Partij waar je van op aan komt

Wij doen al jaren zaken met Arnauld en iedere keer bewijzen ze weer dat ze goede kwaliteit leveren voor een eerlijke prijs maar ook een belangrijk positief punt is de communicatie en de uitvoering. Ze komen hun afspraken na en bij Arnauld is de klant altijd koning.

Prima samenwerking en alles op tijd geleverd.

goede contacten

snelle reactie en goede service

Prima en vertrouwd

Mooie kerstpakketten en prima organisatie

Super service en dienstverlening

Op het laatste moment had ik nog een paar kerstpakketten nodig, vlak voor de Kerstdagen. Toch hebben ze nog een paar mooie Kerstparketten samengesteld!

Super behulpzaam en mee denkend!

Goed contact gehad en iedereen uiteindelijk zeer tevreden met de kerstpakketen, dus helemaal top.

Mijn ervaring met jullie firma is altijd perfect, niets op aan te merken.

snelle opvolging van aanvragen en goede afwerking van orders

Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf.

Super bedrijf

Mijn ervaringen zijn zeer goed altijd netjes en snel geholpen, ook nalevering komt altijd goed

Dikke prima!

De contacten waren goed, reageren snel op mail en de mogelijkheden waren ook prima bespreekbaar. Ook wanneer je alles standaard wilt.

Prima.

Prettige / goede ervaring. Afspraken worden goed nagekomen.

Doel- en servicegericht

Vriendelijke en actieve samenwerking. Denken altijd mee en zijn behulpzaam, klantvriendelijk enz.

Ons no. 1 adres voor relatiegeschenken!

Seatrade doet al jaren zaken met Arnauld Geschenken naar volle tevredenheid. Johanna en Rolf denken mee, zijn altijd bereidwillig als we het net even anders willen en nemen ons daarmee veel werk uit de handen. Voldoende (varieteit in) leuke produkten. Bovendien is het altijd gezellig in de showroom in de aanloop naar de kerstperiode.

Uitstekende logistieke afhandeling en een feestelijk product

Arnauld heeft ons kerstpakket 2020 geleverd. Het was niet alleen een leuk pakket en een goede service, maar Arnauld zorgde ook voor de distributie onder 2600 medewerkers verspreid over 100 locaties. Dat verliep vlekkeloos.

kerstpakket samenstellen ging perfect

Het samenstellen van het kerstpakket was prima voorbereid. Duidelijke en overzichtelijke showroom met veel variatie en keuzemogelijkheden. Ook producten die niet in de showroom kon besteld worden. Duidelijke communicatie en je weet direct waar je aan toe bent.

Uitstekend geregeld

Mooie pakketten samengesteld, goed geholpen, flexibel en alles volgens afspraak.

Top geregeld

Top geregeld

prettig bedrijf om mee zaken te doen

alles goed geregeld

Goede snelle service!

Goede snelle service!

Service en snelheid zijn uitmuntend

Arnauld geschenken is een aanrader, zij hebben service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Ik bestel al enkele jaren bij Arnauld en altijd tot volle tevredenheid. Ze denken mee, bellen of mailen bij twijfel. Kortom je kunt op ze vertrouwen ook bij spoedbestellingen lukt het ze om op tijd te leveren.

Uitstekende service en kwaliteit

Als je ergens naar vraagt, wordt het meteen voor je uitgezocht. Je krijgt keurig netjes snel een offerte met alle informatie. Bij twijfel wordt er telefonisch contact met je gezocht. Prima service ook qua prijs en kwaliteit.

Prima afspraken en service voor een eerlijke prijs!

Klantvriendelijke benadering, vooral oplossingsgericht. Kortom super tevreden.

Top service!

Goede en snelle service!