levering en betaling vlot en correct verlopen

de opgegeven afmetingen komen niet overeen met de gegevens van internet dikte 10 mm op site aan gegeven naar geleverd onderdeel is 12mm

Beste klant, Dank voor je bericht. De schaar is inderdaad dikker dan aangegeven op de site, wij hebben dit aangepast. In vertrouwen dit ten gunste is voor u? Mocht u het product hierom willen omruilen vernemen wij dit natuurlijk graag per mail; [email protected]

Correcte en snelle levering

vlugge service

2 vensters grote tent 6x3 waren gescheurd door jaren gebruik, gelukkig kan men nog altijd de onderdelen bij bestellen na 6 jaar. tent weer in orde voor nog vele jaren

Goede kwaliteit

zeer goede kwaliiteit

Snel en correct

Bestelling en levering vlot verlopen

Bestelling en levering vlot verlopen

Jaren ervaring met de wisselstukken

Een bedrijf waar je kunt op vertrouwen al 15 jaar

vlote communicatie

was levering in twee keer, duidelijke communicatie

Toppy

Uitstekend.

Snel en eenvoudig

ontevreden

was serieus op het verkeerde been gezet bij de eerste offerte die ik ontving voor vervanging van het dak. dit heeft me veel geld gekost. nu wel het goede dak ontvangen.

Beste klant, Ik heb het even opgezocht. Wij hebben u inderdaad destijds niet de juiste linke doorgezet voor het artikel u voorheen had aangekocht. Dit was ermee dat mijn collega niet verder had gekeken en ervanuit was gegaan dat u een polyester doek had in plaats van een pvc doek. Wanneer u factuur of bestelnummer had vermeld was dit wellicht wel goed doorgegeven. Onze excuses daarvoor. U had bij binnenkomst kunnen constateren dat het niet goed was/anders was, dan hadden wij het voor u direct nog in orde kunnen maken. Nu na 6 maanden gebruik kunnen wij dit helaas niet meer omruilen. Voor een volgende keer mag u hieraan refereren dan maken wij het voor u netjes in orde. We wensen u toch nog veel plezier van uw aangekochte dak doek.

Goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden.

Stipte levering.

Ons bestelde onderdeel van onze parturen werd beschadigd/kapot geleverd. Een telefoontje en een mailtje met foto volstond om binnen de paar dagen, gratis een nieuw onderdeel aan te krijgen: en deze keer onbeschadigd!

Eens gemonteerd ok

Ok, maar zou langer mogen meegaan.

Zeer goede en snelle communicatie.

Er was een foutje bij de levering, maar dit werd onmiddellijk recht gezet. Dat waardeer ik zeer erg!

Levering perfect verlopen

Spijtig genoeg de kwaliteit niet goed . Bij regen weer zakvormig in de tenten waar het water blijft staan , serieuze massa . Ook na aanspannen van het dak terug zak vorming

Beste klant, Dank voor uw review. Zou u zo vriendelijk willen zijn foto's hetgeen u ervaart aan ons te sturen zodoende wij kunnen nagaan waardoor dit probleem ontstaat? Ik wil u vast meegeven wanneer u de spanriemen niet gebruikt bij de Vouwtenten in 4x4 meter, er regenzakken bij zware regenval kan ontstaan. Dit heeft te maken door de overspanning van 4 meter zonder tussenkomst van een staander. In het midden kan dan het frame zeer licht doorzakken waardoor bij zware regenval het water kan ophopen. Spant u het het frame naar buiten toe af met de spanriemen, zal dit niet gaan ontstaan!. We wachten graag uw foto's af zodat wij u verder van dienst kunnen zijn het probleem op te lossen. Mail ons op [email protected]

Zeer correcte en vlugge afhandeling

Zeer correct en vlug

ok

perfect

top service

onderdelen van tent besteld, na 3 dagen geleverd waarvan 1 deel foutief. 2 dagen later juiste onderdeel geleverd gekregen. prima service en correcte afhandeling .

superservice en superkwaliteit

Superservice en superkwaliteit, bedankt

Vooral vlotte werking bij het leveren van de bestelling

Vandaag besteld morgen geleverd. Duidelijk volgbaar via track en tracé. Ben een tevreden klant.

alles netjes en correct prima product!

vriendelijk en net te woord gestaan en het product is netjes en correct

Super service en kwaliteit tenten

Verkeerde bestelling geplaatst maar heel snel reactie en vlot opgelost. De tenten zijn van geweldige kwaliteit! Thx