100% betrouwbaar

Alles perfect ook als je telefonisch inlichtingen vraag.

Goede kwaliteit

Na enkele stormen hadden enkele panelen het begeven en we zijn heel blij dat we bij partytent online deze delen los kunnen bijbestellen . Zo kunnen we toch weer enkele jaren van onze tent genieten.

Heel goede ervaring

Prima materiaal en snelle levering.

Mooie opvolging en levering

De levering werd in 2x geleverd maar was perfect in orde

heel goed

heel goed en prijs verhouding

Betaalbare kwaliteit

Kwaliteitsvolle partytent aan betaalbare prijs. Makkelijk te bestellen. Levering door erg vriendelijke eigen leveringsdienst. Top dienst. Wat het product betreft: De montagehandleiding is zeker wel voor verbetering vatbaar vooral wat betreft het plaatsen van het dakzeil en de wanden (want die is er eigenlijk niet). In het dakzeil zijn er bv langs de zijkanten bv gaatjes op 1/3 en 2/3 waarvan het niet duidelijk is waarvoor ze dienen.

Prachtige tent.

Duidelijke website, waarbij je onmiddellijk je keuze kan maken. Correcte levering. Prachtige kwalitatieve tent tegen een schappelijke prijs. Nu kunnen we feestjes geven!

Snelle levering en correcte communicatie

Snelle levering en correcte communicatie

Prima website en snelle levering

Perfect en correct

Prima service zoals gewoonlijk

Winkel doet wat hij beloofd. Prima

Slecht

Nieuwe volledige set aangekocht maar blijkt zelfs dat deze niet met de originele gebruikt kunnen worden dus drie andere zijkanten van mij moet ik ook weg smijten ,putte geldklopperij is dit ,ga hiermee naar de ombudsdienst indien men geen financiële compensatie gaat doen

Beste Marc, We gaan ervanuit dat deze review uit emotie komt en niet zo bedoeld is. Om uw probleem te kunnen begrijpen is de 1e stap met ons contact op te nemen alvorens u een boze review schrijft zonder met ons in gesprek te gaan. Dit vinden we niet echt gepast. Om u goed te kunnen helpen, vernemen wij graag om welk factuurnummer het gaat en waar het probleem zich voordoet. Dit mag u met foto’s bekrachten zodat onze technische dienst begrijpt wat er aan de hand is en u er verder mee kan helpen. We vernemen graag van u. Klant hier direct over gemaild, na 2 weken geen reactie van de klant, helaas kunnen wij zo verder ook niets doen. Dossier is bij deze dan ook gesloten.

Perfect !!

Alles werd tijdig geleverd, mooi verpakt en alles was aanwezig. Kwalitatief dik in orde !! Ik heb reed andere goedkopere versies gehad die nooit zo stevig waren. Hier is geen enkel stuk gelast waardoor de stevigheid veel beter is. Top !!

Heel goed.

Heb op mijn bestelling niet lang moeten wachten.

mooi stevig paviljoen

makkelijk te plaatsen , stevig , vriendelijke mensen

Duidelijk gebruiksvriendelijke website. Je kan meteen zien of artikel in voorraad is. Vandaag besteld, morgen geleverd klopt helemaal.

Super tevreden

Ben heel tevreden over de snelle correcte levering . En een voordeel dat je de onderdelen apart kunt bestellen .

Mooi product, snelle levering, maar geen reactie achteraf op probleemmelding

Vorige week bestelde ik een nieuw dakzeil voor ons tuinpaviljoen dat we hebben sinds 2018 (zeer tevreden over! Al heel veel plezier van gehad). Het werd snel geleverd. Het grote zeil past perfect, maar het bovenste deel past niet. 1 van de hoeken krijgen we onmogelijk over de ijzeren staaf. Nu sluit het dus niet mooi aan, flappert in de wind en is ons dak dus niet waterdicht. Ik heb hier direct voor gemaild, maar heb nog geen reactie gehad. Is wel jammer, want we willen snel een oplossing.

Geachte klant, Zeer vervelend dat u nog geen reactie heeft mogen ontvangen, onze welgemeende excuses hiervoor, dit is niet wat u van ons gewend moet zijn. Vervelend om te horen dat het nog niet gelukt is om windvanger correct te plaatsen. Kunt u de afmeting van de windvanger doorgeven, dan kijken wij of deze in orde is. Om het goed te laten passen, is het beste eerst het frame helemaal los van de grond te maken zodat het frame zich weer kan zetten. Het frame zet namelijk uit als het warm wordt. Dan voor de windvang de volgende tip deze goed erover te krijgen als volgt. Zet het windvangdoekje over 3 punten en maak er 1 los (onderdeel G) Schuif het onderdeel G in het hoesje en zet onderdeel G dan vast op het frame. We vernemen graag of dit heeft geholpen.

goed en correct levering

tent is goede keuze

Vlotte opvolging

Wat minder ?? had mijn laatste levering één week Later verwacht omdat ik een week in verlof was en er niemand aanwezig was op het levering adres . Had nochtans een mededeling geplaatst bij de bestelling , het pakket heeft een vijftal dagen voor de deur gelegen ? Gelieve hiermee in het vervolg rekening te houden aub ( maar het is goed afgelopen) voor de rest ben ik tevreden van de service en opvolging

heel goed

correcte levering , vlug antwoord na contact via mail

top quality

top service top prijs en top quality dank u.

Uitstekende service, top, een aanrader.

Alles is zeer goed verlopen behalve de levering, maar dat zal wel aan de vervoersfirma gelegen hebben. Ik ging een mail krijgen wanneer ze zouden leveren maar die heb ik tot heden niet gekregen. Gelukkig was ik thuis op het moment dat de vrachtwagen de tent kwam brengen. anders is alles vlug en correct verlopen, top.

Alles geleverd zoals besteld

Niet veel warmte

Moeilijk te bevestigen in een gewone party-tent, je moet ze veel te hoog hangen. Er is geen ophangsysteem voor voorzien, zoals bvb een ketting. In de easy-Up was het beter, maar ook nog steeds te hoog. Op de website wordt 10-15 m2 opgegeven, maar op de doos staat maximum 10 m2.

Beste klant, Dank voor uw review. De Eurom Parasol Heaters zijn speciaal voor Easy up tenten en parasols bedoelt, niet voor "gewone partytenten" geschikt, dan dien je deze inderdaad te hoog te hangen (300cm). Bij een Easy Up hangt deze op 217cm, dat is niet echt hoog te noemen. Voor wat betreft de indicatie verwarmen, dit staat zo nu ook nog vermeld op de website van Eurom, zie hiervoor de volgende link; https://eurom.nl/product/terrasverwarming/elektrische-terrasverwarming/parasol-heater-1500/. We gaan dit neerleggen bij de fabrikant waarom dit zo is. Het verwarmen is een bijverwarming en zal de personen rondom kunnen verwarmen, niet de complete tent. Dit is momenteel nog bij alle elektronische verwarmingen het geval.

Gewoon hoe het moet gaan. Goede prijzen, vlotte afhandeling

Smederijstraat 12

2960 Sint job in 't goor