Goede kwaliteit voor weinig geld.

Mooie en lekker zittende boxershorts voor weinig geld.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Duidelijke site, leveren ook wat ze aanbieden, mooi product, snel in huis en dat ook nog voor nette prijs. Wat wil je nog meer? “Nog meer van die heerlijke onderbroeken!”, zegt mijn zoon.

Ietwat strak, goede prijs voor de kwaliteit

Zelfs de grootste maat zit ietwat strak. Prijs kwaliteit is goed.

Goeie service in corona tijd

Fantastisch service

Alles verliep snel en zonder problemen

De website is duidelijk, de prijzen zijn netjes en de producten zijn prima. Het versturen en ontvangen ging ook lekker snel.

Top en snel geleverd zitten prachtig!

Top voor me oudste en jongste dochter! Snel geleverd en zitten heerlijk. Maat klopt ook.

Snel bezorgd, goede kwaliteit, website kan beter

Ik was op zoek naar een specifiek merk en kwam op deze website uit. Het heeft me aardig wat moeite gekost om beschikbare artikelen te vinden in mijn maat.. alles 1 voor 1 aanklikken en indien de maat nog beschikbaar was in het winkelmandje plaatsen.. vanuit daar uiteindelijk gekozen want ik ging bestellen. Het zou handig zijn als er een zoekfunctie was waarbij je kunt filteren op maat en beschikbare artikelen. Verder verliep alles zoals verwacht. Goede kwaliteit.

Zeer fijne boxers

Ik heb voor het hele gezin besteld. En iedereen vond ze fijn zitten Vooral me dochter omdat ze nergens knellen

Ik wilde goede boxers hebben En zag deze. Gelijk besteld, paar keer nu aangehad en zitten helemaal perfect

Zeer goede ervaring weer

Goede prijs en service.

Mooi spul

Goed en snel geleverd

Top kwaliteit, snelle levering. Klasse hoor

Mooi ondergoed

Zowel voor mijn zoon als voor mijn man heb ik boxershorts besteld. Voor mijn zoon waren van uomo en die zijn perfect! Die man mijn man zijn ook van uomo maar dat waren hele andere. Dit was op de foto niet duidelijk te zien. Zijn nog steeds mooie boxershorts maar deze hebben een naad bij de band en zijn niet naadloos. De volgende keer zou ik eerder de variant van mijn zoon bestellen.

Goede ervaring mee

Al eerder besteld netjes en snel dus een makkelijke keuze.

Goed boxershorts

Snelle levering, goed spul.

Goede kwaliteit en snelle levering!!

Goede kwaliteit snelle levering

Ze zitten lekker

Fijne broekjes ze zijn fijn en zitten als gegoten

Makkelijk te bestellen, kwaliteit is super Verzending snel en netjes optijd geleverd.

Prima alles sneetjes op tijd verzonden

Prima product, scherp geprijsd

Ruime keus in boxers voor een leuke prijs. Bovendien van bewezen kwaliteit.

makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen goed assortiment tegen normale prijs

Precies zoals verwacht

Snelle levering en leuke prijs voor de boxershorts voor mijn zoon van 9 jaar. Ze zitten fijn en aansluitend.

Goede site snelle levering

Goed site en de levering was zoals belooft. Alleen vervelend dat ik de onderbroek uit de verpakking moest halen om de maat te kunnen zien. Die was te klein maar omdat de verpakking open was kan je het niet terugsturen dat vind ik jammer

32 Eikstraat

Enschede 7545 JC