3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Kwalitatief goede producten

Pluspunten

Op 16-03-18 telefonisch contact opgenomen omdat bevestiging clips van mijn led-units (aangeschaft in 2014) afbraken. Telefoon gesprek was prettig en mij werd medegedeeld dat nieuwe per post aan mij zou worden toegestuurd zonder kosten (garantie!). De volgende dag had ik ze al in huis. GEWELDIGE SERVICE!!!!!! waarvoor mijn dank.

Pluspunten

Zeer snelle levering. Goede berichtgeving.

Pluspunten

Netjes telefonisch geholpen. Prima service

track & trace werkt niet steeds

Geachte Mark, Track& Trace is een website van onze vervoerder GLS waar wij geen enkele invloed op uit kunnen oefenen. Indien het pakket door Kitelight aan GLS is afgeleverd ontvangt u een mail met het tracking nummer waarin staat op welke dag de aflevering plaatsvind, ook van Kitelight ontvangt u een systeembericht dat de order is verzonden. Het is altijd mogelijk dat er een storing is en er op dat moment geen gegevens over een zending beschikbaar zijn. Het verdiend aanbeveling om het dan later nogmaals te proberen, de dag welke is genoemd in de u toegezonden mail met het trackingnummer is en blijft de dag van aflevering.

Pluspunten

Gewoon super

Geen

Pluspunten

Snelle levering. Goede communicatie.

N.v.t.

Pluspunten

Heel vriendelijk, behulpzaam. Zeer goede service. Echt een aanrader.

Doe zo verder!!

Pluspunten

super goede service Gisteren besteld vanmorgen al binnen .

geen

Pluspunten

Goede levering,

Pluspunten

Binnen 1,5 uur antwoord op mijn technische vraag en toen bleek dat mijn bestelling niet compleet was, is de volgende werkdag direct het ontbrekende artikel verstuurd. Topservice!

NIks meer veranderen.

Pluspunten

Pluspunten

Zeer snelle levering

Communicatie over lichtcomputers kan beter. Geen antwoord gehad.

Geachte John, Wij hebben geen e-mail van u ontvangen met een vraag over lichtcomputers, ondanks de feestdagen en het weekend worden de ontvangen e-mails gewoon behandeld en de telefoon het gehele jaar 7 dagen per week van 11.00 tot 23.00 beantwoord. De technische dienst is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 21.00. Wij zouden niet weten wat er hieraan verbeterd zou kunnen worden. Indien u het telefoonnummer niet weet; Onder CONTACT onderaan de pagina's op de website, kunt u ALLE contact informatie vinden.

Pluspunten

Snelle levering/reactie (binnen een paar uur), ook na levering van verkeerde kabel (wel juiste besteld) ,volgende dag al de juiste in huis. zeker een vervolg waard bij een nieuwe bestelling.

Pluspunten

Super geholpen en snel geleverd ik blij vissen blij :)

Pluspunten

Zeer tevreden over de producten, zowel ik als mijn aquariumbewoners. 1x defect product bij levering, perfect en vlot geholpen door de klantendienst.

Ik vraag me af of de producten wel bekend genoeg zijn. Ik ken het in België via een hobby verkoper, maar nog nergens gezien in een officiële aquarium winkel.

Geachte mijnheer Raf Tielens, dank u voor uw revieuw. Color Discus in Wommelgem heeft onze producten op voorraad. Wij hebben veel klanten uit heel België welke net als u via onze webshop kopen, hierdoor kunnen wij producten van de beste kwaliteit leveren, de prijzen laag houden en alsnog een sublieme garantie geven. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat er iets defect raakt daar moet u niet de dupe van zijn en niet (zoals vaak gebeurd) daar eindeloos over moet zeuren om garantie te krijgen zoals het hoort.

Pluspunten

Goede voorlichting over de overigens érg eenvoudige montage van NEON LED. Eindelijk led verlichting met een mooie egale kleur zonder de afzonderlijke led's te zien. Iedere lengte gewoon aansluiten met de stekker in het stopcontact en mooi te dimmen. Ook bochten maken is geen probleem. Een mooie, eenvoudige en snelle oplossing in de nieuwe keuken, langs de trap en in de tuin voor een goede prijs.

Geen idee hoe het nóg beter kan.

Pluspunten

super snel geleverd echt een aanrader

heb geen verbeterpunten

Pluspunten

Ik ben heel erg tevreden met de manier waarop mijn bestelling is afgehandeld. Had een led set 12 bestelt en kon de spullen zonder problemen afhalen op de Vivarium beurs. Thuis aangekomen bleken 2 smd powerleds het niet (goed) te doen. Na 1 mail werd ik gebeld en ontving ik de volgende dag 2 nieuwe led balken. Klasse service dus!

Geen.

Pluspunten

Zeer goede service ! Zeer degelijk materiaal !

Wifi Controller ontwerpen welke meerdere programma's kan opslagen, waar u met één druk op de knop een ander programma selecteert !

Pluspunten

Service! Onderscheidende producten

Website zou wat moderner kunnen en gegeven informatie op productpagina's wat completer

Driehoekstraat 36

4706 PR Roosendaal