Snelle professionele service

Optimale service zelfs sneller dan verwacht.

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering

kennis van zaken

ok

Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg ivm de verschillende types tenten.

Vriendelijke ontvangst Duidelijke uitleg ivm verschillende types tenten Hoge kwaliteit van materialen Goede service

Uitstekende service, product informatie en praktische aanbevelingen

Uitstekende service, product informatie en praktische aanbevelingen

ALTIJD EVEN GEDIENSTIG

MIJN PARTYTENT IS IJZER STERK MAAR HET DAK MOET SOMS VERVANGEN WORDEN EN DAT IS BIJ JULLIE GEEN PROBLEEM DAAROM VIND IK JULLIE ENORM

Supersnelle levering.

Duidelijke webshop,snelle levering. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Vlotte levering, volledig in orde.

Goede levering en goed materiaal. Jammer dat je na inloggen niet kan bestellen. Zo krijg je toch meer overzicht van wat je bestellen wil. De rest is super gegaan.

Goede communicatie, snelle levering.

Ook kreeg ik nog een korte uitleg bij de levering(werken met eigen vervoer) hoe ik best aanvang met de opbouw van het paviljoen. Een handleiding zit er natuurlijk wel bij, maar velen lezen die maar half en komen dan halfweg in de problemen tijdens het opzetten. Hier ging het zetten perfect. Lijkt op het eerste zicht ook degelijk materiaal. De tijd zal uitwijzen of het dakdoek bestand is tegen een seizoen met veel regen.

Snel en keurig afgeleverd. Goeie kwaliteit

Snel en keurig afgeleverd. Goeie kwaliteit

2 woorden zijn voldoende SUPER FIRMA

Fantastische samenwerking met partytentonline, steeds klantvriendelijk en super beleefd, gedienstig, een firma om U tegen te zeggen, echt een aanrader

Alles ok

De tijd tussen het bestellen en de levering was een beetje langer dan wat ik dacht maar alles liep perfect. De handleiding kon iets verbeterd worden qua duideluikheid. We zijn blij met onze partytent

zeer behuplzaam

Hebben mij snel geholpen om een geschikte tent te vinden.

Top snel besteld en geleverd

Paviljoen beauty

Wij hebben het paviljoen beauty gekocht, de puntlassen zijn niet ingebrand en slecht afgewerkt, alle onderdelen waren schots en scheef in mekaar gelast dus het eind resultaat... en scheef paviljoen! Laatste keer geweest! En dan nog zo veel geld betaald met levering bij.

Beste Joeri, We zaten met ongeloof je review te lezen. Wat jammer dat je dit niet meteen bij ons gemeld hebt maar meteen via deze weg. Kun je ons aangeven wat je bedoeld met puntlassen zijn niet ingebrand? Dat een paviljoen schots en scheef is, dat is absoluut niet de bedoeling, kun je dit ons per mail laten zien via foto’s dan gaan wij dit voor je oplossen. Het is zeer zeker niet de bedoeling dat heel de paviljoen scheef staat. mail ons op info@partytent-online.be Wij zien graag je reactie tegemoet.

Zeer tevreden over ontvangst en kwaliteit.

Kregen een zeer duidelijke uitleg en de levering gebeurde volledig volgens afgesproken.

Top service!

Heel tevreden over de kwaliteit van het product. Uitstekend verpakt en perfect geleverd. Chauffeur was heel gedienstig en super vriendelijk.

Zeer correct geleverd

Al even klant en alleen maar goede ervaringen mee gehad

we zijn zeer goed geholpen

Bedankt voor de snellere levering omwille van ons kamp. Zowel de wisselstukken als de nieuwe bestelling was pico bello in orde. Bedankt.

Mooie pa

Montage plan mocht iets groter en duidelijker.

Beste klant, Bedankt voor de tip, daar gaan we zeker mee aan de slag.

Prima product

Zeer goed product, correcte prijs. Levering duurde enkele dagen langer dan aangekondigd, pakkettracing van de transporteur klopt niet. (Vanuit NL naar BE)

Beste klant, Door drukte van de afgelopen tijd is dit helaas wel aan de hand geweest. We hebben de levertijden nu ook wat ruimer gezet om dit te verhelpen.

zeer goede service !!!

Niets op aan te merken . bestelling geplaatst en volgende dag netjes geleverd .

Prima info en snelle, correcte levering.

Eerst even op de website gekeken maar ik vond niet direct wat ik zocht. Per telefoon info opgevraagd en gekregen. Hierop volgde een bestelling en de levering was er snel en correct. Leuke ervaring.

Couriers zijn prutsers

De tent zelf nog niet over gedaan of opgezet. Enkel kan ik vertellen als dit een tip voor de verkoper kan zijn dat samenwerken met zo’n courier dienst samenwerken is zeer amateuristisch is. Pakket bleef maar weg en de een van de doos was volledig vernield. Hou m’n hart vast hoe ik de buizen zal aantreffen? En hopelijk volledig.

Hoi Kjell, Wij bezorgen voor 95% grotere orders zelf, in uw geval is deze via een externe transporteur aangeboden. ( dit omdat wij helaas geen routes konden maken in uw omgeving) We vinden dit heel erg en dit had zo inderdaad niet mogen gaan. Hierover hebben we samen contact gehad en u zou ons nog de correspondentie van de transporteur aan ons doormailen, deze hebben wij helaas tot op heden niet gehad. Tevens hebben wij u ook nog gemaild om te vragen of alles nu toch in orde was, ook hier hebben wij geen reactie meer mogen ontvangen, we gaan er dan ook vanuit dat de inhoud wel in orde was. We wensen je desondanks de slechte transport ervaring toch veel plezier van je aankoop.

ZIE HIERONDER

Partytent oke , besteldienst niet oke , na 1 week wachten wij nog steeds op de levering ...