Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

Ik heb al eerder gekocht bij kitelight en heb er maar één woord voor, perfect Dankjewel voor de goede service weer volgende keer kom ik gewoon terug

Pluspunten

goed advies snelle en correcte levering

Pluspunten

snelle levering, goede opvolging, overzichtelijke website

GEEN

Pluspunten

Pluspunten

5 sterren! Top service.. Snelle levering Topkwaliteit Vriendelijk

Geen verbeterpunten..

Pluspunten

het bedrijf denkt goed mee en reageert zeer snel, de order kwam de volgende dag al binnen.

de materialen zijn voor gewoon gebruik, om het voor touren geschikt te maken heb ik er betere connectoren aan gezet.

Geen

Pluspunten

Snele levering. Ik heb echter een defect product hoop dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

Geachte John Het spijt ons via deze weg te moeten vernemen dat een van de door u aangekochte producten defect is terwijl wij -via de bij u bekende weg- geen enkele melding over een defect product hebben ontvangen en er dus ook geen actie zal worden ondernomen. Indien u een defect product heeft en het wordt bij ons gemeld zullen wij er alles aan doen om met onze "geen gezeur garantie" het probleem onmiddelijk op te lossen. Wij zijn echter geen helderziende en nemen aan dat u dat ook niet bent en indien uw klanten een bij u aangekocht product hebben wat defect is dit ook moeten melden. Indien u aanspraak zou willen maken op onze garantie verwachten wij dat u de normale procedure zal volgen waarna dit naar tevredenheid zal worden opgelost.

Pluspunten

snelle levering en de aquarium led verlichting voldoet aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

Zeer snelle levering van kwaliteitsproducten.

Pluspunten

Super service, snelle communicatie. Goed produkt.

Pluspunten

uitstekende service na problemen met de led timer telefonisch prima geholpen

misschien de gebruiksaanwijzing iets duidelijker maken

Pluspunten

Snel geleverd en smart dimmer werkte goed

WiFi beveiligen in software met wachtwoord

Pluspunten

Super service reageert gelijk product is ook super kortom zulke bedrijven met deze service kom je bijna niet meer tegen

Geen

Pluspunten

Bestelde producten zijn snel geleverd. Eén defecte converter werd direct en kostenloos vervangen. Zeer tevreden over product en service.

Niet van toepassing

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Een beschrijving van hoe te instaleren van het led ophangsysteem. Vraag me af of ik alles compleet heb gehad

Geachte Simone U bestelde het Click-on Multi Systeem Alle onderdelen (kunststof clips) zijn op het systeem voor geïnstalleerd ook de klemmen om het systeem op de T5 lampen te klemmen zoals u bestelde. Om de klemmen op de T5 buis te klikken is geen gebruiksaanwijzing nodig. Het enige wat u zou moeten doen is de clips draaien als u het systeem in de breedte of de lengte van uw aquarium zou willen plaatsen. Op de website staat een duidelijke powerpoint presentatie met afbeeldingen. Indien u zich afvraagt of alles compleet is; Op de door u ontvangen factuur en op de website staat ons telefoonnummer -bereikbaar 7/7 van 11.00 tot 23.00 uur- en een e-mail adres. Helaas hebben wij geen enkele reactie of vraag van u mogen ontvangen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zeer snelle levering van de artikelen. De artikelen zijn zeer goed verpakt. Er ontbrak wel iets in mijn bestelling, maar na contact heb ik dit alsnog ontvangen.

Pluspunten

Persoonlijke benadering

Pluspunten

Top. Set 4 besteld voor lido 120 .

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Goede website

Pluspunten

De mensen van kitelight leveren een fantastische service. Onlangs een defecte voeding gehad, na een mailtje vrijwel onmiddellijk telefonisch contact en binnen een paar dagen ontving ik een nieuwe voeding.

zou niet weten hoe dit beter kan

Geachte Rudy, Garantie en klant tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij doen er alles aan om -indien mogelijk - ook na de garantietermijn onze klanten op een adequate manier zo snel mogelijk te helpen.