Het materiaal dat geleverd wordt is goed, de beschrijving is voor een leek soms iets te verwarrend. Maar door direct mailcontact perfect afgehandeld. Complimenten !!!!

Top qualität bei produkt und service

Es hat wie immer alles perfekt geklappt!

Slechte service

Ik heb een controller besteld voor mijn aquarium. Nadat ik deze ontvangen had bleek dat er geen usb kabel bij zat. Heb daarop gebeld kreeg als antwoord dat ik deze gewoon kon kopen in winkel. Daarna wil ik een programma aanmaken maar dat lukte niet. Heb daarop meerdere malen een e-mail gestuurd voor uit leg, maar nooit een reactie gehad. Ga nu de controller terug sturen, moet weer verzendkosten betalen en voordat ik mijn geld terug krijg duurt 30 dagen.

Geachte Marcel Janssen, Op 21-10 stuurde u een mail: "Heeft u misschien voor mij de software voor de controller TC420 zonder wifi." Daar er versies zijn (met een andere software) hebben wij u gevraagd om een foto van betreffende controller waarop geen antwoord kwam. Dinsdagmiddag 29-11 bestelde u bij ons een Smart WiFi Timer. Binnen 2 dagen (donderdag 31-11) is deze naar u verzonden zodat u deze nog voor het weekend binnen zou hebben, inmiddels stuurde u al een mail "Ik heb deze week een bestelling gedaan en wil graag weten wanneer ik deze ontvang. Had gehoopt dat deze al bezorgd was." Helaas kunnen wij niet toveren. U belde naar de Kitelight Techn. dienst dat er geen USB kabel bij zat, er is aangeboden er z.s.m. een na te sturen en tevens is er gezegd dat, als u een printerkabel heeft, deze ook gebruikt kan worden. Daar gaf u geen antwoord op. Op zaterdag 2-11 stuurde u een mail; " Ik ben bezig om de wifi controller in te stellen, maar loop tegen aan aantal zaken aan" Daar wij het weekend op de Vivarium beurs stonden konden er geen mails worden beantwoord. Op woensdag 6-11 gaf u te kennen; Ik wil de controller retour sturen, het geleverde product bevalt me niet. Waarop wij u de procedure voor retour zenden toestuurde en het volgende antwoord van u ontvingen; Goedenavond, De timer is nog niet aangesloten geweest, ook niet geprogrammeerd. (???) Ik zal de timer deze week retour sturen in de originele verpakking. De controller is inmiddels ontvangen. Het bedrag zal via hetzelfde betaalplatform waar u mee betaalde worden teruggestort. Kitelight products

Voortreffelijk

Zeer goed geholpen, nemen allerbijdehandst voor je. Om alles goed en helder uit te leggen

Zeer behulpzaam.

Ik was zondag in Rosmalen op Vivarium beurs en daar was ook Kitelight aanwezig ben daar zeer goed geholpen.

zeer goed

zeer vriendelijke verkoper. goede produkten . Wel jammer dat ik geen gehoor kreeg via mail ......3x..... Na telefoneren .dadelijk zeer goed geholpen en een super levering .

Geachte Pascal, Dank u voor uw review, wij zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze producten, de wijze waarop u geholpen bent en de snelle levering. Helaas was er bij onze technische dienst een storing in het e-mail verkeer waardoor de e-mails niet verzonden werden terwijl deze wel als verzonden in het systeem stonden. Zoals altijd doen wij ons uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen maar een storing bij een provider welke niet direct zichtbaar is kunnen wij helaas niets aan doen.

Prima verlichting, goede service

Na uitleg en advies van Kitelight gekozen voor aquarium LED met wifi controller. Het kost toch wel even tijd om alles goed te doorgronden hoe je wifi controller moet instellen en werkend te krijgen, ondanks een uitgebreide gebruiksaanwijzing, die weliswaar uitgebreid, maar niet overal even duidelijk is. Zo is de controller niet vanaf elke locatie te benaderen, zoals op website staat vermeld, maar uitsluitend binnen bereik van je eigen wifirouter. Dit maakt het gemak van deze controller echter niet minder plezierig. De software vd app doet wel wat oubollig aan en is niet altijd gebruiksvriendelijk en logisch, maar daar wen je wel snel aan. Maar na aantal malen tel. uitleg vd welwillende en goed bereikbare technische dienst (zowel verkoop als TD is in de avond ook bereikbaar, verkoop zelfs tot 23.00 uur!) en veel zelf proberen kent de verlichting geen geheimen meer. De verlichting aansluiten zelf is fluitje van een cent. LED balken geven prima licht die via een dagprogramma in blokken van half uur geheel naar eigen wens kan worden ingesteld. Gewenst dagprogramma moet je wel helemaal zelf in je telefoon invoeren. Wel jammer dat je lampbekabeling met schroefjes moet vast zetten in de controller, met stekkertjes had stuk makkelijker en meer van deze tijd geweest. Al met al is prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft uitstekend alsmede dus ook de klantvriendelijk en service.

De kwaliteit van de producten is top, maar de website is flop

Afbeeldingen en tekst op website zijn nog uit 1990, ik begon te twijfelen of ze nog bestonden. Het is dat ik ervaring met de producten had, hele goede prijs/kwaliteit, anders had ik ergens anders gekocht.

Snelle Levering en goede service

Heb de ledset voor aquariums t/m 95 cm. gekocht. Werd na 1 dag al geleverd. Zag er allemaal goed uit. Bij het installeren van de timer werkte de software niet. Na contact te hebben gehad met Kitelight kreeg ik de nieuwe software snel toegemaild en na persoonlijk contact met de technische man van Kitelight was een en ander snel opgelost. Het enige nadeel wat ik ondervonden heb met mijn Juwel Vision 180 is dat het Multi Montage systeem te laag is en daardoor de ledunits in het water kwamen te liggen. Dit heb ik opgelost door de ledunits maar bovenop te monteren. Ik had beter het andere montagesysteem kunnen nemen want dan hadden de ledunits naast de oude tl lampen gehangen boven het water. Verder zeer te spreken over Kitelight !!!!

Goed werkend product.

Ik heb het product nog maar net maar het ziet er allemaal goed uit. En het werkt naar behoren. En het is redelijk makkelijk om het te installeren.

zeer tevreden

tijdige levering goede service prima producten wat wil een mens nog meer

Qualité de service, professionnalisme

Produit livré dans les délais avec un très bon suivi.

Prima service en goed advies!

Voor mijn aquarium had ik een set led lampen en een wifi controller besteld. Jammergenoeg was ik vergeten om extra kabels te kopen. Vandaag heb ik ze opgehaald en heb ik nog prima advies over de verlichting gekregen (hoeveelheid en volgorde van de leds).

Perfecte service

Wij bestellen hier vaker naar volle tevredenheid en zijn blij dat we na het plaatsen van de bestelling op de hoogte worden gehouden hoe het verloop van de bestelling is. SUPER, Ga zo door

Duidelijke communicatie snelle leverering

Bestelling gedaan en netjes via email op de hoogte gehouden. Alles is goed verlopen. Alleen de email mag wat minder. Emails gekregen voor: bestelling ontvangen, bestelling in behandeling, bestelling is onderweg en erna nog twee emails om een oordeel te geven.

snelle goede service

Gister besteld vandaag in huis daar kunnen ander bedrijven niet in mee gaan

Goede service en duidelijke uitleg.

Nadat onze adapter het niet meer deed, kregen we gewoon een nieuwe zonder betaling.

Goede producten, worden stipt geleverd. Heb hier al vaker spullen besteld en kan ze van harte aanbevelen.

Goede service en vriendelijk personeel

goede service en vriendelijk personeel

Goed product snelle service jammer van de verzendmethode

Producten zijn prima, goede informatie op de site en heb al jaren veel. plezier van de Kitelight producten. Helaas gebruiken ze een beroerde vervoerder om de producten te vervoeren. Dat is het enige verbeterpunt wat er is. Daarom geen 10 maar een 9.

Top producten met een top service

Een echte aanrader voor iedereen die zijn aquarium lief heeft!

Zoals al vele hebben aangegeven, super vriendelijk, goede service en alles is bespreekbaar. Had ik al gezegd service met een smile ! Een duidelijke aanrader.

SUPER producten en service, al jaren.

Al jaren gebruik ikaquarium verlichting van Kitelight naar volle tevredenheid dus nu ook weer voor mijn nieuwe aquarium.

Zoals bestellen hoort te gaan👍👍

Gewoon supersnel geleverd

Geen zin, maar een woord: Super

Ik heb een afspraak gemaakt om enige producten te bekijken en om advies gevraagd. Hiervoor werd alle tijd genomen en heb goede tips gekregen. Daarna een bestelling gedaan die snel en correct geleverd is.