Retourkosten om te ruilen vind ik jammer

Ik vind het jammer dat ik 2 bikinie topjes bestel om te passen. En er dan retourkosten zijn voor het terug sturen. Bij anderen webshops is dat niet zo.

Beste Lana, Helaas is het voor ons niet haalbaar om iedereen gratis retourneren aan te bieden, zoals de hele grote webshops. Dit vermelden wij ook overal in onze webshop. Wel hebben wij een actie waarbij je, wanneer je één grote bestelling plaatst, de producten die niet goed zijn op onze kosten kan retourneren. De actievoorwaarden hiervan staan ook op in de webshop vermeld en vervallen wanneer je twee bestellingen plaatst, zoals bij jou het geval was. Voor de volgende keer wil ik je aanraden om in een keer een grotere bestelling te plaatsten zodat je kan profiteren van de actie om op onze kosten te retourneren. Zonnige groeten, Marleen

Ik heb mijn bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Alles in goede staat en goed verpakt.

Duidelijke webshop en snell geleverd. Ook fijn dat je gratis kan kiezen voor achteraf betalen

Snelle levering, leuk verpakt

Sneller levering, achteraf betalen, leuk verpakt.

Snurk Sweater jurk Unicorn disco

Relaxed dat je achteraf kunt betalen via Klarna als je een bestelling plaatst bij Trendy winter/zomer. Eerlijke leverancier, die pj dress netjes verpakt en in goede conditie verstuurd heeft per PostNL. Snurk Sweater jurk Unicorn disco is uit de oude collectie en de traditionele pyjama sweater had ik een half jaar geleden in de uitverkoop bij Bijenkorf besteld.

Prima producten, snelle levering.

Ik had vier mondkapjes van Snurk besteld. De producten waren helemaal naar verwachting (goed) en supersnel de volgende dag geleverd. Top!

snelle levering en goed verpakt, bedankt!

Door stapsgewijs e-mails te ontvangen goed op de hoogte wanneer t pakketje aankomt. Perfecte Service

Overzichtelijke web site

Snel gevonden wat ik zocht

Uitstekend!

Vriendelijke en behulpzame medewerker; eerst telefonisch geholpen en mijn bestelling een dag later binnen. Dit is service!

Prima product!

Snel heleverd

Snelle en prima service met leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

super snelle levering en extra,s

Had een beachlife badpak maat 44 besteld andere dag geleverd met extra crunschi en linnentas,met handgeschreven kaartje ,dus persoonlijk. super fijn web site is met google niet makkelijk vind baar maar ze hebben een mooi aanbod aan badkleding. Ik ben niet betaald voor deze rescentie.

De levering duurde door de crisis wat lang maar blij met de aankoop toen deze er was!

zwemshort

Mooie kwaliteit voor winterprijs. Volgende keer koop ik hier weer.

Geen pakket ontvangen

Mijn pakket is tot op heden nog steeds niet bezorgt terwijl ik een mail heb gekregen waarin staat dat het wel bezorgt is.

Beste Danny, Wij hebben persoonlijk contact met je op proberen te nemen maar helaas geen reactie gehad. Hopelijk heb je de bestelling alsnog iets later ontvangen! Groeten Marleen

Snelle reactie en levering

Snelle respons op mij vraag, zelfs op zondagochtend. Snelle levering!

Zeer correct

Behulpzaam en vriendelijk

Netjes volgens afspraak!

R

het is een goed product

Goec

Snelle verzending. Helaas waren de slippers voor mij te groot en waten ze niet geschikt voor mij. Ik blijf wel kijken op de website

Zeer snelle levering

Kwaliteit goed, pasvorm goed en super snel, keurig verpakt geleverd.

Alles geheel naar wens

Mooie artikelen - vlotte service

De bestelde artikelen - badmode - zijn van uitstekende kwaliteit. Ook prima verzorgd verzonden. 1 artikel retour gestuurd wegens te klein, jammer dat de retourkosten vanuit België peperduur zijn 16,40euro. Maar superblij met mijn nieuw badpak van het merk Melt !

perfect

Ik wou dat het overal zo vlot ging, dank je wel.