zeer tevreden

tijdige levering goede service prima producten wat wil een mens nog meer

Qualité de service, professionnalisme

Produit livré dans les délais avec un très bon suivi.

Prima service en goed advies!

Voor mijn aquarium had ik een set led lampen en een wifi controller besteld. Jammergenoeg was ik vergeten om extra kabels te kopen. Vandaag heb ik ze opgehaald en heb ik nog prima advies over de verlichting gekregen (hoeveelheid en volgorde van de leds).

Perfecte service

Wij bestellen hier vaker naar volle tevredenheid en zijn blij dat we na het plaatsen van de bestelling op de hoogte worden gehouden hoe het verloop van de bestelling is. SUPER, Ga zo door

Duidelijke communicatie snelle leverering

Bestelling gedaan en netjes via email op de hoogte gehouden. Alles is goed verlopen. Alleen de email mag wat minder. Emails gekregen voor: bestelling ontvangen, bestelling in behandeling, bestelling is onderweg en erna nog twee emails om een oordeel te geven.

snelle goede service

Gister besteld vandaag in huis daar kunnen ander bedrijven niet in mee gaan

Goede service en duidelijke uitleg.

Nadat onze adapter het niet meer deed, kregen we gewoon een nieuwe zonder betaling.

Goede producten, worden stipt geleverd. Heb hier al vaker spullen besteld en kan ze van harte aanbevelen.

Goede service en vriendelijk personeel

goede service en vriendelijk personeel

Goed product snelle service jammer van de verzendmethode

Producten zijn prima, goede informatie op de site en heb al jaren veel. plezier van de Kitelight producten. Helaas gebruiken ze een beroerde vervoerder om de producten te vervoeren. Dat is het enige verbeterpunt wat er is. Daarom geen 10 maar een 9.

Top producten met een top service

Een echte aanrader voor iedereen die zijn aquarium lief heeft!

Zoals al vele hebben aangegeven, super vriendelijk, goede service en alles is bespreekbaar. Had ik al gezegd service met een smile ! Een duidelijke aanrader.

SUPER producten en service, al jaren.

Al jaren gebruik ikaquarium verlichting van Kitelight naar volle tevredenheid dus nu ook weer voor mijn nieuwe aquarium.

Zoals bestellen hoort te gaan👍👍

Gewoon supersnel geleverd

Geen zin, maar een woord: Super

Ik heb een afspraak gemaakt om enige producten te bekijken en om advies gevraagd. Hiervoor werd alle tijd genomen en heb goede tips gekregen. Daarna een bestelling gedaan die snel en correct geleverd is.

Super service.

Correcte service en snelle levering! Top

super af gehandelt

supper goed doen wat ze zeggen

Pluspunten

Goede service Goede vakkennis Mooie producten

Pluspunten

Altijd zonder problemen geholpen

Pluspunten

Top verlichting

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Ik heb al eerder gekocht bij kitelight en heb er maar één woord voor, perfect Dankjewel voor de goede service weer volgende keer kom ik gewoon terug

Pluspunten

goed advies snelle en correcte levering