zeergoed

goed mijn 2 tent alleen boutjes tekort dan vragen ze fhoto s als de tent in een staat ben 78 jaar en alleen in een gezet ga hem daar voor niet af breken

Uitstekende service.

Zeer handig dat je de zeilen afzonderlijk kunt bestellen. Dakzeil was kapot en zonder probleem kunnen bijbestellen.

Goede kwaliteit, goede service

Ondanks de zomerstorm ( kleine windhoos ) is de tent blijven staan en hadden maar 2 scharen stuk Gelukkig vervangbaar 2 dagen later konden we weer genieten van onze tent

Behulpzaam mee naar oplossingen zoeken altijd super vriendelijk

Gewoon superkwaliteit

Hebben reeds enkele jaren de Grizly tent 4x4m aluframe 5cm ,zijn super content!

Heel tevreden van mijn aankoop Goede uitleg gekregen Bij nabestellingen correct geleverd Doe zo verder

Nieuw dak voor pavilioentent..

Bestellen was zeer gemakkelijk, snel geleverd en past perfect. Ons pavilioentent is weer klaar voor de zomer.

prima winkel

heel vlotte webwinkel en snelle levering

Altijd tevreden

Vlugge levering,

Mijn 1ste keer besteld bij jullie en het was perfect

Alles zoals beschreven top

Zijwanden en muskiet.net

Super snelle levering Top.

Zeer snelle levering. De lange rekkers voldoen aan mijn verwachtingen.

Top ervaring

Kwaliteitsproducten aan betaalbare prijzen. Zeer snelle levering.

Alles dik in orde

zeer tevreden

heb al jaren een tuinpaviljoen grizzy outdoor, gekocht bij parytent online en zeer tevreden over. Tuurlijk verslijt er al eens iets als het steeds in weer en wind staat , zo bestellen wij om de paar jaar een nieuw dakzeil voor ons paviljoen , het word steeds snel geleverd aan een scherpe prijs. De rest is na 10 jaar nog steeds in goede staat , wij zijn er zeer blij en tevreden mee.

Heb email gestuurd 24uur later al ontvangen mijn dank voor deze service

Alles in orde en op tijd geleverd

Prima en correcte service

Hel tevreden

Heel vriendelijk en tevreden

mooi en snel geleverd

mooie lampen voor onder de partytent

Vlot en correct

snelle service

goede kwaliteit en snel geleverd

kwaliteit en snellle levering

top bedrijf

Spijtig. Niet ontvangen

Dit pakket is nooit aangeboden op vermeld adres. Is blijkbaar direct naar GLS PARCEL SHOP gebracht, waar ik het niet tijdig kon gaan afhalen. Met het gevolg dat het pakket is terug gezonden naar jullie. Ondertussen heb ik ook al een mail verstuurd. Teleurgestelde klant. Groetjes, Peter

Eugeen Meeusstraat 108

2170 Merksem