Na een zeer goede uitleg en samen demo easy-up tent opstellen , deze gekocht +led accessories en ja hoor in mum van tijd staat hij recht . Tevreden klant

Te klein

Zeer moeilijk te monteren, het zeil is in principe iets te klein.

goede kwaliteit ; snelle levering

vlotte afhandeling ,snelle levering, goede kwaliteit. aanrader

Doeltreffend en correct

Zeer goede website met veel details zodat je het juiste onderdeel kan bestellen

Voldoet aan verwachting

Snel geleverd en past perfect

Uitstekend!!

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Verzending

Goede service , en degelijk materiaal.

Geen problemen Alles was tip top in orde Snelle bezorging

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

prima tent, degelijke uitvoering

prima tent, degelijke uitvoering, alle hulpstukken aanwezig grijs dak is prima tegen zonreflectie, zeer goede aankoop als ik 1 advies mag geven, biedt ook een opbergkit aan (dus extra verkoop), nu zit alles verpakt in karton en ga ik zelf op zoek naar opbergdozen of een kist maken voor de palen volgens mij kan u met dit extra aanbod zeker klanten winnen en ontzorgen

Beste Klant, Dank u voor deze positieve review! Voor deze modellen zijn ook tassensets beschikbaar, wellicht door de vele opties zijn deze u ontschoten? https://www.partytent-online.be/opbergtas-set-voor-3x6m-partytent Wens je deze te bestellen, mail ons dan even dan maken wij dit in orde voor u.

Gewoon top!

Service: Top!! Kwaliteit: Top!! Verhouding prijs - kwaliteit: Top!! Extra verlichting bij gekocht: Top!! Ik weet niet of er iets dat beter zou kunnen. We kwamen - via mondelinge reclame - bij jullie terecht. Geen seconde spijt van gehad. Alles ging en was beter dan ik verwachtte. Heel veel dank

8 jaar geleden een tent gekocht . Waarvoor een nieuw dak nodig .de technische dienst gebeld vriendelijke en perfect te woord gestaan waardoor ik kon bestellen. Snel en perfect geleverde goederen. Top gedaan

100% betrouwbaar

Alles perfect ook als je telefonisch inlichtingen vraag.

Goede kwaliteit

Na enkele stormen hadden enkele panelen het begeven en we zijn heel blij dat we bij partytent online deze delen los kunnen bijbestellen . Zo kunnen we toch weer enkele jaren van onze tent genieten.

Heel goede ervaring

Prima materiaal en snelle levering.

Mooie opvolging en levering

De levering werd in 2x geleverd maar was perfect in orde

heel goed

heel goed en prijs verhouding

Betaalbare kwaliteit

Kwaliteitsvolle partytent aan betaalbare prijs. Makkelijk te bestellen. Levering door erg vriendelijke eigen leveringsdienst. Top dienst. Wat het product betreft: De montagehandleiding is zeker wel voor verbetering vatbaar vooral wat betreft het plaatsen van het dakzeil en de wanden (want die is er eigenlijk niet). In het dakzeil zijn er bv langs de zijkanten bv gaatjes op 1/3 en 2/3 waarvan het niet duidelijk is waarvoor ze dienen.

Prachtige tent.

Duidelijke website, waarbij je onmiddellijk je keuze kan maken. Correcte levering. Prachtige kwalitatieve tent tegen een schappelijke prijs. Nu kunnen we feestjes geven!

Snelle levering en correcte communicatie

Snelle levering en correcte communicatie

Prima website en snelle levering

Perfect en correct

Prima service zoals gewoonlijk

Winkel doet wat hij beloofd. Prima

Slecht

Nieuwe volledige set aangekocht maar blijkt zelfs dat deze niet met de originele gebruikt kunnen worden dus drie andere zijkanten van mij moet ik ook weg smijten ,putte geldklopperij is dit ,ga hiermee naar de ombudsdienst indien men geen financiële compensatie gaat doen

Beste Marc, We gaan ervanuit dat deze review uit emotie komt en niet zo bedoeld is. Om uw probleem te kunnen begrijpen is de 1e stap met ons contact op te nemen alvorens u een boze review schrijft zonder met ons in gesprek te gaan. Dit vinden we niet echt gepast. Om u goed te kunnen helpen, vernemen wij graag om welk factuurnummer het gaat en waar het probleem zich voordoet. Dit mag u met foto’s bekrachten zodat onze technische dienst begrijpt wat er aan de hand is en u er verder mee kan helpen. We vernemen graag van u. Klant hier direct over gemaild, na 2 weken geen reactie van de klant, helaas kunnen wij zo verder ook niets doen. Dossier is bij deze dan ook gesloten.

Perfect !!

Alles werd tijdig geleverd, mooi verpakt en alles was aanwezig. Kwalitatief dik in orde !! Ik heb reed andere goedkopere versies gehad die nooit zo stevig waren. Hier is geen enkel stuk gelast waardoor de stevigheid veel beter is. Top !!

Heel goed.

Heb op mijn bestelling niet lang moeten wachten.