Goede kwaliteit top materiaal

TOP kwalitieit-prijs-service

Top product. Van bestelling tot het opzetten van de partytent is heel goed verlopen. Een aanrader.

pria

De bestelling word correct en snel uitgevoerd. Zeer tevreden van . Nog 1 vraagje heb ik voor jullie! Is het normaal dat ik het dak van mijn grissly outdoor tent van 3x6 na 3 jaar al moet vervangen wegens vele scheurtjes en gaatjes. Is anders wel een dure grap vind ik . MVG Fernand De Bel

Beste klant, Dank voor je review,. Daken gaan mee naar mate deze mee krijgen. Onderhoud is vaak behoud. Het is dan ook zeer moeilijk aan te geven hoe lang een dak meegaat. Gaat u een tent het hele jaar dag in dag uit opgesteld laten, zal deze minder lang meegaan dan dat deze met storm opgeruimd worden of alleen voor feesten gebruikt worden. Tevens is de plek waar deze staat zeker en vast een punt wat eerder slijtage kan verkrijgen. Staat deze onder een boom/bomen, dan kunnen takken en vogels een oorzaak zijn. Maakt u het dak tijdig schoon en vervangt u tijdig de rekkers wanneer deze geen rek meer hebben zal het dak langer meegaan. Waar wordt het dak opgeborgen? Zoals u ziet zijn er meerdere factoren die te maken hebben met levensduur van een dakdoek. We hebben ook al klanten die in 2010 een Grizzly Outdoor hebben gekocht en nu pas vervangen, ook met langdurige opstelling.

super !

Goeie service , overzichtelijke website en snel geleverd!

Uitstekende service , correct of met zorg verpakt en zeer snelle levering

Raad ik aan Iedereen aan , Top Service

jammer dat er al twee barren kapot zijn

had graag foto s gestuurd maar gaat niet

Beste Klant, Wij hebben u al benaderd met de vraag om welke baren het gaat. Helaas zijn deze door de storm, zoals u ons heeft aangegeven gesneuveld. Bij storm wordt dan ook altijd geadviseerd het dakdoek te verwijderen om schade te voorkomen.(staat ook in de gebruikershandleiding) Dit terzijde, we wachten uw mail tegemoet en gaan bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

uitstekende ervaring

perfecte service

Super snel en correct

Goed geregeld helaas verzend kosten aan de hogere kant.

Beste klant, Dank voor uw review. We hebben ervoor gekozen de prijzen van onze producten niet te voorzien van extra kosten die bedoeld zijn voor verzending wat andere die "gratis" verzending aanbieden wel doen. De kosten voor verzending worden ons gewoon doorberekend. Voorbeeld; Taxipost pakket verzenden met verzekering Euro 10,70, u betaalde Euro 10,00.

Vlot, maar eerst niet heel duidelijk.

Toen ik de site eerst bezocht en wilde bestellen lukte het niet om af te rekenen. Daarna ging het plots toch.

Beste klant, Fijn dat het toch is gelukt met bestellen. In vertrouwen dat u verder tevreden bent over onze service en producten. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop

Levering volgens afspraak

De tent zelf is nog niet uitgepakt , dus niet te beoordelen .

Beste, We zijn benieuwd na het uitpakken, stuurt u dan nog eens een review alstublieft.

Super. Kwaliteit zoals beschreven.

Kwaliteit zoals beschreven.Levering zoals afgesproken.Zeer hulpvaardige en vriendelijke chauffeur. Kortom : zin in een tuinpaviljoen.... niet twijfelen..... één adres : partytent online !!!!!

alles in orde

snelle levering met duidelijke uitleg

De tent is sterk en heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

De tent is sterk, heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en was op tijd geleverd door vriendelijke chauffeur.

Alles perfect volgens afspraak verlopen

Expéditions

Livreur très aimable

Zeer professionele ondersteuning

Zeer behulpzaam bij levering. Deze mensen kennen hun product. Makkelijke opzet met duidelijke instructies. Crossfit Holthem

Zoals steeds zeer goed!

Heb reeds een easy setup tent ,heb nu nog verankeringsmateriaal bijbesteld. Zeer stevig en degelijk materiaal!

Vlotte eerlijke service

Duidelijke website, vlotte levering. Duidelijke uitleg.

Goede samenwerking

goed materiaal en goede service

TOP

Correct!

Deftig materiaal, vlotte levering

Sterk en degelijk materiaal, en vlot geleverd door henzelf. Heel vlot en correct

niet zo''n denderende service

DAk zat er niet bij. Ben ik terug moeten rijden en liet men nog uitschijnen dat het mijn schuld was! Wacht nog steeds op de bestelde verwarming die 6 jan zou binnenkomen

Beste, Zeer vervelend dat er iets vergeten was mee te geven. Wij hebben nog aangeboden het voor u na te sturen. Helaas was u daar niet mee akkoord en bent u zelf gaan rijden. Waar gewerkt wordt, kunnen fouten gemaakt worden. Onze excuses hiervoor. Tip; Controleer altijd mee wat er in uw auto gelegd wordt, dan voorkomt u dit soort ergernis.

Snelle en vriendelijke aflevering

De tent staat nog niet recht maar de levering was snel en er werd een goede uitleg gegeven door de chauffeur over wat er zich in welke doos bevond. De dozen zijn zo gevuld dat elke doos niet te zwaar is om te verplaatsen.

goede ervaring

heel goed besteld en de dag achter al ontvangen

Good quality.

The perfect match at my garden. I refer more person to buy this brand n trust.