Fijne site en snelle levering

Fijne site en snelle verwerking

Top levering, fijne verpakkingsdozen en goede service

Duidelijk site, goede voorraad, makkelijk te bestellen en snel in huis!

Snel

Snel en goed verpakt. Graag weer.

Snel, goed product

Goed geregeld, snel verwerkt en makkelijk opgehaald!

Geweldig bedrijf!

Een prachtig bedrijf! Wat een mooie producten. Ook nog eens zeer snel geleverd en niet duur!

snelle service

ik kon de spullen snel ophalen. Ik heb verkeerd besteld en het werd ter plekken opgelost en ik ging met de juiste tasjes naar het werk. super.

Rotim is goed alleen DPD is onbetrouwbaar

Jammer dat Rotim gebruik maakt van DPD. Ik heb speciaal werkzaamheden buiten uitgesteld. Zat te wachten op mijn pakketje. Helaas heeft de chauffeur niet de moeite genomen aan te bellen. Hierdoor heb ik mijn pakket de volgende dag pas kunnen ophalen.

Niet helemaal wat ik had verwacht.

Ik verwachtte een mix aan maten van papieren tassen. Maar ik heb blijkbaar gekozen dat dit A4 formaat was. Jammer. De titel heeft me in de war gebracht: diverse maten.

Goede prijzen, snel ontvangen

Erg tevreden. Bestelling was sneller binnen dan verwacht. Goed verpakt. Zeer nette prijzen

Super goed! Perfecte levering en product!

De bestelling kwam netjes op tijd. De producten waren ook netjes en stevig verpakt. Gewoon hartstikke blij. Waarschijnlijk heb ik nog meer nodig binnenkort. Dan ga ik dat zeker weer bij Rotim bestellen!

Je krijgt wat je besteld

Het verpakken mag daarintegen wel iets beter.

Goede webshop!

Duidelijke webshop en vervolg van bestelling. Netjes verpakt!

Snelle levering.

Degelijk verpakt.

Goed product, netjes verpakt en snel geleverd!

duidelijke keuze en snel bezorgt

Mogelijk dat jullie ook een volume bij de gewichten kunnen plaatsen wat je er zoal mee kunt opvullen. Nu moest ik een ton vullen voor een tombola en het was gokken hoeveel ik nodig had.

Fast delivery and good quality

Fast delivery. Good quality. Good prices. I live in Brussels and i got the package faster than if i order something in Belgium!. I will definitely buy more times here. Thank you. Maricela Del Rio Visual artist www.mariceladelrio.com

Prima producten

Producten voldoen aan de verwachtingen. Keurig.

Zeer goede en snelle service

Snelle service Goed verpakt

Heel goed geholpen en snelle verwerking

Ik was op zoek naar dozen die konden worden bedrukt en heb deze bij Rotim gevonden. Had contact opgenomen met de support omdat ik nog wat vragen had mbt het drukken en een voorbeeld. Kreeg heel snel antwoord en werd heel goed geholpen! Heb hierdoor ook mijn bestelling geplaatst en ook deze kwam heel snel binnen met een mooi resultaat drukwerk. Ik ga hier zeker nog bestellen

Goede service en snelle levering. Duidelijke site.

Overzichtelijke website

Fijne website om te bestellen. Veel keuze en een goede prijs. Snel geleverd!

Mooi glanzende zwarte doosjes

Ik ben zeer tevreden met de zwarte, mooi glanzende A6-formaat brievenbusdoosjes! Ze hebben een luxe uitstraling, passen perfect in de brievenbus en bieden goede bescherming voor mijn producten tijdens het verzenden. Ik zou ze zeker aanbevelen!

Super verpakkingen!

Mooi kwaliteit! Snelle levering! Rotim bedankt!

Bijsterhuizen 2414 6604 LL Wijchen

Over Rotim Verpakkingen

Rotim Verpakkingen is het verpakkingscenter voor de detailhandel en webshop en dat al meer dan 25 jaar! Of het nu gaat om tassen in bedrukt met eigen logo of een gewoon vrolijk kleurtje, verzenddozen in kleine aantallen, mooi bedrukt zijdevloei en nog veel meer verpakkingsoplossingen bestel je makkelijk, snel en voordelig op onze rotimshop.nl. Heb je eerst advies nodig? Wij horen het graag!