mooi en snel geleverd

mooie lampen voor onder de partytent

Vlot en correct

snelle service

goede kwaliteit en snel geleverd

kwaliteit en snellle levering

top bedrijf

Spijtig. Niet ontvangen

Dit pakket is nooit aangeboden op vermeld adres. Is blijkbaar direct naar GLS PARCEL SHOP gebracht, waar ik het niet tijdig kon gaan afhalen. Met het gevolg dat het pakket is terug gezonden naar jullie. Ondertussen heb ik ook al een mail verstuurd. Teleurgestelde klant. Groetjes, Peter

Super mooi

Zeer goede ervaring

We hebben een heel goede dienst gehad in Merksem door Kurt die ons de nodige informatie gegeven heeft om een PVC dak te kiezen voor onze Grizzly Europe tent.

Gemakkelijk

Goed materiaal en snel geleverd

Snelle afwerking van de bestelling

Voor herhaling vatbaat

Vlug, goed en bij prijs

Faire prijzen en zeer snelle levering, top firma

Vlotte service

Onderdelen werden correct geleverd in degelijk bewaarzakje.

Goede prijs

Het zeil scheurt telkens opdat de bevestiging te zwak is . Om de twee jaar moet ik een nieuw dekzeil kopen.

Beste Freddy, Dank voor uw review. Nb ik citeer uit uw mail naar ons. Ik heb vorig jaar een tuinpaviljoen aangekocht maar door een storm is het zeil van het dak gescheurd. Wanneer u er dan voor kiest een dak doek met storm op het frame te laten, dan zal het doek na verloop kunnen gaan scheuren door de klappen van de wind die deze heeft gehad. Wij adviseren u dan ook het dakdoek vanaf beaufort 7 af te halen om dit soort schades in het vervolg te voorkomen. Vriendelijke groet, afdeling Service Partytent-Online

Grizzlydoek voor paviljoen matig goed

Wij hebben een grizzly paviljoen 3x4 en hebben ontdekt dat dit doek gaat scheuren aan de contactpunten waar het doek vastgezet wordt bij 5 Beaufort. Nadat we deze scheuren hersteld en verstevigd hadden met ducktape (binnenkant en buitenkant) houdt het doek mooi stand zelfs bij 7 beaufort. De palen hebben we opgevuld met grint en moeten die nu niet meer afbreken voor de winderige seizoenen.

Dank voor uw review. Wanneer u er voor kiest een dak doek het gehele jaar op het frame te laten, dan kan het zijn dat bij een lagere beaufort het doek plots scheurt. Weet wel dat er in de vorige periodes zwaardere weersomstandigheden zijn geweest en toen is het dak doek nog gescheurd maar heeft al wel de vele klappen van BF 7-8 ontvangen. Hierdoor slijt een dak harder dan wanneer je dat van het frame afhaalt met zware weeromstandigheden. Ons advies vanaf Beaufort 6-7 het dak doek van het frame te halen om schade te voorkomen. (afhankelijk van waar deze staat opgesteld) Twijfelt u of het fabrieksgarantie is mag u ons altijd contacten per mail. In vertrouwen tekenen wij, Afdeling Service Partytent-Online

Top kwaliteit

Snelle levering en zeer goed materiaal. Alleen de webshop vind ik niet altijd handig. 2de maal dat ik een tent bestel.

Hoi Gitte, Allereerst dank voor uw review Wij zijn wel benieuwd wat er niet handig aan de website is. Voor verbeteringen staan wij altijd open. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een mail met uw bevindingen te kunnen sturen naar [email protected] bvd Team Service Partytent-Online

Alles prima verlopen

Bestelling makkelijk te plaatsen, goede opvolging pakket, snelle levering.

zeer goede service en kwaliteit

zeer goede service en kwaliteit

Vlotte afwerking bestelling

Minpunt? Hoe verklaar je het minieme prijsverschil tussen koperen zeilringen met stamper en zonder stamper? Baelus Jozezf [email protected]

Vlotte levering

Partytent voldoet ruimschoots. Het dak gaat zo´n 2á3 jaar mee en staat ganse zomer opgeteld. Na 5 jaar ook zijkanten vervangen wegens tevuil en kapotte ritsen. Goed dat alles vervangbaar is. Constructie is nog ok maar wordt elke winter opgeborgen.

materiaal zoals ik verwacht had

Heel snelle levering, maandag na de middag besteld en dinsdag was mijn bestelling er al

Kwaliteit, snelle service, goede communicatie

steeds snel en tiptop geleverd

telkens snel en volledig in orde geleverd

Zeer goede kwaliteit

Goed contact, stevig materiaal, zeer goede kwaliteit. Geen retour mogelijk bij open verpakking.

Water loopt binnen via dakzeil !

Opstellen gaat heel vlot , maar bij onze eerste opstelling van de tent in de regen kregen wij water binnen langs het dak ( in het midden tussen de hoeken op de vier kanten !!!! ) dit is toch niet normaal hé , omdat men schrijft dat ze 100% waterdicht is .

Beste klant, Dit is een normaal verschijnsel bij tenten die de 1e maal nat worden. Bij een 1e maal nat worden gaat het stikgaren namelijk uit zetten waardoor de stikgaatjes vanzelf dicht zwellen. Er kan dan nog lichtelijk wat water doorsijpelen, dit is dan ook wat er bij u aan de hand is. Wanneer het garen dan weer droog is zal deze helemaal uitgezet zijn en zal er geen water meer door de stikgaten komen.