niet te beschrijven en onaanvaardbaar

De doos was reeds al beschadigd bij levering en na openen waren onderdelen beschadigd . Na 2 telefoons en 2 maal gemaild kreeg ik eindelijk een reactie . De beschadigde onderdelen moest ik een foto maken en doormailen en die zouden ze opsturen . Nooit geen reactie meer gehad zelfs na verschillende keren terug te mailen. Beschamend dat er zo'n on-line winkels bestaan.Leveren en niets meer vanaan trekken , is natuurlijk de gemakkelijkste oplossing.

Beste klant, Wat u hier nu aangeeft vinden wij zeer vervelend en dit is geen ervaring die u van ons op deze manier zou mogen hebben. Ik heb het traject van de mails doorlopen en zie dat u ons op 26-4 heeft gemaild, een reminder heeft gestuurd op 28-4 en wij u op 28-4 hebben terug gemaild. Dat u geen reactie zou hebben gehad klopt dan ook niet. Via de mail geeft u niets aan over een doos die beschadigd is. Wel goed om te weten indien dit het geval is dit door het transport kan komen en dit dan ook te melden aan de chauffeur, zodoende dat zij hiervan een aantekening kunnen maken. We begrijpen lichtelijk de frustratie dat indien iets niet goed is dit opgelost dient te worden. Wel vragen wij u daarvoor de tijd dit te mogen oplossen. We trachten dan ook binnen 48 uur alle mails die binnen komen te verwerken. Dat is in deze ook gebeurd. In de mail hebben wij u gevraagd welke onderdelen niet goed zijn, daarop hebben wij tot op heden helaas geen reactie mogen ontvangen. Indien u ons nog de juiste informatie mailt aan info@partytent-online.be , sturen wij u nieuwe stukken voor stukken die niet in orde zijn.

Zeer goed materiaal, dienstverlening = onvoldoende

De tent en toebehoren is van zeer degelijk materiaal. De bijhorende beschrijving is goed geformuleerd. De dienstverlening is matig tot niet ok. We betaalden extra voor een expresslevering. We kregen de goederen toegestuurd vijf dagen na bestelling na zelf getelefoneerd en gemaild te hebben.

Op en top

Correct en op tijd zoals ze beloofden

zeer tevreden

Alleen jammer dat men niet rechtstreeks kan betalen met kbc online op pc, enkel met smartphone scannen. eerst via overschrijving en dan kan men naar betaling via touch van bank.

Beste Roel, Goede tip, we gaan eens zien of dit ook mogelijk gaat zijn in de toekomst. Veel plezier van uw aankoop.

snelle correcte en vriendelijke levering.

Was aangenaam verrast bij de snelle en correcte levering. Alle dozen waren goed verzorgd bij levering. Inhoud dozen klopte. Twee uur na levering stond de tent al volledig opgesteld. Duidelijke werkweergave om tent te monteren.

Mooi op tijd geleverd en voordelig

Alles ok

geweldig.

geweldig; goede site, makkelijk te bestellen en snel en vakkundig verpakt en geleverd.

Top-service!

Mooie en onverwachte tegemoetkoming. Dat is service! Absolute aanrader! Correcte afhandeling en zeer snelle levering

positief

goede website en levering

Top kwaliteit materialen Zeer vriendelijk Alles zeer duidelijk na bestelling En perfect op tijd geleverd Ik ben heel tevreden

Vlotte en goede service en kwaliteit

Vlotte levering, goede kwaliteit

Perfecte levering

Besteld, op tijd geleverd en met een glimlach

Overzichtelijke webshop, ook gemakkelijk te contacteren voor extra info.

Ik heb enkel een dak van een tent besteld. Een ietwat lange levertermijn, maar dat staat keurig vermeld op de website en in de orderbevestiging. Of deze aangehouden zal worden kunnen we nu nog niet bevestigen. We vermoeden van wel, want een vorige bestelling werd ook stipt geleverd.

Beste klant, Door Covid-19 loopt alle aanvoer van goederen ver achter, dit is helaas een gedongen feit waar wij en vele andere bedrijven momenteel tegen aan lopen, maar waar we helaas wel met zijn allen mee te dealen hebben. De genoemde datum is tot dusver nog zeker haalbaar. Wij danken u voor uw geduld.

Snelle levering en super vriendelijk!!!

De dag na bestelling al geleverd, met een vriendelijk gebaar en goede uitleg.

Duidelijk en snel

Informatie op de website is duidelijk en verwerking/levering is snel

alles helemaal in orde

zoals de vorige keer, alles vlot verlopen

Goede kwaliteit top materiaal

TOP kwalitieit-prijs-service

Top product. Van bestelling tot het opzetten van de partytent is heel goed verlopen. Een aanrader.

pria

De bestelling word correct en snel uitgevoerd. Zeer tevreden van . Nog 1 vraagje heb ik voor jullie! Is het normaal dat ik het dak van mijn grissly outdoor tent van 3x6 na 3 jaar al moet vervangen wegens vele scheurtjes en gaatjes. Is anders wel een dure grap vind ik . MVG Fernand De Bel

Beste klant, Dank voor je review,. Daken gaan mee naar mate deze mee krijgen. Onderhoud is vaak behoud. Het is dan ook zeer moeilijk aan te geven hoe lang een dak meegaat. Gaat u een tent het hele jaar dag in dag uit opgesteld laten, zal deze minder lang meegaan dan dat deze met storm opgeruimd worden of alleen voor feesten gebruikt worden. Tevens is de plek waar deze staat zeker en vast een punt wat eerder slijtage kan verkrijgen. Staat deze onder een boom/bomen, dan kunnen takken en vogels een oorzaak zijn. Maakt u het dak tijdig schoon en vervangt u tijdig de rekkers wanneer deze geen rek meer hebben zal het dak langer meegaan. Waar wordt het dak opgeborgen? Zoals u ziet zijn er meerdere factoren die te maken hebben met levensduur van een dakdoek. We hebben ook al klanten die in 2010 een Grizzly Outdoor hebben gekocht en nu pas vervangen, ook met langdurige opstelling.

super !

Goeie service , overzichtelijke website en snel geleverd!

Uitstekende service , correct of met zorg verpakt en zeer snelle levering

Raad ik aan Iedereen aan , Top Service

jammer dat er al twee barren kapot zijn

had graag foto s gestuurd maar gaat niet

Beste Klant, Wij hebben u al benaderd met de vraag om welke baren het gaat. Helaas zijn deze door de storm, zoals u ons heeft aangegeven gesneuveld. Bij storm wordt dan ook altijd geadviseerd het dakdoek te verwijderen om schade te voorkomen.(staat ook in de gebruikershandleiding) Dit terzijde, we wachten uw mail tegemoet en gaan bekijken wat we voor u kunnen betekenen.

uitstekende ervaring

perfecte service

Super snel en correct

Goed geregeld helaas verzend kosten aan de hogere kant.

Beste klant, Dank voor uw review. We hebben ervoor gekozen de prijzen van onze producten niet te voorzien van extra kosten die bedoeld zijn voor verzending wat andere die "gratis" verzending aanbieden wel doen. De kosten voor verzending worden ons gewoon doorberekend. Voorbeeld; Taxipost pakket verzenden met verzekering Euro 10,70, u betaalde Euro 10,00.

Vlot, maar eerst niet heel duidelijk.

Toen ik de site eerst bezocht en wilde bestellen lukte het niet om af te rekenen. Daarna ging het plots toch.

Beste klant, Fijn dat het toch is gelukt met bestellen. In vertrouwen dat u verder tevreden bent over onze service en producten. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop