Professionele

Goed producten en service.

Scherp geprijsd

Scherpe prijzen. Website is wat amateuristisch.

Zeer uitgebreid assortiment

Voor mij , goede prijzen veel keuze in de producten en vriendelijke en behulpzame mensen. Indien er iets scheelt met de bestelling wordt je gewoon vriendelijk opgebeld of de bestelling wel klopt. Bellen gaat sneller dan mailen en je wordt goed geholpen. Ik ben zeer tevreden van snoek products.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Dinsdag besteld,woensdagochtend afgeleverd.perfect

bestellen via website niet gemakkelijk,en via mail wordt je niet gelijk doorgestuurd naar beoordelingen.

Pluspunten

Correcte mensen, heel klantvriendelijk !

Pluspunten

Top Producten, snel geleverd

Pluspunten

Snel,vertrouwbaar,originele produkt

Pluspunten

De transactiekosten voor Pay-Pal moet ik nergens anders betalen. Klopt dat wel?

Goededag Jozef, Pay-Pal is apart gekoppeld aan ons webshop. Pay-pal zelf vraagt er daarom apart transactiekosten voor. Als u een andere betaal methode kiest, komen er geen transactiekosten op. U kunt uw pakket altijd binnen 14 dagen als retourzending terug doen. U kunt ook voor dat u een bestelling plaats even telefonisch contact opnemen zodat wij er samen uit kunnen komen. Hopende u hiermee naar tevredenheid geïnformeerd te hebben. Met Vriendelijke Groet, Asil Snoekproducts.nl

Pluspunten

Bestelling is eenvoudig te bestellen en werd snel en degelijk netjes verpakt afgeleverd, u ziet mij in de toekomst vaker!!!

Pluspunten

Correcte en snelle levering.

Pluspunten

Prima service! Erg tevreden over de oplossing welke geboden is na een fout welke ik zelf had gemaakt bij een bestelling.

Pluspunten

Er is netjes telefonisch(!) contact opgenomen over de bestelling, die vervolgens, zoals afgesproken, op tijd bezorgd is.

Pluspunten

Goede prijs voor hun producten

Geen

Pluspunten

altijd goede prijs voor een goed produkt, en snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke communicatie email, gebeld omdat bepaald product langere levering had en alternatief aangeboden, vriendelijk, professioneel

T-shirt ;-)

Pluspunten

Goede service en klantvriendelijkheid zowel telefonisch als via de mail.

Geen,

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel verstuurd Klantenservice

Een aparte Email sturen met een traceerlink zou zeer handig zijn !

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Onze service is door u negatief ervaren vanwege het feit van een niet ontvangen email met Track & Trace informatie. Graag zouden wij u mededelen dat er wel degelijk vanuit de website een email is verzonden met deze informatie zoals bij iedereen gebeurt, wellicht is deze mail bij u in het spamfilter gekomen omdat u een email adres van Microsoft gebruikt, zou u dit eventueel willen controleren voor ons? Tevens zou het zo moeten zijn dat u vanuit de vervoerder ook nog eens een mail met deze informatie moet hebben ontvangen. Tevens vragen wij ons af of er nog meer fout is gegaan vanwege het lage cijfer en niet aanbevelen van ons bedrijf omdat wij een goede service leveren.

Pluspunten

Bestellen gaat snel, levering ook.

Pakket geleverd zoals afgesproken.

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Echter geeft u daarin aan dat wij niet op tijd leveren dat wij beloven op onze website. U heeft uw bestelling om 20:58 uur gedaan, wij hebben deze dan ook netjes zoals staat vermeld op dat tijdstip de volgende dag verstuurd, zoals wij net hebben nagekeken is uw pakket door een foutsortering bij GLS niet op 09-11-2017 afgeleverd maar pas de dag er na. Wij vinden het dan ook spijtig dat wij door u ergens op worden afgerekend terwijl wij netjes hebben gehandeld zoals vermeld op onze website, helaas heeft GLS er een potje van gemaakt, als u wil kan ik het u laten zien middels de Track & Trace!

Pluspunten

Super Service! Zeer aan te bevelen.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en goede deskundige uitleg. Voor mij zeer goede service! Mathieu.

Pluspunten

Ze hebben de beste olie voor mijn oldtimer Ducati 900SS. en ik kan direct een oliefilter erbij bestellen voor de beste prijs! till next time!

Pluspunten

De beste olie, goede prijs, snelle levering.