Prima en snel bestelling

Ik heb een decoupeerzag besteld. Over 2 dagen was bij mijn huis. Prima

Goede prijs en snelle levering

Prima ervaring met HD tools. Snel geleverd en scherpe prijzen.

Snelle levering en makkelijk bestel proces

Snelle levering en makkelijk bestel proces

Vlotte service, goede prijs

Goede internetwinkel. Een verbeterpunt: zorg dat je ook de accessoires bij de apparatuur kunt leveren en niet alleen het apparaat zelf.

prima en snelle service!!

TOP!

Ruim assortiment voor een nette prijs

Handige webshop en snel geleverd!

Perfect!

Goedkope!!!

Bezorging duurt nu al meer dan 2 weken...

Geen idee nog hoe de verdere afwikkeling is, maar ik wacht nu al meer dan 2 weken op mijn bestelde gereedschappen. Bij het bellen om te vragen wat de status is van mijn bestelling kreeg ik alleen te horen dat het nog wel even zou duren en dat ik vanzelf een track&trace code zal ontvangen...

Levering snel bezorgd

goed goedkoop en snel in huis !

snelle levering op accugereedschap van makita en voor een leuke prijs

Correcte levering, zeer tevreden!!

Actuele voorraad

Diverse keren iets besteld, telkens volgens de site op ‘direct leverbaar’. Maar naar bestellen en betalen blijft artiekel 5-8 dagen levertijd te hebben. Na telefoninsch kontact , zegt men dat er zojusit meer mensen dit product besteld hebben, en zo de voorraad status niet actueel is. ‘Echter de dag er na, stond op site gewoon nog “direct leverbaar’ Jammer dat dit nu voor derde keer is voor gekomen. Volgende keer maar telefonisch bestellen, of ergens anders

Gewoon goed hun werk gedaan

Scherpe prijs, product was niet direct leverbaar. Goede communicatie over de vertraging en afspraken goed nagekomen. Alleen is DHL niet de meest prettige bezorgdienst.

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering

HD tools maakt zijn belofte waar

Snelle levering, scherpe prijzen, vriendelijke medewerkers. Zeker een aanrader.

Snelle levering, zeer goede prijzen!

Zeer tevreden over materiaal, aanbod, prijs en snelheid van leveringen!

Eerlijke prijzen, top klantenservice!

HD-Tools hanteerd eerlijke prijzen. De producten worden snel verzonden. En als blijkt dat de levering niet compleet is doet men niet moeilijk. Bij de meegeleverde producten stond een fout. Dit werd zonder aarzeling rechtgezet, en ik kreeg nog eens wat van de prijs af en die was al hat laagst op internet! Dank jullie wel voor de top service!

Prijs technisch goed

Snelle levering en veel keus

Goede prijs kwaliteit

Hd tools is vaak goedkoper dan vergelijkbare gereedschap sites, met namen in de merken makita en dewalt scoren ze erg goed. De levering daarin tegen duurt vaak wel iets langer dan anderen. Kortom dikke voldoende

de service is super

Er was een klein gebrek aan de levering. Dat is vlot, binnen een week, en netjes opgelost.

alweer goed geleverd

elke bestelling keer op keer netjes en snel geleverd!!!

Snelle correcte levering

Xx