Zeer tevreden van het bedrijf alles is goed afgehandeld geweest snelle levering.

Ik wacht nog steeds op voorstel layout

Beste alles ging goed tot de vraag van offerte .

Beste klant, Signing proefdrukken dien je met een paar werkdagen rekening te houden , let wel dit doen wij geheel vrijblijvend. Wij doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk door te zetten, daar vragen wij dan ook graag wat tijd voor. Wij danken u voor uw geduld.

Aangename ontvangst en zéér goede rustige uitleg zonder overhaaste. Prima.

Ok

Goed, niks op aan te merken. Gorde kwaliteit, beperkt reparatiegamma

Correct en vlug geleverd

Ik had mijn tent er ook gekocht en zocht naar hulpstukken vlug te vinden op jullie website prijs is ok

Ok

In afwachting van een correcte opvolging

Ondanks de slogan dat een bestelling geplaatst voor 15u dezelfde dag nog verzonden zou worden, hebben wij na 7(!) dagen nog steeds geen bevestiging, noch levering ontvangen. Tot dusver een misleidende slogan en geen positieve ervaring. Benieuwd of we onze goederen tijdig in ontvangst zullen nemen en zodoende alsnog een positieve ervaring kunnen delen.

Beste klant, Zeer vervelend dat u uw bestelling niet tijdig heeft ontvangen. Wij misleiden klanten zeer zeker niet, we zijn graag open en transparant. Uw bestelling is dezelfde dag bij ons vertrokken. Uw zending heb ik erbij genomen en daar is het volgende mee; 18-8 is uw pakket meegenomen door GLS (zelfde dag dat u besteld heeft) 19-8 om 8:57 uur getracht te leveren, uw bedrijf was gesloten 22-08 om 8:30uur weer getracht te leveren, bedrijf was helaas weer gesloten. 23-08 om 9:11 uur, wederom getracht te leveren, bedrijf was helaas weer gesloten. 24-08 om 8:40 uur getracht te leveren, bedrijf was helaas weer gesloten. 29-08 zending is onderweg voor levering. Dit is de informatie die wij kunnen zien aan de hand van de info die wij van GLS hebben. Wij hebben afgelopen donderdag nog contact gehad met GLS om na te gaan waar het pakket is en wordt nu vandaag bij u aangeboden.

Na een zeer goede uitleg en samen demo easy-up tent opstellen , deze gekocht +led accessories en ja hoor in mum van tijd staat hij recht . Tevreden klant

Te klein

Zeer moeilijk te monteren, het zeil is in principe iets te klein.

Beste klant, Een reserve dakdoek wordt aangeboden als service artikel voor de tentframes wij aanbieden, koopt u dit voor een dakdoek voor een frame elders aangekocht kan dit strakker zitten of zelfs niet goed passen . Wij kunnen aan de hand van uw mailadres niet terug zien of u destijds een complete tent bij ons heeft aangekocht.

goede kwaliteit ; snelle levering

vlotte afhandeling ,snelle levering, goede kwaliteit. aanrader

Doeltreffend en correct

Zeer goede website met veel details zodat je het juiste onderdeel kan bestellen

Voldoet aan verwachting

Snel geleverd en past perfect

Uitstekend!!

Vriendelijke mensen aan de telefoon. Verzending

Goede service , en degelijk materiaal.

Geen problemen Alles was tip top in orde Snelle bezorging

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

prima tent, degelijke uitvoering

prima tent, degelijke uitvoering, alle hulpstukken aanwezig grijs dak is prima tegen zonreflectie, zeer goede aankoop als ik 1 advies mag geven, biedt ook een opbergkit aan (dus extra verkoop), nu zit alles verpakt in karton en ga ik zelf op zoek naar opbergdozen of een kist maken voor de palen volgens mij kan u met dit extra aanbod zeker klanten winnen en ontzorgen

Beste Klant, Dank u voor deze positieve review! Voor deze modellen zijn ook tassensets beschikbaar, wellicht door de vele opties zijn deze u ontschoten? https://www.partytent-online.be/opbergtas-set-voor-3x6m-partytent Wens je deze te bestellen, mail ons dan even dan maken wij dit in orde voor u.

Gewoon top!

Service: Top!! Kwaliteit: Top!! Verhouding prijs - kwaliteit: Top!! Extra verlichting bij gekocht: Top!! Ik weet niet of er iets dat beter zou kunnen. We kwamen - via mondelinge reclame - bij jullie terecht. Geen seconde spijt van gehad. Alles ging en was beter dan ik verwachtte. Heel veel dank

8 jaar geleden een tent gekocht . Waarvoor een nieuw dak nodig .de technische dienst gebeld vriendelijke en perfect te woord gestaan waardoor ik kon bestellen. Snel en perfect geleverde goederen. Top gedaan

100% betrouwbaar

Alles perfect ook als je telefonisch inlichtingen vraag.

Goede kwaliteit

Na enkele stormen hadden enkele panelen het begeven en we zijn heel blij dat we bij partytent online deze delen los kunnen bijbestellen . Zo kunnen we toch weer enkele jaren van onze tent genieten.

Heel goede ervaring

Prima materiaal en snelle levering.

Mooie opvolging en levering

De levering werd in 2x geleverd maar was perfect in orde

heel goed

heel goed en prijs verhouding

Betaalbare kwaliteit

Kwaliteitsvolle partytent aan betaalbare prijs. Makkelijk te bestellen. Levering door erg vriendelijke eigen leveringsdienst. Top dienst. Wat het product betreft: De montagehandleiding is zeker wel voor verbetering vatbaar vooral wat betreft het plaatsen van het dakzeil en de wanden (want die is er eigenlijk niet). In het dakzeil zijn er bv langs de zijkanten bv gaatjes op 1/3 en 2/3 waarvan het niet duidelijk is waarvoor ze dienen.