De bestelling kwam eerst helemaal niet aan, terwijl PostNL aangaf, dat het pakje bezorgd was. Maar dat was niet zo. Contact opgenomen met de boxershortshop en er werd snel en correct gereageerd. Ze stuurden het eerder bestelde nog een keer op, en nu deed PostNL wel datgene wat ze moeten doen, namelijk post correct en op tijd bezorgen. Één ster voor PostNL, 5 sterren voor de boxershortshop.

Had iets foutief besteld en werd ondanks dat het al verpakt was hersteld voor mij.

Prima webshop!

Duidelijke site, snelle levering en prima aftersales ; retourzending snel en kundig afgehandeld!

Onlangs kinderondergoed besteld. Helaas in de verkeerde maat. Na telefonisch overleg over de juiste maat, is er nieuw ondergoed toegestuurd. Goede service.

Al jaren top onderbroeken

Al jaren bestel ik de boxers bij Aart uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering en super service weer. Ik blijf klant!

snelle en prima levering

kwaliteit prijs verhouding goed

Prima kwaliteit

De onderbroeken zijn perfect ik heb niets te klagen

deboxershortshop leverd snel en verder ben ik heel tevreden

Mooi en goede kwaliteit

Ondanks de vermelding L= maat M , vind ik ze klein uitvallen.

Ze zitten geweldig

Snelle levering,en ze zitten geweldig fijne stof

Prima ervaring.

Hoewel niet alles op voorraad is, toch voldoende keus. Ze leveren een goed product voor een prima prija

Tevreden en bestel weer een nieuwe...

Snel duidelijk en eerlijk

Komt afspraken goed na

De boxershorts zijn uitstekend en betaalbaar. De levertijd is als beloofd.

Goede snelle levering alleen zijn de shorts niet zoals op plaatje per twaalf maar per vier verpakt geeft wel veel extra plastic en dat is dan een beetje jammer

Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Aanrader en fijne boxers!

Prima ervaring snel geleverd

De site is overzichtelijk en duidelijk dus prima ervaring.

goede kwaliteit

een aanrader voor Mannen.

Snel geleverd voor een zeer scherpe prijs. Maat goed.

Uitzonderlijke goede service!! Kan deze winkel tenzeerste aanraden.

Bij mijn bestelling zijn er een aantal zaken niet helemaal goed gegaan. De verkoper heeft desondanks het probleem uiterst goed opgelost. Communicatie was super, vlot en prettig te noemen. Ik koop regelmatig online en af en toe kunnen er dingen niet helemaal goed gaan. Maar deze winkel heeft toch wel uitzondelijke goede service verleend.

Prima spul

Heb ze nog niet zolang maar eerste ervaring is goed. Vooral naadloos is lekker icm tight.

Perfecto

Soft and strong

Top product

Ondergoed goed, contact super slecht

Na de eerste levering en het product goed was wilde ik nog meer bestellen, dit was niet meer op voorraad. Hierover een mail gestuurd en gevraagd of het product nog weer terug kwam. dit is weken geleden en nog altijd niks gehoord van klantenservice. Maar al wel 2 x mail gehad voor een behoordeling. Dus product goed, contact slecht!!!

Response from the business owner

Klant heeft volkomen gelijk. De mail van Bo is mij ontgaan. Over het algemeen mailen de klanten rechtstreeks naar mijn mailadres, maar deze was via de webshop verstuurd en die heb ik volledig gemist. Ik kwam er pas achter nadat ik deze beoordeling had ontvangen en heb uiteraard meteen met de klant contact opgenomen.

Geen correcte maten bij allebei de bestellingen

Eerst xl besteld...veel te klein...daarna xxl besteld...nog steeds veel te klein...mijn man heeft een normale xl bij alle boxers broekmaat 36 en nooit problemen gehad...tussen xl en xxl zit hier niks verschil...zoon heeft large en die krijgt ze zelfs ni aan...12 boxers die ni passen...veel weggegooid geld...bestel nooit meer