Super snel en netjes geleverd!

Leuke site met mooie artikelen

Snel geleverd en mooie artikelen

1e ervaring en super tevreden, aanrader!

Voor het eerst besteld bij Trendyzomer en helemaal perfect. Scherpe prijzen Duidelijke communicatie Supersnelle verzending Ik kom zeker terug

Geweldige bikini's en zeer snelle verzending. Top!

Top, een aanrader!

Product zoals omschreven, keurig verpakt en snelle levering!

Snelle levering.

Snelle levering van badpak, scherp geprijsd.

Snelle en goede service. De bikini voldoet aan de verwachtingen / is eigenlijk nog mooier dan op de foto’s. Valt precies op maat.

Goed, nu nog retourzending afwachten

Tijdig en netjes aangeleverd. 1 artikel heel blij mee, t andere retour gestuurd. Indien dat goed verloopt:10⭐️

Slecht

Brievenbus Pakketje nooit ontvangen. Word niet meer gereageerd op mijn mail ook. Ik zou hier nooit wat bestellen.

Hoi Ilona, Inmiddels hebben wij je het volledige bedrag terugbetaald erop vertrouwende dat PostNL je zending niet heeft afgeleverd.

Niet naar verwachting

Product viel anders uit dan verwacht. Voor het terugsturen moet je zelf verzendkosten betalen. Dit heb ik vooraf niet gecheckt anders had ik niet besteld. Nu geen product maar wel geld kwijt aan 2x verzendkosten.

Hoi Wendy, Jammer dat het product anders viel dan verwacht. Alleen het terugsturen betaal je zelf. De 1e keer verzendkosten dienen wij altijd terug te betalen.

Snelle en goede service!

Ik heb een bikini besteld op de mooie website. Deze ontving ik een dag later al!

Super snel

Slippers besteld en waren zoals verwacht . Super snelle levering

Super product en snelle levering

Perfect. Snel, kwalitatief en mooi.

Artikel goede kwaliteit en snel geleverd

Echt een serieus en aan te raden webshop

Zeer positief ervaren. Snelle verzending en erg liefje cadeautje erbij ontvangen. Erg persoonlijk en zeker aan te raden!! Dankjewel

mooie produkten in de sale

Blij met mooie snurkprodukten , Superkwaliteit in de sale. Snelle levering! en goede service

Goed verpakt, met een persoonlijke boodschap, snel en volgens afspraak. Kregen er ook nog een gratis mondkapje bij. Top!

Snelle afhandeling en een gratis product bijgeleverd!

Wat een leuke verrassing om een extra mondkapje te ontvangen bij mijn bestelling! Erg tevreden en zal zeker weer bestellen, zodra de lente collectie binnen is!

Snel, duidelijk

Zondag besteld, maandag verzonden. Jammer dat post nl het pas donderdag levert maar daar kunnen jullie niets aan doen. Leuk dat er een briefje bijzat dat maakt het persoonlijk. Ik kende jullie niet maar vond jullie op Google. Ik ga zeker vaker bestellen. Bedankt!

Goede producten snelle levering

Ook in belgie maar wel altijd betalend

Het artikel voldoet aan de omschrijving, ook de maat van de sokken is prima. Mijn man heeft maat 45 en deze sokken zitten uitstekend. Goede en nette levering. Echt een aanrader!!

De bestelde producten werden de volgende dag al geleverd. Helaas was 1 artikel te klein, deze kon gemakkelijk weer retour gestuurd worden. Bedankt voor de goede service.

Gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Perfekt

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit!