Zeer goede opvolging

Vlugge levering

x

u vraagt in de promo toen op u website 119 euro . EN bij betaling blijkt het 149 euro te zijn . RAAR. de factuur hebben we ook nog steeds niet ontvangen. met vriendelijke groet Peter Betjes

Beste Peter, Bedankt voor uw reactie. Dit artikel is bij ons niet in de promo geweest, wellicht dat u zich vergist met een ander artikel? Voor wat betreft de facturen, deze worden altijd bij het pakket in een envelop gestoken. We horen vaker dat dozen worden weggegooid zonder de envelop op de doos te openen. Vanaf komend jaar gaan wij dit ook anders doen en de facturen alleen nog digitaal versturen om dit probleem te voorkomen. Ondanks de misvatting wensen wij je toch veel plezier van deze aankoop. De factuur heb ik zojuist nog per mail aan u verzonden. Fijne jaarwisseling! Team Partytent-Online

Snelle en correcte levering

Hoge kwaliteit Makkelijk te plaatsen Goede informatie

Vlotte klantvriendelijke levering

Zeer positief Behulpzame en beleefde chauffeur Toppie

PERFECT MATERIAAL PERFECTE SERVICE PLAATJE KLOPT VOLLEDIG

Na hier drie tenten te hebben gekocht van uitstekende kwaliteit en met uitstekende service kunnen we zeggen dat we dit bedrijf ten zeerste kunnen aanraden.

Er werd de moeite gedaan om zelfs tijdens de drukke verhuis, de tent nog tijdig af te leveren.

Tent was zeer goed

Naar de garantie van het dak was niet goed, na een paar maanden hebben we een nieuwe moeten bestellen.

Hele stevige tent besteld Prima uitleg en persoonlijke service Snelle levering.. degelijke materialen

Prima en snelle service.

Zoals altijd werd mijn bestelling snel geleverd. Ik kan deze firma zeker aanraden.

levering veel telaat , product in stock en na 13 dagen nog niet geleverd

niet goed , men spreekt van voor 15u besteld nog de zelfde dag bij hun verstuurd , klopt niks van wacht al 13 dagen en order staat in behandeling , na zelf te bellen en e-mail is er schot in de zaak gekomen nb ; de service @partytent -online.be werkt zeer goed

Beste klant, Zeer vervelend dat dit zo is gelopen. Uw bestelling van 3 november om 16:56 was niet goed in ons systeem verwerkt waardoor wij geen betaling door hadden gekregen. Excuses voor dit ongemak. Nadat u vandaag per mail contact heeft opgenomen hebben wij direct actie ondernomen. De levering zal een deze dagen bij u plaatsvinden, dit kunt u volgen met GLS track-trace. Zoals u aangeeft klopt het wel, indien alles gaat zoals het hoort te gaan, verzenden wij indien voor 15u besteld dezelfde werkdag.

Zeer goede service. Ook op vragen ontvang je een snel antwoord.

Supersnelle levering , prima kwaliteit

Zondagavond besteld en dinsdag geleverd ...super . Enkel kwam het sample dat ik enkele dagen eerder bestelde , later aan.

Vlotte service

Kwaliteits tenten en vlotte service

Vlotte afhandeling

Bestelling/levering:ok. Spijtig van portkosten, ongeacht het bedrag.

Zeer vlotte levering sneller dan verwacht.

Stevig materiaal. Nog niet echt kunnen gebruiken maar nu al tevreden. Geen 10 op 10 score omdat bij de levering met eigen transport een doos ontbrak. (canvas transport zak) Maar dit is in 2 dagen rechtgezet geweest met een extra levering met DHL. Dus wel 9 op 10.

Snelle 'degelijke service

Zeer goede en duidelijke uitleg, begeleiding en snelle levering, top!

Een aanrader

Goede materialen, stevig. Mss een minpuntje is dat de zijkanten en muggen doek aan de grote kant zijn, maar beter te groot dan te klein.

niet echt tevreden van de communicatie

mijn bestelling is geleverd op 12 oktober maar er ontbrak 1 zijwand met venster. De besteller liet weten dat er een doos ontbrak. diezelfde avond heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer dit zou worden nageleverd. Tot nu toe geen reactie gehad. Daar had ik toch graag reactie op gehad.

Degelijk product dat snel geleverd werd

Na telefonisch contact een goede uitleg gekregen over het product. Niet alles is te zien op de foto of in de beschrijving.

zeer goede service

Top Service goede uitleg verstaan wat de mensen willen en hebben hier de gepaste tent voor. Nogmaals dank voor de snelle service en het gebruik van het leendak.

Prijs kwaliteit en ook de service heel goed

Prima service en goede producten

Zeker nu er een issue is met het aangekochte product, dit is probleemloos verholpen door deze Partytent-online, top.

Prijs kwaliteit ok

Vlug geleverd

zoals afgesproken

De bestelling, levering en de omschrijving zijn zoals afgesproken. ik heb een een degelijk product ontvangen zoals ik ook verwachte

Snelle professionele service

Optimale service zelfs sneller dan verwacht.