Topservice

Al geregeld zaken aangeschaft,nooit problemen, alles tip top in orde

Vakantiegevoel

Al jaren klant van een stevig grizzly paviljoen, áls er iets verslijt is het enkel het dak, maar dat wordt vervangen door apart te verkrijgen en dat is door zon en regen zoals ze zelf melden. Echt tevreden met onze naar gevoel vakantie-tuin

Zeer snelle en correcte levering.

Zeer snelle en correcte levering.

geen enkel probleem ondervonden bij het plaatsen van de bestelling tot de ontvangst er van. Goede tussentijdse communicatie per mail

levering goed

prima firma en goede kwaliteit

Zeer goed materiaal

De buizen passen perfect in deze tassen!!!

Snel , correct en topkwaliteit

Zeer tevreden. Duidelijke info ivm de levering. Prima service en kwaliteit.

schoon sterke tent

bij deze weersomstandigheden blijft ze goed staan

Vlotte correcte levering!

We hebben al vele jaren een tuinpaviljoen “ Graciosa 3/3meter “ Het dakje heeft wel zwakke punten……Het scheurt zeer vlug Op de aanhechtingspunten op het ijzeren frame! Het zou op die plaatsen mogelijk verstevigd moeten zijn! Mooi geheel en fijn om onder te zitten. Groetjes Roland& Mia

Zeer vlotte service

Kwaliteit van de tent is zeer goed, enkel de handleiding en nummering van de buizen kon veel beter

Top!!!

Altijd heel tevreden !!!!

Alles in orde

Kan niet beter

In 1 woord : Uitstekend

Duidelijke uitleg, correcte prijsafspraken, correct bezorging. Geen problemen met bijbestelling. Foute elementen worden dadelijk vervangen en zijn inderdaad daags nadien thuis bezorgd.

alles vlot en correct verlopen................

alles vlot en correct verlopen................

Bestelling netjes afgeleverd

X

Goede service en vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling

Formidabel

Zeer goede dienstverlening

Goede en snelle service

Een goede en snelle service. Producten van goede kwaliteit. Zeer goede en duidelijke uitleg gekregen in toonzaal en zeer vriendelijke man.

Wat een service

Ingevolge stormschade dienden enkele stukken van onze grizzly outdoor tent van 10x5 m vervangen te worden. De stukken welke voor 1500 uur besteld werden , werden de dag nadien al in de voormiddag geleverd.

Zeer goede kwaliteit !!!

Zeer goede kwaliteit !!! Net 1-2cm te kort in breedte maar door het tentzeil op te warmen , is alles op z'n plaats gekomen . In sommige ringen was de stof niet verwijderd maar we gaan niet muggeziften . Tevreden over onze aankoop .

correcte levering en goed materiaal

op tijd geleverd en en goede kwaliteit

In een woord top.

Commande toit d'auvent

Ce n'est pas la première foi que je commande via partytent-online.be. Je n'ai jamais eu de soucis car je suis persuadé que votre firme est honnête, sérieuse et professionnelle. Le délai de livraison est assez rapide. Ne changez rien . Félicitations

Zeer tevreden van het bedrijf alles is goed afgehandeld geweest snelle levering.