Slecht bedrijf

Een kinetische haeter besteld €29.95 en weken later word er een kinetische geur verdelen gestuurd van €10.00 Klantenservice diverse keren geraadpleegd maar ze begrijpen het niet zijn ze dan zo dom.

Fantastisch, een snelle levering

Dekbedovertrek van Snurk voldoet aan alle verwachtingen…. Heerlijk warm en zacht.

Erg blij met de producten en snelle levering!

Zoals gezegd erg blij met TrendyShops. Ik had al eerder wat besteld en toen ook zeer tevreden.

Dat was snel!

Het broekje dat ik zocht, was overal uitverkocht, maar hier was het wel op voorraad. Eén dag later lag het bij ons in de kast. Slim verpakt als brievenbuspakje was het allemaal heel vlug geregeld. Erg tevreden, ik weet ze weer te vinden!

Een dikke 9!

Snel verzonden, mooie artikelen en super sale. Netjes verpakt met een personal touch, een handgeschreven kaartje

Teleurstellend

Op het plaatje staan 4 paar cuddly socks. Toch ontvang je maar 1 paar. Nu heb ik 14 euro betaald voor 1 paar sokken.

goede ervaring

voor de eerste keer besteld bij Trendy Shops. Goed bevallen Produkt is helemaal naar mijn zin!

Snel verzonden en goede kwaliteit

Snel verstuurd en leuke kleding

Mijn ervaring is goed met Trendy zomer. Ze zijn snel met versturen. Kwaliteit is erg goed. Twee minpuntjes als je iets retour stuurt krijg je vd afdeling retouren geen bericht, maar pas als het geld terug op je rekening staat. En de retour kosten moet je zelf betalen. Dit staat overigens wel in de voorwaarden.

Verkeerd item geleverd dan besteld

Ik kreeg een compleet ander model van HOT LAVA slippers toegestuurd dan ik had besteld. Contact opgenomen met Trendyshops.nl hierover omdat ik als "dupe" niet wil opdraaien voor de retourkosten en hen de vraag gesteld voe ze dit voor me gingen oplossen maar helaas sindsdien complete stilte... Qua service en opvolging laten ze de klant maw in de kou staan.

Uitstekend!

Mooie producten, goede prijzen, super snelle levering!

Bestelling gedaan en niet aangekregen, geen actie. Geld betaald en niets gekregen!

Na deze ervaring zal ik niets meer bestellen! Meerdere malen contact opgenomen om te melden dat het pakket nog steeds niet terecht is en volgens PostNL in de brievenbus gestopt werd. Geen enkel actie van uit Trendyzomer naar PostNL toe, terwijl dit wel bij PostNL op de site staat, dat de verzener best contact opneemt met hen omwille van de verzendinfo. Er has op zijn minst een comensatie mogen komen, ongeacht het aankoopbedrag, is dit nu 20 eur of 100 eur!

Snelle levering van een kwalitatief goed product.

Vandaag besteld en de volgende dag bezorgd. Super!

Super snel en leuke dingen!

Snelle levering, goede kwaliteit

Zie hierboven

heel goed...

ik had graag beter keuze mogelijkheden, op foto's zien men soms een assortiment van verschillende kleuren, bij aan klikken voor bestelling, merk men dat er men dat het over 1 enkel kleur is, dan moet men alle foto's aanklikken om juiste kleuren te kiezen... niet praktisch... maar zeer goed kwaliteit en snel geleverd.

Een vd twee producten niet geleverd

Een van de twee producten kon niet geleverd worden. Dit bleek pas bij aankomst van het pakket, ik had het netter gevonden als hierover eerder per mail of telefonisch over contact was opgenomen. Na een week was het geld nog niet terug gestort en heb ik gebeld, toen is mij verteld dat dit vrijdag overgemaakt zou worden maar ik heb het geld nog niet ontvangrn

Heel goede ervaring met TrendyShops

Ik heb goede ervaringen opgedaan bij TrendyShops.

Goed en snel geleverd zonder problemen!

Prima! Kan ze aanbevelen.

Zeer prettig

Gebruikersvriendelijk website. Overzichtelijk. Duidelijke communicatie via mail van bestellen tot bezorging.

Altijd goed!

Tot nu toe ben ik altijd ontzettend tevreden geweest over de service. Het gaat ook heel makkelijk en de prijzen zijn netjes. Bedankt weer!

prima service, snelle levering top

prima service, snelle levering top

Mijn ervaring

Mijn ervaring is alleen maar heel positief, Ook het hoedje was heel leuk

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en snelle levering

Zie hierboven.

Super snel en netjes geleverd!