Goed prijs kwaliteit&Snel afgeleverd

Ik heb al meerdere keren besteld en elke keer dikke tevreden!

Aanrader

Goede kwaliteit

Snelle en nette levering.

Er was met de betaling iets verkeerd gegaan, na een telefoontje met het bedrijf was alles snel opgelost. Snelle levering. zeer tevreden.

Probleemloos

Snel, goed verpakt en vooral niet duur!

Snel verzonden, goede prijs en product

Alles was prima, snel verzonden en goede prijs. alleen de rol met inpakpapier zat in een doos met wat te veel ruimte en stuiterde rond en was wat geplet maar is geen ramp.

Zeer tevreden!

Overzichtelijke site, mooie producten en snelle verzending!

Uitstekende Producten

Snel geleverd, goede kwaliteit producten en prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker weer bestellen.

Veel keus

Veel keus en snel in huis

Ik ben zeer tevreden met de dozen - van hoge kwaliteit en precies zoals ik verwachtte!

De levering was snel, de dozen zijn van uitstekende kwaliteit en ik ben zeer tevreden. Ik zou zeker opnieuw bij jullie kopen en raad jullie van harte aan!

Wat jullie aanbieden leveren jullie ook. En in zeer korte tijd. Goed verpakt voor verzending zodat het materiaal wat je hebt besteld niet kan beschadigen. In de toekomst zal ik zeker weer bij jullie bestellen

Grote sortering snelle levering

Grote sortering Snelle levering en netjes verpakt

Had ik dit geweten....

Leuke roze A6 brievenbusdoosjes. Bij het bestellen wordt aangeraden omwille van het milieu het bij een pakketpunt te laten bezorgen. Daar ben ik voor, top! Helaas tegenovergestelde is waar, Rotim verpakt mijn bestelling 2X te groot (ruim een halve doos lucht, zeer milieu onvriendelijk!) waardoor het 14 km verderop wordt afgeleverd. Lopend ophalen, beste milieu keuze kost 5 uur, met OV 2,5 uur. Ik koos voor de slechtste milieuoplossing, de auto, een uur. Maar, + mijn uurloon was dat wel de goedkoopste :) Nooit meer dus. De doosjes zelf zijn erg breekbaar op de vouwnaden, ze scheuren heel snel!, jammer.

Snelle service, keurig verpakt

Snelle service en keurig verpakt

Snel online bestellen, makkelijk afhalen

Fijn om snel online een bestelling te doen die -in mijn geval- de dag erna klaar ligt in Nijmegen (waar ik het kan afhalen).

Kiezen, bestellen, ophalen.

Ruim assortiment tegen redelijke prijzen.

Service en kwaliteit

Wat ik nodig heb. Goede spullen, snelle levering compleet met factuur. En alles in 1 keer

Goede prijs. Producten zien er goed uit

Trage levertijd en het product is njet wat ik verwachtte

Niet wat ik verwachtte

Goede webshop

Prima webshop voor verpakkkngsmateriaal. Let op dat er helaas enkel staat vandaag verzonden, wat niet betekent morgen in huis.

Snelle levering, goede producten

Mijj bestelling was snel geleverd, de verpakkingen zijn van goede kwaliteit.

Amber heeft mijn super goed geholpen, Zij was heel geduldig, zeer behulpzaam, klant gericht en super vriendelijk zonder geslijm. Product die zij had geadviseerd was 100% perfect. Ik ga zeker nog een keer bestellen.

TOP!

supersnelle levering, netjes verpakt en goede kwaliteit prijsverhouding.

Altijd op tijd geleverd

Ik heb nu meer dan 5 keer van Rotim besteld. De kwaliteit is altijd top en wordt altijd op tijd geleverd.

Rotim verzendt heel snel, meestal de dag na bestelling al. Fijn is dat.

Kerkenbos 1205

6546 BD Nijmegen

Over Rotim Verpakkingen

Rotim Verpakkingen is het verpakkingscenter voor de detailhandel en webshop en dat al meer dan 25 jaar! Of het nu gaat om tassen in bedrukt met eigen logo of een gewoon vrolijk kleurtje, verzenddozen in kleine aantallen, mooi bedrukt zijdevloei en nog veel meer verpakkingsoplossingen bestel je makkelijk, snel en voordelig op onze rotimshop.nl. Heb je eerst advies nodig? Wij horen het graag!