Goede service voor een goede prijs.

Niet duur, snel geleverd

Niet duur, snel geleverd

snelle levering zonder problemen

goede levering

Altijd goed geholpen

Spullen vlot in huis en bij problemen ook een oplossing .

Goed materiaal snel geleverd

Bestelling klopt altijd en wordt steeds spoedig bezorgd

Werkt prima

Uitstekende klantenservice

Ik had de pech dat emails met orderbevestiging en tracking niet bij me aankwamen. De klantenservice was goed bereikbaar en heeft uitstekend geholpen.

Snelle en duidelijke levering met track & trace. Product degelijk verpakt in doos.

goede service en snelle levering

je wordt goed geholpen ook als je belt. telefoon service/melding als het druk is kan nog wel iets beter. verder snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding.

Top bedrijf

Top bedrijf

Snelle en goede levering

Besteld, goede communicatie, goed verpakt en snel geleverd.

Scherpe prijs voor goede kwailiteit

Prima aanbieding voor deze multitool en een vlotte levering

Nagebeld of ze nog een artikel mee konden versturen. Na betaling van een losse factuur alles snel ontvangen.

Duidelijke website en concurerende prijzen.

Ik heb meerdere keren iets besteld en ben uiterst tevreden over de snelheid, kwaliteit en klantenservice. Het vervoer via GLS ben ik niet tevreden over. Product werd om 22.00 uur geleverd terwijl ik het zou ontvangen tussen 11.30 en 13.30. Hele middag voor Jan doedel gewacht.

Het ging goed

Top gedaan artikelen snel binnen

Snelle levering van grasmachine

Eerst een paar vragen gesteld over een Makita grasmaaier, keurig beantwoord. Besteld en de volgende dag bezorgd. Goed en goedkoop adres.

Prima klantenservice en goede spullen

Ik bestelde een Makita invalzaag met een paar accessoires. Een daarvan bleek niet op voorraad, dus ik zou langer op mijn zaag moeten wachten. Onder de email stond een naam en toen ik belde kreeg ik zowaar die persoon aan de lijn en ze herinnerde zich zelfs mijn bestelling. De levering werd gesplitst, mijn zaag vlot verzonden en het accessoire nagestuurd zonder verzendkosten. Wat een verschil met de chatbots van amazon en bol. Jammer dat ze geen officiële Makita-dealer zijn, maar daar zijn de prijzen ook naar.

Snelle Levering

Product leek niet volledig in originele verpakking te zitten (piepschuim mistte), maar vertoonde geen gebreken. Verder zeer snelle levering en scherpe prijs

En zo reageren zij als je een product krijgt niet er uit ziet

Wij verkopen geen tweedehands produkten, enkel nieuwe ongebruikte. Functioneert de lader niet? Met vriendelijke groet, Naam weg gehaald van de contact persoon T +31 (0)77 477 0581 E [email protected] W www.hd-gereedschap.nl HD-TOOLS B.V. Het komt er dus op neer als werk wat zuur je dan hoe het er uit ziet De media vind dit wel leuk zal natuurlijk bekend maken je hoeft niet meer op te lossen kans heb je gehad media kost je meer dan een oplossing en mooist is het zijn geen echte dewalt bedrijf

Beste Jorg, Vervelend dat u niet tevreden bent. Dat u de behoefte heeft om dit in de media te verspreiden, is uw recht. Maar omdat u wat stof op het artikel zag, gaf u de overtuiging dat het artikel 2ehands zou moeten zijn. Echter, we kunnen écht melden dat we uiteraard nóóit tweedehands artikelen zouden verkopen. We zagen helaas geen oplossing in uw voorstel dat u kosteloos het artikel retour zou kunnen sturen, waarna wij of de stof eraf zouden halen of een ander artikel naar u toe zouden sturen. Dit zagen we als pakketten onnodig op en neer sturen, Als het artikel zichtbare schade zou hebben of niet zou functioneren, is het natuurlijk een heel ander verhaal en regelen we dit direct, maar dat was in dit geval echt niet zo.

Makkelijk

Makkelijk besteld en snel geleverd

uitstekend

correcte informati en snelle levering

Zeer slechte levering

Een advies, neem een andere bezorgdienst. Zeer lang op mijn bestelling moet wachter.

Zeer snelle levering zo als afgesproken……

Top…..!

Dat wat ik besteld heb, werd geleverd

Mijn bestelling kwam correct binnen, Wat een kleine teleurstelling was, dat het een dag later werd geleverd.

Mooie prijzen goede service

Mooie machines voor nette prijzen