Een vd twee producten niet geleverd

Een van de twee producten kon niet geleverd worden. Dit bleek pas bij aankomst van het pakket, ik had het netter gevonden als hierover eerder per mail of telefonisch over contact was opgenomen. Na een week was het geld nog niet terug gestort en heb ik gebeld, toen is mij verteld dat dit vrijdag overgemaakt zou worden maar ik heb het geld nog niet ontvangrn

Heel goede ervaring met TrendyShops

Ik heb goede ervaringen opgedaan bij TrendyShops.

Goed en snel geleverd zonder problemen!

Prima! Kan ze aanbevelen.

Zeer prettig

Gebruikersvriendelijk website. Overzichtelijk. Duidelijke communicatie via mail van bestellen tot bezorging.

Altijd goed!

Tot nu toe ben ik altijd ontzettend tevreden geweest over de service. Het gaat ook heel makkelijk en de prijzen zijn netjes. Bedankt weer!

prima service, snelle levering top

prima service, snelle levering top

Mijn ervaring

Mijn ervaring is alleen maar heel positief, Ook het hoedje was heel leuk

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en snelle levering

Zie hierboven.

Super snel en netjes geleverd!

Leuke site met mooie artikelen

Snel geleverd en mooie artikelen

1e ervaring en super tevreden, aanrader!

Voor het eerst besteld bij Trendyzomer en helemaal perfect. Scherpe prijzen Duidelijke communicatie Supersnelle verzending Ik kom zeker terug

Geweldige bikini's en zeer snelle verzending. Top!

Top, een aanrader!

Product zoals omschreven, keurig verpakt en snelle levering!

Snelle levering.

Snelle levering van badpak, scherp geprijsd.

Snelle en goede service. De bikini voldoet aan de verwachtingen / is eigenlijk nog mooier dan op de foto’s. Valt precies op maat.

Goed, nu nog retourzending afwachten

Tijdig en netjes aangeleverd. 1 artikel heel blij mee, t andere retour gestuurd. Indien dat goed verloopt:10⭐️

Slecht

Brievenbus Pakketje nooit ontvangen. Word niet meer gereageerd op mijn mail ook. Ik zou hier nooit wat bestellen.

Hoi Ilona, Inmiddels hebben wij je het volledige bedrag terugbetaald erop vertrouwende dat PostNL je zending niet heeft afgeleverd.

Niet naar verwachting

Product viel anders uit dan verwacht. Voor het terugsturen moet je zelf verzendkosten betalen. Dit heb ik vooraf niet gecheckt anders had ik niet besteld. Nu geen product maar wel geld kwijt aan 2x verzendkosten.

Hoi Wendy, Jammer dat het product anders viel dan verwacht. Alleen het terugsturen betaal je zelf. De 1e keer verzendkosten dienen wij altijd terug te betalen.

Snelle en goede service!

Ik heb een bikini besteld op de mooie website. Deze ontving ik een dag later al!

Super snel

Slippers besteld en waren zoals verwacht . Super snelle levering

Super product en snelle levering

Perfect. Snel, kwalitatief en mooi.

Artikel goede kwaliteit en snel geleverd

Echt een serieus en aan te raden webshop

Zeer positief ervaren. Snelle verzending en erg liefje cadeautje erbij ontvangen. Erg persoonlijk en zeker aan te raden!! Dankjewel

mooie produkten in de sale

Blij met mooie snurkprodukten , Superkwaliteit in de sale. Snelle levering! en goede service

Goed verpakt, met een persoonlijke boodschap, snel en volgens afspraak. Kregen er ook nog een gratis mondkapje bij. Top!