Bestelling is goed alleen de zending duurt langer dan verwacht elke keer

Ze gebruiken GLS als koerier en ik heb altijd bij alle bestellingen van hun een e-mail bericht dat de bestelling weer later komt. Dat vindt ik heel vervelend en is niet echt goed. Tip: verander je koerier dan geef ik 5 sterren ⭐️ !

goed product

Het juiste op tijd geleverd

Lang wachten en geen communicatie.

Doorgaans bestel ik al mijn tools bij Toolnation. Een tip die ik van een vakman kreeg. En in al die jaren dat ik er bij bestel, uitstekende service. De laatste tijd zijn ze echter niet meer zo scherp van prijs als ze beloven, en ooit wel waren. Dus probeerde ik voor één keer een nieuwe leverancier: HD tools. Voorlopig een dikke teleurstelling: ze beloven een levertijd van 3-8 dagen en we zijn al 22 dagen verder. Ik wacht nog steeds op mijn Makita grasmaaier. Ze houden zich compleet niet aan de levertijd. Maar het ergste vind ik het totale gebrek aan communicatie. Geen mailtje, geen telefoon, geen opvolging. En ondertussen maar wachten… Ik denk niet dat ik hier nog iets ga bij bestellen. Het belooft ook al niet veel goeds voor de (eventuele) service na verkoop. Wijze les voor mezelf: goedkoper is dus niet altijd beter.

Prima levering

Krijgt wat je zoekt

hele nette prijs

Nette prijzen voor kwaliteit fijne overzichtelijk site

Goede website, prijzen en levering!

Goede website, prijzen en levering!

correcte afhandeling

Ruime keuze en correcte prijzen

super snel geleverd.

Geweldig apparaat , snijd als een mes door het hout.

Goed geprijsd op tijd geleverd

Zocht een werklamp en ik ben fan van Makita. Bij HD Tools was deze goed geprijsd. Vandaar bij hen besteld.

Goeie prijs

Goeie prijs voor makita m box2

Correct geleverd volgens afspraak.

Ze hebben zelfs nog even gebeld om onduidelijk heden te bespreken.

Net bedrijf

Geleverd zoals beschreven en keurig op tijd

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Doen wat ze beloven.

Gewoon goed

Koop al heel wat jaren mijn gereedschap hier,altijd prima geholpen.

Correct en snel

Correct en snel … geen klachten

Fijne communicatie en zeer snelle levering, helemaal goed !

Goede website, goede prijzen

Goede prijzen , overzichtelijke website.

Snel en voor een correcte prijs

Breed gamma met snelle levering voor een correcte prijs

Snelle en correcte levering.

Altijd goed. En ik perongeluk iets verkeerd besteld in het verleden. Dan is er iemand die me te woord heeft gestaan en prima tot een goed resultaat heeft geholpen.

Klantvriendelijk en goede prijs kwaliteit verhouding

Deze mensen weten hoe ze moeten ondernemen.

Geen nieuwe mbox koffers

Zijn waarschijnlijk lossen sets verkocht en hebben dan de mbox over en worden los verkocht. Is helaas ook niet het nieuwe type. Deze sluiten en open moeilijk. Jammer.

Prima zaak, goede hulp

Goede hulp bij het kopen van producten

Geen makita dealer helaas

Producten keurig en optijd maar kon ze helaas niet registreren voor verlengde garantie en liep ook cadeau punten mis (gratis accu) omdat ze geen dealer zijn

Prima levering, alleen geen erkend Makita dealer. Hierdoor geen garantie op de Makita website.

Zie boven

Kieenweg 13 5991EK Baarlo