Mooie aanbiedingen

Via de nieuwsbrief ontvang ik elke vrijdag actuele aanbiedingen waarvan ik regelmatig profiteer. Het aanbod is groot. Professioneel en de levering is top .

Goede aanbiedingen en scherpe prijs

Wekelijks mooie aanbiedingen van merkgereedschap voor een scherpe prijs

Snelle levering voor een goede prijs

Sneek levering voor een goede prijs

Top verzorgd!!

Goede deal, keurig op tijd geleverd.

Bestellen en snelheid verzonden word goed, bezorging zeer slecht

De bestelling en de snelheid waarmee verzonden word is goed. Maar de bezorging zeer slecht. Wij hadden neer zet toestemming gegeven op een bepaalde plaats. Maar de koerier had de pakketten gewoon bij voordeur neergezet. In het zicht voor iedereen. Waardoor wij naar enkele uren telefoon kregen van oplettende voorbijganger dat het gereedschap heel erg in het zicht stond om meegenomen te worden.. Hierdoor onder werktijd op en neer moeten rijden, dus toch extra kosten moeten maken, waardoor het voordeel dat jullie goedkoop zijn. Vervallen is. Er stond toch voor 1300 euro bij de voordeur... Dit vind ik toch wel.heel.jammer.

perfect gereedschap voor een hele goede prijs

ruime keuze in gereedschap tegen hele aantrekkelijke prijzen. En voor mij ook nog op een steenworp afstand.

Snelle levering en goede qualiteit

Makkelijk bestellen , snelle levering en goed gereedschap

Prima service; uitstekende verzending.

Als boven

Alles volgens afspraak verlopen!

Gewoon goed

Gewoon netjes en goed geleverd, zoals gewoonlijk. Top

Snelle service, heldere website.

Goede verkoper. Snelle verzending.

Geen gedoe, snelle levering, prima prijzen

Ik las wat negatieve recensies, maar inmiddels meerdere keren elektrisch gereedschap besteld en tot nu toe altijd keurig volgens verwachting, dus ik kan ze absoluut aanraden. Geen gedoe, geen problemen, gewoon goed zonder de hoofdprijs te betalen.

Gewoon goed en snel

Prima, goede prijs en snelle levering.

Eerlijke verkoop

Heb een bestelling geplaatst, nog niet ontvangen. De prijs was goed, dus ik wacht gewoon af.

Netjes mijn spullen toe gezonden door HD-TOOLS.

Zeer betrouwbaar en Correct

Ik heb zeer goede ervaringen met HD tools Mooie aanbiedingen en kwalitatief gereedschap

Prima apparaat

Apparaat werkt prima doet wat het moet doen. Levertijd was langer dan ik gewend ben.

Supper voormekaar

Heb een mooi artikel uitgezocht en was vlot in huis supper voorelkaar

snellelevering em service

top bedrijf, super correct

Een ruim aanbod en snelle levering

Sneller gekregen dan verwacht en perfect op de hoogte gehouden wanneer de levering zou toekomen. Enkel de box is reeds gebruikt geweest werd niet in nieuwstaat afgeleverd.

super service

prima bedrijf! heb hier al meerdere gereedschappen gekocht. altijd snelle verzending en goede service. bij vragen even met ze bellen en je krijgt mensen aan de lijn die ook weten waar ze over praten. scherp geprijsd en snel verzonden!

Scherpe prijs, sneller geleverd, duidelijke website.

Kieenweg 13

5991EK Baarlo