Deskundige vakmensen

Zeer goede zaak geven goed en deskundig advies bij kopen nieuwe fiets ook de service er na is van hoge kwaliteit zijn altijd even vriendelijk en behulpzaam wanneer je de zaak binnen komt voor een kleine reparatie wordt altijd direct geholpen en mocht niet gelijk opgelost worden een leenfiets staat er altijd tot je beschikking chapeu voor deze mensen hopen nog lang van hun diensten gebruik te kunnen maken vakmanschap is meesterschap en dat staat bij hen hoog in het vizier

Zeer goede eerste ervaring met dit bedrijf.

Drie gedreven, elkaar ondersteunende reperateurs bezig met twee van onze fietsen. Boeiend om te zien en met heel goed eindresultaat. De fietsen waren binnen no time weer geheel op orde. Je wordt heel goed ontvangen en snel te woord gestaan.

Klantvriendelijk en goede service

Goede uitleg en advies

Supervriendelijk en vakkundig

Pluspunten

Super aardig personeel ook snelle en goede reperaties en service ook super.

Geen een

Pluspunten

Vriendelijke bediening, prima service

Pluspunten

* denkt in oplossingen om een voor jou een goede fiets te vinden. * uitgebreid de gelegenheid om de electrische fiets uit te proberen. * vriendelijk, relaxt en service gericht. Fijne zaak.

Pluspunten

Goede, snelle, vriendelijke & eerlijke service. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

Ik belde dat ik een lekke voorband had, kon direct komen om hem te laten maken. Wat een service! Binnen een half uurtje was het klusje afgerond.

Pluspunten

Klantvriendelijk, snelle en goeie service. Werd nog getipt over een geschikte inruil fiets...

Op deze manier door gaan met jullie zaak.

Pluspunten

Wij, 4 zussen uit het westland, gingen een midweek naar de Achterhoek. Via ons verblijfadres geïnformeerd voor het huren van e-bikes komen we bij fietsenmaker Knippenborg uit, de fietsen werden op ons vakantieadres bezorgd en kregen uitleg van de fietsen en ze werden op hoogte versteld, een fiets reed niet lekker, wij terug en ze hadden een andere fiets voor me, geen probleem, we kregen ook nog wat tips voor een fiets route. Dankzij de goede service en het weer, is onze midweek goed geslaagd. Fijne mensen om te ontmoeten.

Pluspunten

Vanmiddag half 3 fiets gebracht voor reparatie. Half 6 via de mail alweer bericht dat de fiets klaar was. Super-service.

Pluspunten

Vriendelijke mensen. Goede eerlijke voorlichting. Goede en snelle service. Top.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en een goede uitleg over verschillende types e-bikes

geen

Pluspunten

Wanneer je een nieuwe fiets wilt kopen, zoek je op de eerste plaats naar een betrouwbaar en vakkundig bedrijf. Acht maanden geleden kwam ik voor het eerst bij de firma Knippenborg in Zieuwent. Voor de fiets van mijn vrouw werd destijds een ongekende vorm van service verleend. De fiets was elders gekocht en desondanks werden we uitstekend van advies voorzien en hun oplossing voor ons accu-probleem stemde tot grote tevredenheid. De eerste keer dat ik het bedrijf bezocht, werd ik onthaald op een concert door een zingende medewerker en dat bracht me ertoe hier een blog aan te wijden: http://www.multicycle.nl/NL/Over-Multicycle/Fietsen-op-mijn-MC/Fietsblog/Carnaval-fysiotherapie-en-Olympisch-zilver De gemoedelijke sfeer en het vakmanschap dat de zaak uitstraalt, zijn dermate overtuigend dat mijn vrouw en ik graag twintig kilometer fietsen om onze rijwielen hier te laten onderhouden. Toen zij aan een nieuwe elektrische fiets toe was, stond het voor ons vast dat we bij vader en zoon Knippenborg aan het juiste adres waren. Een slim besluit: volop keus uit alle topmerken, een prima inruilprijs, perfecte aflevering en vriendelijke bediening. Klein nadeel. Toen mij vrouw dolgelukkig haar nieuwe fiets ophaalde, ontbrak de muzikale omlijsting: je kunt niet alles hebben. Waarschijnlijk had Pavarotti op zaterdag zijn vrije dag. Thuis bleek uit de servicekaart dat beurten voor klanten tegen de helft van de prijs worden uitgevoerd! Knippenborg: vol verrassingen én verrassend goed

Pluspunten

Super fijne mensen en service

Pluspunten

Uitstekende, flexibele en snelle service. Goede adviezen.

Website vernieuwen/actualiseren

Pluspunten

Prettige ontvangst. Goed gesprek over wensen van ons. Een goede uitleg over mogelijkheden van aankoop. Er is voldoende tijd voor de klant. Ook bij overleg en "onderhandeling" is en blijft er een positieve en vriendelijke sfeer.

Misschien wat meer uitleg geven w.b. onderdelen aan een nieuw gekochte fiets, waarbij gezegd moet worden dat je als klant er natuurlijk zelf ook meer naar kunt vragen.. Wal betreft deze beoordeling zou een vragenlijst m.i wat eenvoudiger werken/ in te vullen zijn

Pluspunten

Prima service!! Gisterochtend problemen met ketting van mijn E-bike en vrije middag voor de boeg om te gaan fietsen met dit heerlijke weer. geen tijd voor directe reparatie....maar wel prima E-bike leenfiets mee naar huis!

Pluspunten

Persoonlijke benadering.

Pluspunten

Sympathieke benadering en een goed luisterend oor. Ze kunnen ook goede tips en advies geven.

Doorgaan zo!!

Pluspunten

11.00 uur fiets aangeboden voor een beurt en een kleine reparatie, leen fiets mee gekregen en ik kon dezelfde middag mijn fiets weer ophalen.

Pluspunten

Kwam voor een 2e hands fiets. Een uitgezocht waar nog wel wat aan moest gebeuren en had de fiets de volgende dag al nodig. Geen probleem. Eind van de dag al bericht dat de fiets klaar was en dat ik die op kon halen. Top service

Pluspunten

Uitstekende service. Reparatie en onderhoud altijd snel en goed.

Pluspunten

Je bent altijd welkom in de winkel / werkplaats. Je wordt vakkundig geholpen, tijd voor een praatje of een bakje koffie. Als mensen een andere fiets nodig hebben, adviseer ik naar Paul Knippenborg te gaan.

Ik kan niks bedenken