Na de rush op de tenten was mijn keuze tijdelijk niet leverbaar : ik vroeg en kreeg een seintje wanneer ze terug binnen was. Besteld en volgens afspraak geleverd door een zeer vriendelijke meneer. De tent zelf is TOP ! Stevig, de perfecte hoogte voor onze toepassing en mooi strak. We deden vele jaren met een veel mindere kwaliteit, dus dit belooft veel en lang genot. Goede prijs-kwaliteitverhouding...en ik heb vergeleken !

tevreden

snelle service

Zeer goede communicatie en vlotte en vriendelijke levering

Van hun woord

Stevige tent, goede service !

Een mooie stevige tent. Kwalitatieve elementen. Een handleiding was wel handig geweest vooral voor de stappen om het doek correct en vlot te bevestigen.

gewoon zeer goed

gemakkelijk te gebruiken,

TOP

De firma is op en op en ook de levering is zeer goed. ook prijs-kwaliteit is prima

Correcte levering, behulpzaam

Heel tevreden

Een goede levering en goede uitleg.

Grizzly tuinpaviljoen zeer goede kwaliteit

Zeer goed onthaal degelijke informatie

Vlotte vriendelijke service met mooi product

Alles zoals verwacht en super vriendelijke chauffeur die goede uitleg gaf

Waanzin! Top service! Top Qualiteit!

de goederen die ik wou bestellen waren niet op voorraad. Ik kon aanduiden dat ik graag een mailtje zou krijgen indien terug op voorraad. Dat gebeurde ook. 2 dagen later kreeg ik de goederen zoals beloofd! Leuk! Bedankt!

Stevige constructie

Al bij al makkelijk in elkaar te zetten

Snelle en correcte levering

Het product was goed en de levering was uitzonderlijk goed en vriendelijk.

Super!!!

Heel goede service

Vlotte service

Degelijk materiaal en vriendelijke bediening, goede info voor levering

Snelle verzending, perfect

Aan te raden

Tevreden over aankoop - uitleg - naverkoop Grizzly Outdoor 4x4 grijs

Wij hebben ter plaatse ( Sint-Job-in 't Goor) onze aankoop gedaan. De verkoper heeft zijn tijd genomen om ons van uitleg te voorzien. Uiteindelijk kwamen we aanvankelijk maar om de tent eens in levende lijve te bekijken, maar door de uitleg die we ter plaatse gekregen hebben, zijn we maar ineens tot de aankoop overgegaan. De levering werd keurig de dag voordien verwittigd en is eveneens perfect verlopen. Na de plaatsing constateerden we spijtig genoeg een fabricagefoutje in een van de zijpanelen (raamfolie niet goed geplaatst). 's Avonds een mailtje gestuurd met bijhorende uitleg en foto en 's morgens al een antwoord gekregen dat ze een nieuwe zijwand gingen opsturen. Topservice. Als ik toch een negatief puntje moet opnoemen... Wij hadden graag een kopse kant gehad met een venster in, maar blijkbaar zitten nog niet alle kleuren bij de accessoires. Het werd een witte voorkant met grijze flappen. Mij stoort het niet echt, maar mijn vrouwtje zag het liever anders.

top service

ondanks de valse start , betaal probleempje , correcte uitleg , correcte levering en waar voor je geld . Aanrader voor iedereen die een tent wilt aanschaffen , top kwaliteit .

vriendelijke reacties op vraagstelling en correcte levering van een partytent 3x3m

weeral een goede service zoals gewoonlijk thx

zeer vlugge verzending waarvoor mijn dank

Ruime keuze voor ieders comfortzone aan te vullen

Ruime keuzemogelijkheden van groot assortiment en ook alle reserveonderdelen te verkrijgen plus snelle levering

correct, snel en vriendelijk

heel goed, zorgvuldige levering en vriendelijk

correcte afhandeling, aanrader

aanrader