Snelle 'degelijke service

Zeer goede en duidelijke uitleg, begeleiding en snelle levering, top!

Een aanrader

Goede materialen, stevig. Mss een minpuntje is dat de zijkanten en muggen doek aan de grote kant zijn, maar beter te groot dan te klein.

niet echt tevreden van de communicatie

mijn bestelling is geleverd op 12 oktober maar er ontbrak 1 zijwand met venster. De besteller liet weten dat er een doos ontbrak. diezelfde avond heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer dit zou worden nageleverd. Tot nu toe geen reactie gehad. Daar had ik toch graag reactie op gehad.

Degelijk product dat snel geleverd werd

Na telefonisch contact een goede uitleg gekregen over het product. Niet alles is te zien op de foto of in de beschrijving.

zeer goede service

Top Service goede uitleg verstaan wat de mensen willen en hebben hier de gepaste tent voor. Nogmaals dank voor de snelle service en het gebruik van het leendak.

Prijs kwaliteit en ook de service heel goed

Prima service en goede producten

Zeker nu er een issue is met het aangekochte product, dit is probleemloos verholpen door deze Partytent-online, top.

Prijs kwaliteit ok

Vlug geleverd

zoals afgesproken

De bestelling, levering en de omschrijving zijn zoals afgesproken. ik heb een een degelijk product ontvangen zoals ik ook verwachte

Snelle professionele service

Optimale service zelfs sneller dan verwacht.

Vlotte en snelle levering

Vlotte en snelle levering

kennis van zaken

ok

Zeer vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg ivm de verschillende types tenten.

Vriendelijke ontvangst Duidelijke uitleg ivm verschillende types tenten Hoge kwaliteit van materialen Goede service

Uitstekende service, product informatie en praktische aanbevelingen

Uitstekende service, product informatie en praktische aanbevelingen

ALTIJD EVEN GEDIENSTIG

MIJN PARTYTENT IS IJZER STERK MAAR HET DAK MOET SOMS VERVANGEN WORDEN EN DAT IS BIJ JULLIE GEEN PROBLEEM DAAROM VIND IK JULLIE ENORM

Supersnelle levering.

Duidelijke webshop,snelle levering. Zeer tevreden met mijn aankoop.

Vlotte levering, volledig in orde.

Goede levering en goed materiaal. Jammer dat je na inloggen niet kan bestellen. Zo krijg je toch meer overzicht van wat je bestellen wil. De rest is super gegaan.

Goede communicatie, snelle levering.

Ook kreeg ik nog een korte uitleg bij de levering(werken met eigen vervoer) hoe ik best aanvang met de opbouw van het paviljoen. Een handleiding zit er natuurlijk wel bij, maar velen lezen die maar half en komen dan halfweg in de problemen tijdens het opzetten. Hier ging het zetten perfect. Lijkt op het eerste zicht ook degelijk materiaal. De tijd zal uitwijzen of het dakdoek bestand is tegen een seizoen met veel regen.

Snel en keurig afgeleverd. Goeie kwaliteit

Snel en keurig afgeleverd. Goeie kwaliteit

2 woorden zijn voldoende SUPER FIRMA

Fantastische samenwerking met partytentonline, steeds klantvriendelijk en super beleefd, gedienstig, een firma om U tegen te zeggen, echt een aanrader

Alles ok

De tijd tussen het bestellen en de levering was een beetje langer dan wat ik dacht maar alles liep perfect. De handleiding kon iets verbeterd worden qua duideluikheid. We zijn blij met onze partytent

zeer behuplzaam

Hebben mij snel geholpen om een geschikte tent te vinden.

Top snel besteld en geleverd

Paviljoen beauty

Wij hebben het paviljoen beauty gekocht, de puntlassen zijn niet ingebrand en slecht afgewerkt, alle onderdelen waren schots en scheef in mekaar gelast dus het eind resultaat... en scheef paviljoen! Laatste keer geweest! En dan nog zo veel geld betaald met levering bij.

Beste Joeri, We zaten met ongeloof je review te lezen. Wat jammer dat je dit niet meteen bij ons gemeld hebt maar meteen via deze weg. Kun je ons aangeven wat je bedoeld met puntlassen zijn niet ingebrand? Dat een paviljoen schots en scheef is, dat is absoluut niet de bedoeling, kun je dit ons per mail laten zien via foto’s dan gaan wij dit voor je oplossen. Het is zeer zeker niet de bedoeling dat heel de paviljoen scheef staat. mail ons op info@partytent-online.be Wij zien graag je reactie tegemoet.

Zeer tevreden over ontvangst en kwaliteit.

Kregen een zeer duidelijke uitleg en de levering gebeurde volledig volgens afgesproken.