Laden reviews...
Laden reviews...
123 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden regelmatig snelle levering en duidelijke productinformatie. Betrouwbare service en een goede prijs-kwaliteitverhouding worden vaak genoemd. Verpakkingen komen doorgaans onbeschadigd aan en dragen bij aan de tevredenheid. De algehele waardering blijft hoog.
Snelle levering
Beveelt aan
2 April 2021
Ingrid
Dessel Belgie
Alles in orde, niets op aaan te merken
Beveelt aan
31 March 2021
Nancy
Loosdrecht
Prijs kwaliteit is prima. Helaas wel 2 tasjes te weinig ontvangen.
Beveelt aan
31 March 2021
Babette
Woerden
Dag Babette,
Dank voor je reactie. We zien dat je inderdaad 250 budget tasjes hebt besteld, 5 pakjes van 50 stuks.
De producent van deze tasjes werkt bij het verpakken samen met een bedrijf dat mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt te werkt stelt. Incidenteel kan het dan voorkomen dat er een paar tasjes te veel of te weinig worden geleverd.
Als je dit even gemeld had bij ons, storten wij vanzelfsprekend per direct het teveel betaalde bedrag voor deze 2 tasjes aan je terug.
Fijne dag!
RUIME ASSORTIMENT, SNELLE LEVERING, ALLES GOED VERPAKT.
Beveelt aan
31 March 2021
Rona
Elst
Zie boven
Beveelt aan
31 March 2021
joke
Alphen aan den Rijn
Goede prijsverhouding snelle levering
Beveelt aan
30 March 2021
Regina Doornenbal
Oosterwolde
Snelle levering, goede kwaliteit en dat tegen een goede prijs. Ik ben dik tevreden en hoop in de toekomst zeker vaker te bestellen!
Beveelt aan
30 March 2021
Jozanne
Westkapelle
Snel en supergoed. Aardige klantenservice. Erg blij dat ik jullie vond.
Beveelt aan
30 March 2021
Maria
IJsselstein
Mijn bestelling is snel en goed bezorgd. Het product (fournituren zakjes) was goed.
Beveelt aan
29 March 2021
Marie
Westerhoven
mooie cadeau-tasjes. vrolijke kleuren. goede prijs-kwaliteit verhouding
Beveelt aan
29 March 2021
Joke
Den Haag
Snel, netjes en goed, wat wil een mens nog meer?
Beveelt aan
29 March 2021
Sue
Amsterdam
Dozen en labels goed verpakt en goed zonder beschadigingen aangekomen. Professionele aanpak.
Beveelt aan
29 March 2021
Yolanda
Almere
Bestelling was de dag erna al binnen! Super levering!
Beveelt aan
29 March 2021
Marylene
Etten-leur
De bestelling is op tijd en in goede orde ontvangen. Helaas zijn de sluitzegels en de bestelde brievenbusdozen een slechte combinatie, omdat de sluitzegels loslaten. Ook een stukje plakband laat los. Hierdoor ben ik langer bezig geweest met het inpakken van de spullen en ben ik niet geheel tevreden over de uitstraling van de >100 dozen met inhoud die zijn verzonden. NB: Bij het afleveren van de zending bij een PostNL-punt meldde ik het euvel. De medewerker daar meldde dat dit vaker voorkomt.
Beveelt aan
29 March 2021
Margo
Emmen
Zeer snelle levering en de dozen zijn goed en een mooi prijs. Ik ga hier zeker weer bestellen.
Beveelt aan
28 March 2021
Jennifer
Buurmalsen
Snel en goed.
Beveelt aan
28 March 2021
Christian
Nijkerk
Goede service en producten!
Beveelt aan
27 March 2021
Dion
Middelharnis
Mijn eerste ervaring met Rotim verpakkingen. Prijs/kwaliteit is top. Duidelijke communicatie en snelle service. Het blijft zeker niet bij 1 bestelling!
Beveelt aan
27 March 2021
Charida
Bergen
Top!
Beveelt aan
27 March 2021
Malika Farih
Tilburg
Interessante prijzen, razendsnelle service en goede telefonische hulp bij vragen. Ik ben fan!
Beveelt aan
27 March 2021
Paul
Sint-Laureins (België)
Een aanrader
Beveelt aan
27 March 2021
Hanneke
SintJansteen
Echt top was de volgende dag al in huis en mooie verpakkingen!
Beveelt aan
27 March 2021
Joël
Kampen
Prima product, snel geleverd.
Beveelt aan
27 March 2021
Siemen
Joure
Snel, vlot en naar verwachting.
Beveelt aan
26 March 2021
Marieke
Arnhem
Ik heb bij jullie 100 stuks pet flessen van 500ml besteld en krijg vervolgens een doos aangeleverd die eigenlijk al open is bezorgd ( wijd open) en er flessen missen. Ook heb ik nooit het factuur opgestuurd gekregen ik word telkens verwezen naar een account die ik niet heb en heb vervolgens een account gemaakt met de email die bekend staat bij me bestelling en kan die factuur ook nog steeds niet vinden niet in me mail niet in me spam gewoon nergens. Ook stond erbij dat het €25 eu was en + verzendkosten was het max iets in de €30 en heb vervolgens bijna 45 eu betaald en dan krijg k het factuurtje ook niet opgestuurd dat betekent dat ik in feiten niets zal kunnen retouren mocht dat het geval zijn. Ook telefonisch geprobeerd contact op te nemen en heb zelfs se klantenservice niet te pakken gekregen. Ik heb eerder bij jullie besteld maar dit heeft me teleurgesteld.
Beveelt aan
26 March 2021
Sjoukje
Steenbergen
Goedemorgen,
Wij vermoeden dat deze beoordeling door u abusievelijk naar de een verkeerd bedrijf is verzonden.
Wij verkopen geen PET flessen, we hebben deze überhaupt niet in het assortiment?
Vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Rotim Verpakkingen is al meer dan 25 jaar hét verpakkingscenter voor de detailhandel en webshops.
Van verzenddozen en bedrukte tassen tot vloeipapier en cadeauverpakkingen: wij maken verpakkingen leuk, professioneel én voordelig. Zo geef je jouw bestelling net dat beetje extra.
Alles bestel je eenvoudig en snel via www.rotimshop.nl.
Twijfel je over de juiste verpakking of wil je advies? Wij denken graag met je mee!
Kerkenbos 1028
6546 BA Nijmegen
Branch
Reclame, Drukwerk
Specializations
Verpakking, Dozen
Webshops