Ik ben zeer tevreden.

Stipte levering.

Ons bestelde onderdeel van onze parturen werd beschadigd/kapot geleverd. Een telefoontje en een mailtje met foto volstond om binnen de paar dagen, gratis een nieuw onderdeel aan te krijgen: en deze keer onbeschadigd!

Eens gemonteerd ok

Ok, maar zou langer mogen meegaan.

Zeer goede en snelle communicatie.

Er was een foutje bij de levering, maar dit werd onmiddellijk recht gezet. Dat waardeer ik zeer erg!

Levering perfect verlopen

Spijtig genoeg de kwaliteit niet goed . Bij regen weer zakvormig in de tenten waar het water blijft staan , serieuze massa . Ook na aanspannen van het dak terug zak vorming

Beste klant, Dank voor uw review. Zou u zo vriendelijk willen zijn foto's hetgeen u ervaart aan ons te sturen zodoende wij kunnen nagaan waardoor dit probleem ontstaat? Ik wil u vast meegeven wanneer u de spanriemen niet gebruikt bij de Vouwtenten in 4x4 meter, er regenzakken bij zware regenval kan ontstaan. Dit heeft te maken door de overspanning van 4 meter zonder tussenkomst van een staander. In het midden kan dan het frame zeer licht doorzakken waardoor bij zware regenval het water kan ophopen. Spant u het het frame naar buiten toe af met de spanriemen, zal dit niet gaan ontstaan!. We wachten graag uw foto's af zodat wij u verder van dienst kunnen zijn het probleem op te lossen. Mail ons op [email protected]

Zeer correcte en vlugge afhandeling

Zeer correct en vlug

ok

perfect

top service

onderdelen van tent besteld, na 3 dagen geleverd waarvan 1 deel foutief. 2 dagen later juiste onderdeel geleverd gekregen. prima service en correcte afhandeling .

superservice en superkwaliteit

Superservice en superkwaliteit, bedankt

Vooral vlotte werking bij het leveren van de bestelling

Vandaag besteld morgen geleverd. Duidelijk volgbaar via track en tracé. Ben een tevreden klant.

alles netjes en correct prima product!

vriendelijk en net te woord gestaan en het product is netjes en correct

Super service en kwaliteit tenten

Verkeerde bestelling geplaatst maar heel snel reactie en vlot opgelost. De tenten zijn van geweldige kwaliteit! Thx

Topservice

Al geregeld zaken aangeschaft,nooit problemen, alles tip top in orde

Vakantiegevoel

Al jaren klant van een stevig grizzly paviljoen, áls er iets verslijt is het enkel het dak, maar dat wordt vervangen door apart te verkrijgen en dat is door zon en regen zoals ze zelf melden. Echt tevreden met onze naar gevoel vakantie-tuin

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering.

geen enkel probleem ondervonden bij het plaatsen van de bestelling tot de ontvangst er van. Goede tussentijdse communicatie per mail

levering goed

prima firma en goede kwaliteit

Zeer goed materiaal

De buizen passen perfect in deze tassen!!!

Snel , correct en topkwaliteit

Zeer tevreden. Duidelijke info ivm de levering. Prima service en kwaliteit.

schoon sterke tent

bij deze weersomstandigheden blijft ze goed staan

Vlotte correcte levering!

We hebben al vele jaren een tuinpaviljoen “ Graciosa 3/3meter “ Het dakje heeft wel zwakke punten……Het scheurt zeer vlug Op de aanhechtingspunten op het ijzeren frame! Het zou op die plaatsen mogelijk verstevigd moeten zijn! Mooi geheel en fijn om onder te zitten. Groetjes Roland& Mia

Zeer vlotte service

Kwaliteit van de tent is zeer goed, enkel de handleiding en nummering van de buizen kon veel beter

Top!!!

Altijd heel tevreden !!!!

Alles in orde

Kan niet beter

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.