Prima service en prijzen

Goede prijs kwaliteit en prima service

Goede prijs, maar geen verlengde Makita garantie

HD-Tools wordt door Makita niet erkend als verkoper, waardoor de verlengde garantie van Makita (na registratie binnen 1 maand na aankoop, verlenging naar 3 jaar garantie), niet wordt verstrekt. Dit is vreemd, want HD-Tools is een grotere verkoper van dit merk. Verder tevreden over aankoop proces.

Voordelig en makkelijk besteld en snel geleverd

Prima, Voordelig en makkelijk besteld en snel geleverd

Overzichtelijke website, snelle levering en goede prijzen.

Goed bedrijf.

Alles op voorraad

Prettige snelle service.

Goede producten aan scherpe prijzen

De reeds bestelde producten voldoen steeds aan onze hoge eisen, en liggen qua prijs/kwaliteit goed in de markt. Enkel de laatste bestelling werd onzorgvuldig behandeld door GLS, waardoor wij pakketje nooit ontvangen hebben. Na onderzoek bleek dat de bezorger in fout was . Ondertussen door zeer snelle service van HD-Tools een nieuw pakket verstuurd en ontvangen, waarvoor grote dank !

Snelle levering goed product leuk prijsje.

Goed en snel geleverd

Duidelijk en snel geleverd. Goed gereedschap voor een eerlijke prijs.

Gewoon zoals het hoort.

Geleverd volgens afspraak en goede prijzen.

Goed geregeld

Geen problemen, snel en netjes

Snelle en korecte levering

Super snel geleverd

Zeer correct bedrijf

Gehandeld volgens afspraak!!

Helaas geen nl product

Vallen buiten alle actie en verlengde garantie. Omdat het geen nl product is

Zeer slechte service na aankoop

Product kwam weken later pas aan. Nu wil het bedrijf alleen een retour aan nemen op eigen kosten. Terwijl ik al aangegeven heb dat ik het product niet meer hoef omdat ik niet zo lang zonder machine kan.

Teleurstellende eerste reactie

Ontving een makita Mbox die defect was. Vanzelfsprekend wilde ik graag een nieuwe. Ik betaal immers voor een nieuwe ongebruikte Mbox. Ik heb contact opgenomen met jullie en kreeg vervolgens als reactie dat het gelukkig niks aan de functie afdeed en € 8,00 retour kon krijgen. Het enige juiste antwoord was geweest dat het erg vervelend was en dat de Mbox omgeruild zou worden. Pas nadat ik aangegeven had dan alles terug te willen sturen kon de box geruild worden.

Beste Harm, Bedankt voor uw bericht. Onze insteek als het gaat om cosmetische schade (wat al vervelend is natuurlijk!) is altijd dat we eerst kijken of we er uit kunnen komen zonder vervanging. De werking is uiteraard altijd het belangrijkste. Maar uiteindelijk kunt u uiteraard altijd erop rekening dat u een artikel krijgt dat is zoals u het heeft besteld en dus hebben we de Mbox vervangen. En gelukkig hebben we in de showroom ook nog iemand blij kunnen maken met de Mbox die retour is gekomen en dus is niets verloren gegaan... Hebben we toch nog onze duurzame gedachte kunnen uitvoeren!

Zo altijd netjes en snel geleverd.

De levering van dit bedrijf loopt al netjes en betrouwbaar. Met retour producten heb ik nog nooit te maken gehad.

goed en betrouwbaar bedrijf

Mijn levering duurde langer dan normaal. dat kwam doordat op 1 artikel langere levertijd zat. Ik overleg met hun werd de rest opgestuurd ontving ik later het andere artikel. je kunt goed met ze communiceren

Beste prijs en snelle levering

Goede service en doen wat ze beloven.

Goed product en een goede prijs

Mooi product, goede prijs

goede levering

goede levering, maar waarom altijd die beoordeling mails?

Beste Maarten, Tja, die vraag krijgen we vaker... Als je een beoordeling plaatst, help je uiteindelijk daarmee andere potentiële kopers om een idee te krijgen wat je van ons vindt ... Ook als 't een keer niet goed is (wat altijd kan gebeuren)... Groeten, het HD-TOOLS team

Kwaliteit en eerlijke prijzen.

Goede ervaringen, ze leveren kwaliteits gereedschap tegen een eerlijke prijs.

Mooie betaalbare Makitaset gescoord

Op zoek naar Makita gereedschap kwam ik uit bij HD-Tools. Goede prijs voor de door mij gekozen set. Snelle levering en heel tevreden.

Kieenweg 13

5991EK Baarlo