Goed produkt, goede service

Fijn bedrijf

Snel en correct geleverd.

Had na installatie vraag , werd na sluitingstijd tijd correct beantwoord

Super bedrijf

Goede en snel service Top bedrijf

Gewoon heel goed

Snelle levering en goede kwaliteit. En bij vragen snel antwoord. En bedankt voor de attentie.

uitstekend licht!

Update van mijn review van 2 oktober: Nu dus 4 maanden in bezit en nog steeds zeer tevreden. Lichtsterkte van de balken zijn zeer precies in te stellen en planten lijken meer tevreden dan ooit! Bij mij ging het oude licht in de bak altijd om 11.00 uur aan, omdat je nu eenmaal het licht niet de hele dag kan laten branden. Maar omdat je eigenlijk al direct wil kijken als je uit bed komt om te kijken of alles in orde is, heb ik 3 van de 9 balken via de telefoon op 5% sterkte gezet om 08.00 uur zodat je tóch iets kunt zien, perfect! Om 11.00 gaat dan alles in 1,5 uur langzaam naar volle 100% (mooie heldere) verlichting. later in de avond het omgekeerde proces, zo makkelijk. Zou niet anders meer willen.

Top kwaliteit en super snel in huis met duidelijk uitleg

Top service en kwaliteit voor een hele betaalbare prijs. Reageren duidelijk en snel als je een vraag heb.

Goede service snel geleverd.

Ook na ruim anderhalf jaar. Pc was gecrasht en software van kitelight controller vergoten gegaan. Mailtje gestuurd en software binnen no time in de mail. 👍👍👍

Werkt prima!

Ik had kitelight gekozen vanwege het handige click-on systeem, heb een volledige set incl controller besteld en zeer vlot gekregen. Helaas was het click-on systeem vergeten meetesturen, een e-mailtje loste dit binnen een dag op, top!

Perfecte lampen

Een paar weken geleden nieuwe RGBW lampen gekocht, gemakkelijk te installeren en perfect licht. De planten groeien beter en mijn vissen kleuren veel mooier een ECHTE aanrader voor een mooie prijs! Ben er zeer tevreden mee top kwaliteit Jan en Willy van Steenderen

Goede service en snelle levering

Ik kan kitelight aan ieder aanbevelen

Prima spul

Klantgericht - kundig advies en goede service Erg tevreden , bedankt Koos .

Prima product en service

Op vivarium beurs set gekocht. Helaas werkte hij niet goed. Bij medewerker thuis spul meegenomen en toen bleek voeding defect. Nieuwe gekregen en het werkte meteen prima. Prima service!

Hartelijk dank voor jullie perfecte en vlugge dienstverlening!

4 sterren en een half

Een bestelling gedaan die niet als standaard product op de site staat. Telefonisch mijn wensen kenbaar gemaakt en dan is er veel mogelijk tegen een redelijke prijs.

Al bestaande klant, Netjes afgeleverd

Alleen de levering duurt wat langer. Nu is levertijd tussen 1 - 3 dagen. Heb het pakketje ook op de derde dag gekregen.

Het materiaal dat geleverd wordt is goed, de beschrijving is voor een leek soms iets te verwarrend. Maar door direct mailcontact perfect afgehandeld. Complimenten !!!!

Top qualität bei produkt und service

Es hat wie immer alles perfekt geklappt!

Slechte service

Ik heb een controller besteld voor mijn aquarium. Nadat ik deze ontvangen had bleek dat er geen usb kabel bij zat. Heb daarop gebeld kreeg als antwoord dat ik deze gewoon kon kopen in winkel. Daarna wil ik een programma aanmaken maar dat lukte niet. Heb daarop meerdere malen een e-mail gestuurd voor uit leg, maar nooit een reactie gehad. Ga nu de controller terug sturen, moet weer verzendkosten betalen en voordat ik mijn geld terug krijg duurt 30 dagen.

Geachte Marcel Janssen, Op 21-10 stuurde u een mail: "Heeft u misschien voor mij de software voor de controller TC420 zonder wifi." Daar er versies zijn (met een andere software) hebben wij u gevraagd om een foto van betreffende controller waarop geen antwoord kwam. Dinsdagmiddag 29-10 bestelde u bij ons een Smart WiFi Timer. Binnen 2 dagen (donderdag 31-10) is deze naar u verzonden zodat u deze nog voor het weekend binnen zou hebben, inmiddels stuurde u al een mail "Ik heb deze week een bestelling gedaan en wil graag weten wanneer ik deze ontvang. Had gehoopt dat deze al bezorgd was." Helaas kunnen wij niet toveren. U belde naar de Kitelight Techn. dienst dat er geen USB kabel bij zat, er is aangeboden er z.s.m. een na te sturen en tevens is er gezegd dat, als u een printerkabel heeft, deze ook gebruikt kan worden. Daar gaf u geen antwoord op. Op zaterdag 2-11 stuurde u een mail; " Ik ben bezig om de wifi controller in te stellen, maar loop tegen aan aantal zaken aan" Daar wij dat weekend op de Vivarium beurs stonden konden er geen mails worden beantwoord. Op woensdag 6-11 gaf u te kennen; Ik wil de controller retour sturen, het geleverde product bevalt me niet. Waarop wij u de procedure voor retour zenden toestuurde en het volgende antwoord van u ontvingen; Goedenavond, De timer is nog niet aangesloten geweest, ook niet geprogrammeerd. (???) Ik zal de timer deze week retour sturen in de originele verpakking. De controller is inmiddels ontvangen. Het bedrag zal via hetzelfde betaalplatform waar u mee betaalde worden teruggestort. Kitelight products

Voortreffelijk

Zeer goed geholpen, nemen allerbijdehandst voor je. Om alles goed en helder uit te leggen

Zeer behulpzaam.

Ik was zondag in Rosmalen op Vivarium beurs en daar was ook Kitelight aanwezig ben daar zeer goed geholpen.

zeer goed

zeer vriendelijke verkoper. goede produkten . Wel jammer dat ik geen gehoor kreeg via mail ......3x..... Na telefoneren .dadelijk zeer goed geholpen en een super levering .

Geachte Pascal, Dank u voor uw review, wij zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze producten, de wijze waarop u geholpen bent en de snelle levering. Helaas was er bij onze technische dienst een storing in het e-mail verkeer waardoor de e-mails niet verzonden werden terwijl deze wel als verzonden in het systeem stonden. Zoals altijd doen wij ons uiterste best om onze klanten zo goed en snel mogelijk te helpen maar een storing bij een provider welke niet direct zichtbaar is kunnen wij helaas niets aan doen.

Prima verlichting, goede service

Na uitleg en advies van Kitelight gekozen voor aquarium LED met wifi controller. Het kost toch wel even tijd om alles goed te doorgronden hoe je wifi controller moet instellen en werkend te krijgen, ondanks een uitgebreide gebruiksaanwijzing, die weliswaar uitgebreid, maar niet overal even duidelijk is. Zo is de controller niet vanaf elke locatie te benaderen, zoals op website staat vermeld, maar uitsluitend binnen bereik van je eigen wifirouter. Dit maakt het gemak van deze controller echter niet minder plezierig. De software vd app doet wel wat oubollig aan en is niet altijd gebruiksvriendelijk en logisch, maar daar wen je wel snel aan. Maar na aantal malen tel. uitleg vd welwillende en goed bereikbare technische dienst (zowel verkoop als TD is in de avond ook bereikbaar, verkoop zelfs tot 23.00 uur!) en veel zelf proberen kent de verlichting geen geheimen meer. De verlichting aansluiten zelf is fluitje van een cent. LED balken geven prima licht die via een dagprogramma in blokken van half uur geheel naar eigen wens kan worden ingesteld. Gewenst dagprogramma moet je wel helemaal zelf in je telefoon invoeren. Wel jammer dat je lampbekabeling met schroefjes moet vast zetten in de controller, met stekkertjes had stuk makkelijker en meer van deze tijd geweest. Al met al is prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft uitstekend alsmede dus ook de klantvriendelijk en service.

De kwaliteit van de producten is top, maar de website is flop

Afbeeldingen en tekst op website zijn nog uit 1990, ik begon te twijfelen of ze nog bestonden. Het is dat ik ervaring met de producten had, hele goede prijs/kwaliteit, anders had ik ergens anders gekocht.

Snelle Levering en goede service

Heb de ledset voor aquariums t/m 95 cm. gekocht. Werd na 1 dag al geleverd. Zag er allemaal goed uit. Bij het installeren van de timer werkte de software niet. Na contact te hebben gehad met Kitelight kreeg ik de nieuwe software snel toegemaild en na persoonlijk contact met de technische man van Kitelight was een en ander snel opgelost. Het enige nadeel wat ik ondervonden heb met mijn Juwel Vision 180 is dat het Multi Montage systeem te laag is en daardoor de ledunits in het water kwamen te liggen. Dit heb ik opgelost door de ledunits maar bovenop te monteren. Ik had beter het andere montagesysteem kunnen nemen want dan hadden de ledunits naast de oude tl lampen gehangen boven het water. Verder zeer te spreken over Kitelight !!!!

Goed werkend product.

Ik heb het product nog maar net maar het ziet er allemaal goed uit. En het werkt naar behoren. En het is redelijk makkelijk om het te installeren.