Trage levertijd en het product is njet wat ik verwachtte

Niet wat ik verwachtte

Goede webshop

Prima webshop voor verpakkkngsmateriaal. Let op dat er helaas enkel staat vandaag verzonden, wat niet betekent morgen in huis.

Snelle levering, goede producten

Mijj bestelling was snel geleverd, de verpakkingen zijn van goede kwaliteit.

Amber heeft mijn super goed geholpen, Zij was heel geduldig, zeer behulpzaam, klant gericht en super vriendelijk zonder geslijm. Product die zij had geadviseerd was 100% perfect. Ik ga zeker nog een keer bestellen.

TOP!

supersnelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit prijsverhouding.

Altijd op tijd geleverd

Ik heb nu meer dan 5 keer van Rotim besteld. De kwaliteit is altijd top en wordt altijd op tijd geleverd.

Rotim verzendt heel snel, meestal de dag na bestelling al. Fijn is dat.

Snel en accuraat

Goed en heel mooi goede kwaliteiten en goed afgewerkt

Snelle levering, super tevreden

Professioneel

Papieren tasjes besteld !

Alles goed verpakt en op tijd geleverd

Super snelle levering en mooie producten

Rotim biedt verrassend leuke producten binnen het bezorgsegment. Extra waardering voor de leuke ontwerpen die ze maken voor hun eigen producten, zoals vloeipapier en stickers. Na het bestellen had ik het de volgende dag al in huis. Een aanrader dus, ik zou hier zo weer bestellen

Ten zeerste aanbevolen

Overzichtelijke website met makkelijk bestelproces, super snel verzonden, kundig verpakt en grondige communicatie over verwerking van mijn bestelling. Ook voor kleine ondernemers ten zeerste aanbevolen!

Snelle levering en goeie kwaliteit

Artikelen die ik nodig had gewoon voorradig en snel geleverd. Kwaliteit van de artikelen zoals altijd gewoon super.

alles goed geregeld

snelle verzending. mooi product

Snel binnen

Mooie zakjes

Snel en netjes geleverd

1e bestelling. Alles prima.

1e bestelling. Alles prima.

Uitstekende service.

Prettig contact omtrent levering.

Goede producten voor een goede prijs

Duidelijke site, gemakkelijke te bestellen. Snel bezorgt.

Uitstekend!!

Snelle levering,goede kwaliteit!

Super goede service

Gewoon een goed service

Goed geregeld

Prima op de hoogte gehouden van het verloop van mijn bestelling

Duidelijke websites. Ondanks de feestdagen toch nog snelle levering van de verzenddozen.

Over Rotim Verpakkingen

Rotim Verpakkingen is het verpakkingscenter voor de detailhandel en webshop en dat al meer dan 25 jaar! Of het nu gaat om tassen in bedrukt met eigen logo of een gewoon vrolijk kleurtje, verzenddozen in kleine aantallen, mooi bedrukt zijdevloei en nog veel meer verpakkingsoplossingen bestel je makkelijk, snel en voordelig op onze rotimshop.nl. Heb je eerst advies nodig? Wij horen het graag!