Een slechte webwinkel.

Dit bedrijf is niet in staat om een binnenband te leveren. Tot 2 x toe een verkeerde band opgestuurd. Gaf aan dat er met mij overleg was gepleegd maar dat was niet gebeurd. Beloofd voor een 2 keer een retourlabel te sturen maar tot nu toe niet gebeurd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Super slecht. Afzetters eerste klas. Ik vraag om een band tussen de €25/30. In eerste instantie probeert hij er 1 te verkopen voor +€60,- daar ging ik uiteraard niet mee akkoord. Tevens probeert hij, zonder te kijken naar de band, mij wijs te maken dat de binnenband ook vervangen moest worden wat zeer zeker niet het geval is. De vorige keer was de buitenband wisselen in 5 min klaar en werd deze er voor niks opgelegd. Nu kon ik een uurtje later terug komen wat geen enkel probleem is. Maar zijn de kosten voor het verwisselen van de buitenband €25,-, waar komt dit bedrag vandaan?! Als het inderdaad dik 20 min werk is om een band te verwisselen vraag ik mij af hoe goed je bent in je vak. Handig om een fietsenmaker om de hoek te hebben maar in het vervolg ga ik toch liever een stukje verderop naar een behulpzame en (klant)vriendelijke fietsenmaker.

Breng de klant van te voren op de hoogte van de kosten. Als je geen plezier meer hebt in je werk, zoek iets anders leuks. Er is zoveel te doen en te zien en werk zat te vinden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen mogen ervaren

Correct weergeven van 'in voorraad' is en conform leveren. Bij melding dat 'artikel op dit moment niet in voorraad is' geen volstrekt onvergelijkbaar alternatief aanbieden. De vraag 'wanneer dan wel kan worden geleverd' beantwoorden en nimmer de conclusie trekken dat an wordt geannuleerd en de klant vragen om IBAN want 'Alleen dan is overboeking mogelijk' van de eerdere credit-card betaling. Hoe de eerdere Thuiswinkel-award te verstaan??

2 sterren: slechter dan verwacht

Brengen onderdelen in rekening die niet uitgevoerd zijn en niet besproken zijn. Slechte en onbeleefde communicatie. Ver vandaan blijven!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Hele fijne winkel. Vriendelijk personeel en goede service. Absolute aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Vooralsnog geen een positieve eravringen Producten online besteld en afgerekend en vervolgens, ondanks meerdere vragen per mail, blijft het stil en heb ik nog steeds geen producten mogen ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

We kregen eerst de verkeerde fietsaccu's. Dus gebeld op donderdag eind van de middag. De fout werd snel hersteld. Zaterdagmorgen werden de juiste accu's per expresse bezorgd. De verkeerde accu's konden gratis worden teruggestuurd. Hulde voor deze snelle actie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fijne en vakkundige geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik kreeg een ander artikel geleverd dan ik had besteld. Bedoelde item bleek niet meer leverbaar. Voorstel nieuw artikel met advies, gratis retour en teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen retour op rekening. Prima geregeld allemaal en werd tijdens het proces uitstekend op de hoogte gehouden.

Wat mij verbaast en ook een beetje irriteert is dat 4 weken later het "niet meer leverbare" artikel nog steeds op de website staat met een voorraadstatus 3 groene bollen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed ruim assortiment. Wat wel in de webshop voorraad staat maar niet in de winkelvoorraad is snel in de winkel. Medewerkers weten waar ze het over hebben en hebben zelf eens een kleine reparatie gratis uitgevoerd.

Niet veel. Het is soms wat druk in de winkel waardoor je even moet wachten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Was close by in the neighbourhood

Improve their communication over e-mail. Try to do what they say...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Snelle en correcte levering. Verkeerd bestelde tas werd snel omgeruild.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie over niet leverbaar zijn van een product

Levertijd/beschikbaarheid van een product wordt niet altijd juist aangegeven op de website

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven en werken alles netjes af

blijf vooral zo doorgaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website snelle afhandeling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

alles word duidelijk aangegeven op de site en de afhandeling gaat ook zonder problemen had binnen 3 dagen mijn bestelling top geregeld als je iets nodig hebt voor je fiets raad ik dit bedrijf zeker aan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering. Betrouwbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte, vrolijke en kundige bediening/reparaties in de afgelopen vijftien jaar.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het levert wat het belooft!! Een heel fijne tas aangeschaft.

Het juist afleveren van het produkt. Te beginnen met de juiste datum op de "niet thuis bericht"-bon. Dan is het makkelijker om je produkt te traceren en uiteindelijk te ontvangen Mijn pakket heeft 1 week (!) vertraging opgelopen en dan ook nog omdat ik er zelf over ben gaan bellen. Jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede keuze en voorraad in de beter fietstassen Levering binnen enkele dagen en alles in orde zoals besteld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed en snel geholpen na wat mankementen aan mijn racefiets, zoals altijd. Fiets rijdt weer als nieuw!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

2 sterren: slechter dan verwacht

Dit bedrijf is het beste te vergelijken met een slechte grap. In 2013 een Trek mountainbike en een Abus slot bij hun gekocht. Slot was binnen enkele weken stuk. Slot werd opgestuurd voor garantie. Duurde een aantal weken, moest ondertussen natuurlijk een nieuw slot hebben, dus weer een slot bij hun gekocht. Toen ik mijn garantie slot kreeg kon ik daar geen geld voor krijgen, alleen een tegoedbon. Heb onlangs nieuwe tandwielen/crankset en ketting op de Trek laten zetten. Heb het daar laten doen omdat ik nog die tegoedbon had. Helaas fietst het voor geen meter. Gebeld, kon langskomen en dan zou het gelijk opnieuw afgesteld worden. Vanuit Scheveningen door de regen naar Topbikes, ben ik er, moeten er volgens hun nieuwe onderdelen op en dan zou ik de fiets weer achter moeten laten. Heb net een reparatie van € 200,00 laten doen en het is niet goed en weer voor niets heen gefietst. Daar ga ik dus echt niet meer heen. Service staat bij hun wel op een heel laag pitje of ze hebben er nog nooit van gehoord.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Perfect, everything on time

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Top Bikes

Filter op Taal