Duidelijk gebruiksvriendelijke website. Je kan meteen zien of artikel in voorraad is. Vandaag besteld, morgen geleverd klopt helemaal.

Super tevreden

Ben heel tevreden over de snelle correcte levering . En een voordeel dat je de onderdelen apart kunt bestellen .

Mooi product, snelle levering, maar geen reactie achteraf op probleemmelding

Vorige week bestelde ik een nieuw dakzeil voor ons tuinpaviljoen dat we hebben sinds 2018 (zeer tevreden over! Al heel veel plezier van gehad). Het werd snel geleverd. Het grote zeil past perfect, maar het bovenste deel past niet. 1 van de hoeken krijgen we onmogelijk over de ijzeren staaf. Nu sluit het dus niet mooi aan, flappert in de wind en is ons dak dus niet waterdicht. Ik heb hier direct voor gemaild, maar heb nog geen reactie gehad. Is wel jammer, want we willen snel een oplossing.

Geachte klant, Zeer vervelend dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen, onze welgemeende excuses hiervoor, dit is niet wat u van ons gewend moet zijn. Vervelend om te horen dat het nog niet gelukt is om windvanger correct te plaatsen. Kunt u de afmeting van de windvanger doorgeven, dan kijken wij of deze in orde is. Om het goed te laten passen, is het beste eerst het frame helemaal los van de grond te maken zodat het frame zich weer kan zetten. Het frame zet namelijk uit als het warm wordt. Dan voor de windvang de volgende tip deze goed erover te krijgen als volgt. Zet het windvangdoekje over 3 punten en maak er 1 los (onderdeel G) Schuif het onderdeel G in het hoesje en zet onderdeel G dan vast op het frame. We vernemen graag of dit heeft geholpen.

goed en correct levering

tent is goede keuze

Vlotte opvolging

Wat minder ?? had mijn laatste levering één week Later verwacht omdat ik een week in verlof was en er niemand aanwezig was op het levering adres . Had nochtans een mededeling geplaatst bij de bestelling , het pakket heeft een vijftal dagen voor de deur gelegen ? Gelieve hiermee in het vervolg rekening te houden aub ( maar het is goed afgelopen) voor de rest ben ik tevreden van de service en opvolging

heel goed

correcte levering , vlug antwoord na contact via mail

top quality

top service top prijs en top quality dank u.

Uitstekende service, top, een aanrader.

Alles is zeer goed verlopen behalve de levering, maar dat zal wel aan de vervoersfirma gelegen hebben. Ik ging een mail krijgen wanneer ze zouden leveren maar die heb ik tot heden niet gekregen. Gelukkig was ik thuis op het moment dat de vrachtwagen de tent kwam brengen. anders is alles vlug en correct verlopen, top.

Alles geleverd zoals besteld

Niet veel warmte

Moeilijk te bevestigen in een gewone party-tent, je moet ze veel te hoog hangen. Er is geen ophangsysteem voor voorzien, zoals bvb een ketting. In de easy-Up was het beter, maar ook nog steeds te hoog. Op de website wordt 10-15 m2 opgegeven, maar op de doos staat maximum 10 m2.

Beste klant, Dank voor uw review. De Eurom Parasol Heaters zijn speciaal voor Easy up tenten en parasols bedoelt, niet voor "gewone partytenten" geschikt, dan dien je deze inderdaad te hoog te hangen (300cm). Bij een Easy Up hangt deze op 217cm, dat is niet echt hoog te noemen. Voor wat betreft de indicatie verwarmen, dit staat zo nu ook nog vermeld op de website van Eurom, zie hiervoor de volgende link; https://eurom.nl/product/terrasverwarming/elektrische-terrasverwarming/parasol-heater-1500/. We gaan dit neerleggen bij de fabrikant waarom dit zo is. Het verwarmen is een bijverwarming en zal de personen rondom kunnen verwarmen, niet de complete tent. Dit is momenteel nog bij alle elektronische verwarmingen het geval.

Gewoon hoe het moet gaan. Goede prijzen, vlotte afhandeling

Zeer goede service

Tweede partytent eerste vernield door de storm goede prijs kwaliteit verhouding

Goede snelle service

Zeer snel geleverd, met een professionele uitleg van de chauffeur. Kwalitatief goed tent.

Goede kwaliteit, goede service, meedenken met de klant, over elk detail is nagedacht bij deze tenten. Wij hebben een Grizzly-tent gekocht. Super.

tevreden

1ste maal besteld , tijd produkt alles correct

Onzekerheid

Tent later geleverd dan voorzien. 2 hoekstukken vorige week besteld, nog steeds niet ontvangen. Er staat nochtans bij genoteerd voor 15 hr besteld, levering na 2 dagen. Niet dus. Bij aanbevelen zet ik ja…. Maar met veel twijfels

Beste klant, Dank dat u aangeeft dat uw pakket nog niet is geleverd, dat had al in uw bezit moeten zijn. We hebben uw lopende bestelling getraceerd, besteldatum zaterdag 9-4, bij ons uitgeleverd via de pakketdienst op 11-04. Ik wil u een hele lijst besparen waar uw pakket is geweest, maar de lijst is langer dan een a4 dat zou toelaten. Wij gaan hiervan direct melding maken en deze zending monitoren, excuses voor dit ongemak. Voor wat betreft de tent die we geleverd hebben, dit heeft helaas alles te maken met Covid en de wereld malaise m.b.t. containervervoer, daardoor is uw tent ook later binnen gekomen dan in eerste instantie was genoemd, nochtans hebben wij u op 9 februari nog verwittigd dat deze vertraagd zou zijn. Laat de kwaliteit en het plezier u van deze Grizzly Outdoor partytent gaat beleven uw ongemakken en ervaring van het late uitleveren doen vergeten.

Direct geleverd prima service

Alles zoals het moet

Super service, snel geleverd

Voor 15u besteld, dezelfde dag verzonden. Ik heb per toeval om 14u55 besteld en de bestelling volgende dag ontvangen.

al jaren vaste klant en steeds tevreden

we hebben hier al 6 partytenten van partytent - online steeds goede service en zeer goede produkten waar we heel tevreden mee zijn Deze keer hebben we 2 vervangingsdaken gekocht maar omdat ze niet makkelijk te verkrijgen zijn hebben we ze nu gekocht maar ze moeten volgend jaar pas geplaatst worden

Fantastisch en snel geholpen met mijn verwoeste tent na een storm

Online en telefonisch mijn wensen uitgelegd en binnen de kortste termijn was alles beschikbaar. Super service !!

Mooi aanbod en vlotte service!

Duidelijke uitleg gekregen over type tenten en nadien alles vlot verlopen qua bestelling en afhaling.

Excellente prijs/kwaliteit - excellente service

Kwaliteit van de tent is uitstekend, zowel dikte van het zeil als de sterkte van de palen. Eerste keer even zoeken en palen uitsorteren (sommige nummertjes waren weg) maar nu alles netjes gelabeled met kleurtape. Opbouwen ging vlot met 2 personen (4x6 tent) en afbouw was op een kwartiertje gedaan. Service is excellent: hele goede mail-communicatie. Alle vragen netjes, snel en correct beantwoord. En je wordt gebeld om de afhaling af te spreken Ikzelf kan echt niks van opmerking of verbetering vinden

Correct en klantvriendelijk.

Correct en vriendelijk .

Correcte afhandeling

Omruilen van niet comform product verliep vlekkeloos

Zeer stipt ivm levering

Heb onderdelen besteld voor mijn Party tent, (gekocht 6 jaar terug). Alles was voorhanden en ZEER snel geleverd. Top kwaliteit!