Snelle levering goede producten

Snelle levering van artikel volgens verwachting

Snelle levering van artikel volgens verwachting

Leuke sluitingstickers en snelle levering.

Prima bedrijf ruime keuze en een snelle service

super makkelijk te bestellen snel en goed verzorgd ontvangen!!!

Na een levering die te laat was ben ik goed op de hoogte gehouden met zelfs nog een onverwachte mail op te melden wanneer mijn pakket zou worden bezorgd! Complimenten aan Amber

Snel geleverd, goeie aanbieding, prima product

Vrolijke tasjes

Snelle service, goed verpakt, hele leuke, stevige kersttasjes voor de cadeautjes voor mijn klanten! Blij mee!

Goede en snelle service!

De levering is snel bij mij aangekomen en retour aanmelden ging gemakkelijk! Mijn retourzending was snel verwerkt en ook de betaling stond binnen één dag op mijn rekening. Topservice!!

Goeie service en snel verzonden

Duidelijke website, goeie service, snelle verzending

Gewoon zoals het hoort…Prima

Netjes verpakt en snelle levering

Alles ging prima. Snel geleverd

Goed !

Goede service en goed product !

Mijn ervaring was goed

Producten kwamen. Snel binnen, ze kwamen wel in n grote doos in vergelijking met wat ik had besteld. Dus dat was even een verassing

Overzicht, snelle verzending

Overzichtelijke website, goede prijs, snelle verzending, goede service

prima kwaliteit en vlotte levering

prima kwaliteit en vlotte levering

prima service en vlot geleverd.

Perfect en snel ontvangen!

Goed en mooi op tijd ontvangen! De volgende keer wel iets langer nadenken over de afmetingen!

Mooie producten, snel geleverd. Goede prijs kwaliteit!

Zakjes zijn prima, verpakking kapot

Heb zakjes besteld, echter het plastic bakje waar de zakjes in zitten komt kapot aan. Jammer maar helaas. Verder prima zakjes

Mooie tasjes wel slecht verpakt

De tasjes die ik heb besteld zijn zoals verwacht. Snelle levering, wel kwam de doos open en kapot hier binnen, tape was helemaal los gelaten. Dat is wel slecht voor een verpakkings bedrijf, zo slecht zelf verpakken.

Snel en leuke artikelen Wel wat weinig keuze qua kleuren

Over Rotim Verpakkingen

Rotim Verpakkingen is het verpakkingscenter voor de detailhandel en webshop en dat al meer dan 25 jaar! Of het nu gaat om tassen in bedrukt met eigen logo of een gewoon vrolijk kleurtje, verzenddozen in kleine aantallen, mooi bedrukt zijdevloei en nog veel meer verpakkingsoplossingen bestel je makkelijk, snel en voordelig op onze rotimshop.nl. Heb je eerst advies nodig? Wij horen het graag!