Verschrikkelijk!

Slechtste dienst na verkoop ooit! Defecte camera ontvangen en men weigert om tussen te komen met een oplossing. Ze laten weten dat ze het defect zullen onderzoeken en dat dit geruime tijd in beslag kan nemen. In tussentijd dus geen camera. Daarbovenop hebben ze me nog een POE injector aangesmeerd die ik uiteindelijk niet bleek nodig te hebben en deze willen ze niet terugnemen omdat daar niets defect aan is. Looking for IP camera's? Don't buy them here!

• Would you recommend us? No

Camera 2 maanden geleden ter reparatie gestuurd. Amper reactie.

Camera begin oktober retour gestuurd omdat het ding niet op WiFi te krijgen is. Eerst heeft het bedrijf er zelf naar gekeken, daarna bleef het stil. Mail gestuurd, geen reactie. FB bericht gestuurd, reactie dat het ding bij de leverancier ligt en de status opgevraagd wordt. Dat was op 11 november. Daarna weer radiostilte. Weer gemaild, geen reactie. Nu is het 14 december en nog geen camera. Nu weer een FB bericht gestuurd en gevraagd om mijn geld maar terug te storten. Dan kan ik een camera kopen bij een bedrijf wat wél reageert! Er is al meer tijd ingestoken dan dat die hele camera waard is, echt te idioot voor woorden.

was makkelijk online te bestellen en is goed aangeleverd

niet juiste produkt ontvangen, geen oplossing geboden

Ik heb een accu besteld van een bepaald merk. Generiek model wordt verstuurd welke niet past. Geen oplossing wordt geboden Tevens Wifi repeater gekocht. Onmogelijk aan de praat te krijgen. Retour wordt niet geaccepteerd omdat inlog gegevens zijn aangepast. Dit ondanks het feit dat euvel pas boven tafel komt na invullen inloggegevens :-(

Tevreden.

Vandaag besteld volgende dag in huis.

Snelle levering, hele langzame retouren

Twee deurbellen gekocht. Een ging na twee weken kapot, nadat ik hem al had gemonteerd en daarbij iets beschadigd. De tweede deurbelcamera beviel niet en deze retour gestuurt. Na ruim 4 weken nog geen geld of bericht terug ontvangen.

Snelle levering en goed advies

Juist een nvr gekocht en ondanks dat ik deze had gekocht voor eigen installatie kreeg ik toch op verzoek nog enige ondersteuning. Zeer tevreden met deze shop.

Goed zonder problemen.

Produkten zijn goed. Levering efficient. Wat mankeert zijn specifieke handleidingen voor doe-het-zelvers.

Good price, fast delivery

Good price, fast delivery, excellent costumer service

Compleet en rap

De informatie is zeer compleet inclusief de te kiezen randapparatuur. Daarnaast is de levering rap en de info over de levering compleet

Schappelijke prijzen en goede service

Ontzettend snel geleverd, had een probleempje met de bekabeling en kreeg snel vakkundige tips en hulp aangeboden via de mail. Heel tevreden

Good service and fast order turn-around

Had what i wanted at a good price and was able to deliver within a couple of days. Packaged very securely after requesting same. Will be using again.

Correcte prijzen en schitterende after-sales/helpdesk

Toestel al even gekocht maar nog binnen garantie. Heel netjes opgelost. Ik kreeg van iedere stap ook feedback. Als ik nog een camera nodig heb zal ik zeker niet aarzelen. Hier krijg je zeer goede service en dat is wat telt bij problemen.

De bestelde deurmagneet is van goede kwaliteit en sterk.

Snelle en goede service

Deugdelijk materiaal en zeer snelle ondersteuning via whatsapp.

De levering had enige dagen vertraging maar werd dan toch geleverd op de dag die we kregen via mail.

Aangezien de levering niet kon gebeuren zo als op de site vermeld stond krijg ik een mail met de vermoedelijke datum van verzending. Die datum werd wel gerespecteerd dus voor mij is dit ok.

Helemaal top

Snelle levering en een top product. Alleen jammer dat ons scherm de resolutie niet aan kan. Pc scherm is HD geen 4k. Menu is niet te lezen. Op de 8k beneden is alles kraak helder, stond er versteld van wat een scherpe camera's. Kon inzoomen op de ventiel dopjes van de auto en die staat 15 meter verder op. En de nacht wat helder echt super.

Was super snel

Fast answering to questions, fast delivery

Excellent Service in delivery, Quality and answering support Questions. Recommended!

Voortreffelijke service

Een hikvision NVR besteld, volgens de specs met 4 netwerkpoorten! Bleek bij levering enkel met 1 lan poort. Specs bij het product was foutief, de omschrijving was wel goed maar daar had ik zelf niet naar gekeken. contact opgenomen, product werd omgeruild zonder bijbetaling omdat het andere juiste iets duurder was. Dat is pas een geweldige service! Bedankt nog daarvoor!

Snelle service!

Hier een Ezviz NVR besteld, werd zelfde dag nog verzonden en als verzekerd pakket. Top!

Snelle levering, goede camera

Bestelling was snel in huis. Duidelijke communicatie. Camera bevalt prima.

Vlot en snel geleverd

Ze weten waarover ze spreken snelle reactie via WhatsApp en goede raadgeving.

In een woord perfect.

About WebStore4 IP CAMERAS

WebStore4 IP CAMERAS is een webwinkel gespecialiseerd in IP camera’s, IP video intercom, toegangscontrole, netwerk en smart home producten voor doe-het-zelf installatie door zowel particulieren als bedrijven.