Door stapsgewijs e-mails te ontvangen goed op de hoogte wanneer t pakketje aankomt. Perfecte Service

Overzichtelijke web site

Snel gevonden wat ik zocht

Uitstekend!

Vriendelijke en behulpzame medewerker; eerst telefonisch geholpen en mijn bestelling een dag later binnen. Dit is service!

Prima product!

Snel heleverd

Snelle en prima service met leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

super snelle levering en extra,s

Had een beachlife badpak maat 44 besteld andere dag geleverd met extra crunschi en linnentas,met handgeschreven kaartje ,dus persoonlijk. super fijn web site is met google niet makkelijk vind baar maar ze hebben een mooi aanbod aan badkleding. Ik ben niet betaald voor deze rescentie.

De levering duurde door de crisis wat lang maar blij met de aankoop toen deze er was!

zwemshort

Mooie kwaliteit voor winterprijs. Volgende keer koop ik hier weer.

Geen pakket ontvangen

Mijn pakket is tot op heden nog steeds niet bezorgt terwijl ik een mail heb gekregen waarin staat dat het wel bezorgt is.

Beste Danny, Wij hebben persoonlijk contact met je op proberen te nemen maar helaas geen reactie gehad. Hopelijk heb je de bestelling alsnog iets later ontvangen! Groeten Marleen

Snelle reactie en levering

Snelle respons op mij vraag, zelfs op zondagochtend. Snelle levering!

Zeer correct

Behulpzaam en vriendelijk

Netjes volgens afspraak!

R

het is een goed product

Goec

Snelle verzending. Helaas waren de slippers voor mij te groot en waten ze niet geschikt voor mij. Ik blijf wel kijken op de website

Zeer snelle levering

Kwaliteit goed, pasvorm goed en super snel, keurig verpakt geleverd.

Alles geheel naar wens

Mooie artikelen - vlotte service

De bestelde artikelen - badmode - zijn van uitstekende kwaliteit. Ook prima verzorgd verzonden. 1 artikel retour gestuurd wegens te klein, jammer dat de retourkosten vanuit België peperduur zijn 16,40euro. Maar superblij met mijn nieuw badpak van het merk Melt !

perfect

Ik wou dat het overal zo vlot ging, dank je wel.

Perfect!

Had voorafgaand mijn bestelling een vraagje en kreeg direct telefonisch contact. Bestelling super snel, keurig verpakt de volgende dag al ontvangen. Alles naar wens, top!

Top service!

Snelle levering. Meteen een snelle oplossing toen er een vlek in bikini bleek te zitten. Prettig contact telefonisch en whatsapp

Uitstekende kwaliteit en levering.

Snelle levering, retouren/omruilen ging makkelijk en snel

Had iets voor 5u besteld, volgende ochtend al in huis. Kon meteen passen :) In doosje zat retourinstructie, want ik had toch de maat verkeerd ingeschat... volgende dag de nieuwe maat binnen en binnen een week werd m'n geld teruggestort. Tot de volgende keer! Fijne zomer!

Vlotte levering

Mijn bestelling werd snel en correct verpakt geleverd. 2 van de 4 artikelen werden teruggestuurd wegens te klein. Terugzending vanuit België is wel erg duur. Voor de rest dik tevreden!

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Voor het 3e jaar op rij besteld bij TrendyZomer, producten waren de volgende dag al weer in huis dus helemaal super!

Dankjewel!