Snelle en goede service!

Ik heb een bikini besteld op de mooie website. Deze ontving ik een dag later al!

Super snel

Slippers besteld en waren zoals verwacht . Super snelle levering

Super product en snelle levering

Perfect. Snel, kwalitatief en mooi.

Artikel goede kwaliteit en snel geleverd

Echt een serieus en aan te raden webshop

Zeer positief ervaren. Snelle verzending en erg liefje cadeautje erbij ontvangen. Erg persoonlijk en zeker aan te raden!! Dankjewel

mooie produkten in de sale

Blij met mooie snurkprodukten , Superkwaliteit in de sale. Snelle levering! en goede service

Goed verpakt, met een persoonlijke boodschap, snel en volgens afspraak. Kregen er ook nog een gratis mondkapje bij. Top!

Snelle afhandeling en een gratis product bijgeleverd!

Wat een leuke verrassing om een extra mondkapje te ontvangen bij mijn bestelling! Erg tevreden en zal zeker weer bestellen, zodra de lente collectie binnen is!

Snel, duidelijk

Zondag besteld, maandag verzonden. Jammer dat post nl het pas donderdag levert maar daar kunnen jullie niets aan doen. Leuk dat er een briefje bijzat dat maakt het persoonlijk. Ik kende jullie niet maar vond jullie op Google. Ik ga zeker vaker bestellen. Bedankt!

Goede producten snelle levering

Ook in belgie maar wel altijd betalend

Het artikel voldoet aan de omschrijving, ook de maat van de sokken is prima. Mijn man heeft maat 45 en deze sokken zitten uitstekend. Goede en nette levering. Echt een aanrader!!

De bestelde producten werden de volgende dag al geleverd. Helaas was 1 artikel te klein, deze kon gemakkelijk weer retour gestuurd worden. Bedankt voor de goede service.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Perfekt

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit!

Helemaal prima !

Leuke producten tegen redelijke prijs en zeer snelle levering.

Top product

Snelle levering goed product, kleine prijs

vertrouwd en snel

snelle bezorging en duidelijk mail

Leuk dat hand geschreven kaartje!!

Snelle levering met persoonlijk element. Producten hebben een juiste omschrijving.

Klantvriendelijk

Bij mijn bestelling was het pyamashirt niet geleverd. Uiteindelijk bleek het ook niet meer op voorraad. Een ander shirt is mij aangeboden en werd persoonlijk bij mij thuis bezorgd.

Top dienstverlening!

Ik kende de webshop nog niet en ben heel erg positief verrast door de snelle levering, persoonlijke benadering en mooie verpakking in vloeipapier! Blij dat ik jullie heb gevonden en dat je Snurk verkoopt!

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Snel en super

Binnen 1 dag in huis, leuk kaartje erbij en prima kwaliteit!

Zonder problemen, goede prijs

Ik heb nu 2 keer iets besteld bij trendywinter.nl, beide keren is dit zonder problemen verlopen en met voldoende informatie over bestelling en levering. Bij 2e bestelling boden ze beste prijs tov andere webshops.