Instappers veiligheid schoenen

Mooie schoenen ,maar heel trage levering 3 weken moeten wachten na eerste telefoon was nog niet binnen,een week later zelf terug gebeld ging ze terug bellen hebben niet terug gebeld na een dag ook weer zelf gebeld hebben ze dan opgezonden jammer van de service

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering en scherpe prijs

betrouwbaar

Ik ben al 10 jaar klant. Steeds tevreden geweest, en nog steeds. Een goede, meestal de beste prijs, snelle levering. Ondersteuning prima. Houden zo, Rob.

prima bedrijf

Goeie slijper voor scherpe prijs en snel geleverd.

Zeer sterke Makita slagmoersleutel

Product is goed omschreven. Wel wat groot voor kleine bouten van m8 of kleiner. Krijgt zelf een vaste wielmoer los sleutel 32. Met een kruissleutel alleen los te krijgen als er een 2 meter lange hefboom aan zit.

Snelle levering en goede service. Ze houden je op de hoogte van de levering. Product goed verpakt

Gunstig prijsniveau, veel keuze en vlotte levering

Veel keuze op website, bij een gunstig prijspeil. Deugdelijk ingepakt en vlot geleverd. Bestelde machine bevalt in de praktijk zeer goed.

Betrouwbaar en goede communicatie over de status

Bestelling van reserveonderdelen voor mijn boustofzuiger duurde enkele dagen zoals ook aangegeven op de site. Netjes een tussentijdse update gehad en uiteindelijk volgens opgave geleverd.

Product availability and difficult communication.

I bought a tool for my husband's birthday and on the website it stated 5-10 days delivery. I had to keep calling and emailing about shipment and I was not always responded to. Eventually, after more than 3 weeks (= 15 working days), they said that the product was not available and they returned me the money. Communication has been difficult and never an initiative of the company to keep me updated.

• Would you recommend us? No

Top tot en met de verpakking.

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Fijne ervaring, professioneel en snel.

Eerst belde ik voor advies en werd daarbij kundig te woord gestaan. Vervolgens de bestelling geplaatst. Na nog een keer gebeld te hebben met een vraag waarvan ik het antwoord al makkelijk had kunnen weten, had de man mij vriendelijk antwoord. Product binnen gekregen zonder problemen en precies optijd. Top geregeld!

Snelle levering zonder corona gedoe...

Goedkoper dan bol.com...!

Klantvriendelijke zaak, service is hier nog belangrijk.

Als ik iets nodig heb vraag informeer ik altijd of HD tools het product kan leveren. Soms is het een paar euro duurder maar service mag ook iets kosten. Tegenwoordig kijkt iedereen alleen maar naar de prijs maar uit eigen ervaring weet ik dat de gemiddelde prijs knaller waardeloze service levert als er een probleem is. HD tools onderscheid zich hier in en is gewoon een prima winkel, de volgende keer koop ik weer bij hun.

Goede levering

Fijn, goed en op tijd geleverd

Top bedrijf

Verscheidene malen besteld op deze site. Scherpe prijzen en snelle levering.

Bestelling online geplaatst. Dezelfde week kon ik t afhalen. Alles netje verpakt. Goede service.

Komen leveringen na en goede prijzen

Verschillende bestellingen gedaan over een langere periode altijd perfect geholpen,aanrader

Na 3 weken nog steeds geen reactie of levering van de bestelling

Geen ervaring , door geen levering

Onder de maat

Slagboormachine was niet verpakt in originele verpakking, maar in een doos van een decoupeerzaag. Verder zat er ook geen enkel boekje of iets dergelijks mij. Product zelf was overigens okee.

Daar gaan we voor u achteraan. Bedankt voor uw terugkoppeling!

Kan ik nog niks over zeggen eerste keer dat ik er besteld heb

Snel antwoord op e-mail

Snelle reactie en maken waar wat er gemaild wordt.

Gewoon goed!

Alleen maar positief. Zeer scherp geprijst!

Vlotte leveringsmethode, scherpe prijs

Uitstekend, aanrader.

Goedkoopste met veel elektrisch gereedschap

Het duurde even......maar alles netjes aangekomen. Ben er blij mee.....

Leveren wat je besteld alleen erg laat!

Je wordt niet op de hoogte gehouden van de voortgang of verlate levering. Hier moet je zelf telkens achteraan bellen. Vervolgens krijg je van je bestelling op 3 juni op 12 juni de vraag of je een beoordeling wilt geven en op 16 juni zelfs een herinnering dat je nog geen beoordeling hebt gemaakt. Maar weer bellen dat je nog steeds niets ontvangen hebt, behalve de vraag of je een beoordeling wilt maken. Eindelijk deze week op dinsdag het onderstel van mijn Dewalt afkortzaag gekregen en donderdag 25 juni de DWS780 eindelijk ontvangen. Producten werden netjes bezorgd en in goede staat ontvangen. Als de levertijd niet veel uitmaakt kan je hier goed bestellen.