. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

De service van 1883, met snelheid en techniek van vandaag!

Paar schoenen in de opruiming besteld, binnen 24 uur geleverd, keurig verpakt. De schoenen pasten helaas niet, dus teruggestuurd. Alles tip-top afgehandeld. Hier ga ik vaker shoppen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Gijsbert, Wat fijn om terug te lezen, hartelijk dank voor de mooie slogan! Heel erg jammer dat de schoenen niet pasten, als we kunnen helpen met de maat, laat het ons gerust weten. Graag tot een volgende keer, met meer succes. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Service en kwaliteit is top

Volgende dag in huis en super mooie schoenen

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Wendy, Heel erg bedankt voor de fijne recensie en de 10! Veel plezier van de schoenen en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Perfect!

Duidelijk helder en snelle levering.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Ahmet, Bedankt voor de mooie recensie en de 10 als eindcijfer. Fijn om te lezen. Graag tot een volgende keer, maar eerst veel draagplezier. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Snel vlug en netjes geleverd, Geweldig een dikke 10 hiervoor. Bedankt.

• Mist u iets in ons aanbod? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Beste Corrie, Bedankt voor de mooie woorden en dikke tien! Graag tot een volgende keer, maar eerst heel veel plezier van de aankoop natuurlijk. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Een tien met een griffel

Zie hierboven!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via iemand anders

Beste Truus, Bedankt voor de prachtige tien, met griffel, we gaan er een beetje van blozen. Heel veel draagplezier en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Uitstekend.

Mooie laarzen gekocht die snel werden geleverd en prima zitten.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Bedankt voor de lovende woorden en het prachtige eindcijfer. We hopen u in de toekomst te blijven verwelkomen, maar eerst nog veel draagplezier van de laarzen. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Absoluut geen fijne ervaring

Begon wat stroef, maar heb de schoenen inmiddels binnen. Super schoenen, erg blij mee!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Feico, Ja, het liep niet lekker, maar gelukkig kwam het toch allemaal goed. En dan nu veel draagplezier, want als dat maar soepel loopt... en graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Mijn vraag per e-mail over de maat van schoenen keurig beantwoord met advies. Schoenen besteld en binnen twee dagen aangeleverd. Uitstekende service.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Bedankt voor de prachtige recensie, dat lezen we heel graag terug. Het blijft lastig, adviseren op afstand, dus we zijn blij dat het goed lukte. Veel draagplezier en graag tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Waren problemen bij NL post, Zwartjes heeft me daar over gebeld en goede oplossing gevonden. En uiteraard Arche schoenen zijn top.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Christine, Bedankt voor het begrip rond de bezorging, altijd even lastig. Maar de Arche schoenen maken het vast goed, heel veel draagplezier en bedankt ook voor de prachtige recensie! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

prachtige laarsjes en heel erg snel bezorgd

Erg geaarzeld of ik wel online winterlaarsjes zou bestellen. Zouden ze wel passen ? Perti Palmroth kocht ik altijd in Maastricht maar nu alleen online te koop. Na een week aarzelen toch maar besteld en hiep hiep hoera ze passen prima en de schoenmaker kan er de zool nog met 1,5 cm verhogen omdat na een heup operatie en lengte verschil is.

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Bedankt voor de prachtige 10, en wat fijn dat ze goed pasten! We hebben ook gewoon winkels in Amsterdam, mocht u daar een keer in de buurt zijn. Maar als het online lukt, is dat helemaal makkelijk. Heel veel draagplezier en wie weet tot ziens. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima geregeld.

Prima geregeld.

• Hoe heeft u ons gevonden? Al langer klant

Beste Frank, Bedankt voor de mooie woorden en de prachtige 10 als eindcijfer. Daar zijn we erg blij mee. Veel draagplezier nog en graag tot - weer - een volgende keer. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Great Service

Great service

• Hoe heeft u ons gevonden? Via een advertentie online

Dear Jason, Thanks for the positive review, hope to see you again. Meanwhile, enjoy the shoes on many, many walks! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Schoenen hadden klein kleurverschil

Mijn Meindl wandelschoenen hadden een klein kleurverschil. Ik had daarover een klacht kunnen indienen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik had de schoenen direct nodig en had geen zin in gedoe. Toch jammer dat ik dit niet van te voren wist. Verder prima schoenen en Zwartjes heeft ze snel verstuurd.

• Hoe ervaart u onze service? N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Pet, Wat jammer dat dat kleurverschil door onze controle is geglipt. En nog veel jammerder dat u daardoor met een naar gevoel bent blijven zitten. Omdat het de laatste maten betreft in onze outlet, hadden we geen vervangend exemplaar kunnen aanbieden. Maar geld terug had een optie geweest. Nu is het zo dat het kleurverschil is ontstaan door daglicht, dus het trekt gelukkig met het dragen straks ook gewoon weer bij. Ik wens u in elk geval veel wandelplezier toe! Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Prima adres, professionele behandeling.

Goede ervaring en snelle reactie.

De juiste schoen

Ik bestelde een voor mij nieuw merk. Na de op erkent werd contact met mij opgenomen om de juiste maat af te stemmen. Ik ga zeker weer bestellen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Via Google

Beste Paul, Fijn dat het gelukt is om de maat af te stemmen, scheelt veel gedoe. Bedankt voor de fijne recensie en veel plezier van de aankoop. Hartelijke groet, Corina, Team Zwartjes van 1883

Gelderlandplein 219

1082 LX Amsterdam

206442058

Over Zwartjes van 1883

Schoenwinkel Zwartjes van 1883 - Topkwaliteit schoenen en service Op de Utrechtsestraat in het centrum van Amsterdam en in het overdekte winkelcentrum Gelderlandplein aan de rand van stadsdeel Buitenveldert vindt u schoenhandel Zwartjes van 1883. Dankzij het vakkundige en professionele advies van onze medewerkers draagt u altijd de perfecte schoen op het juiste moment. Geen gelegenheid om zelf langs te komen? De schoenen in onze winkels staan ook allemaal in onze webshop. Ook hier maken we graag het verschil, we zoeken met liefde een bijpassende riem of schoencrème voor u uit of helpen u bij het passen of bestellen van uw schoenen. Neemt u gerust contact op bij vragen.