Top product

Snelle levering goed product, kleine prijs

vertrouwd en snel

snelle bezorging en duidelijk mail

Leuk dat hand geschreven kaartje!!

Snelle levering met persoonlijk element. Producten hebben een juiste omschrijving.

Klantvriendelijk

Bij mijn bestelling was het pyamashirt niet geleverd. Uiteindelijk bleek het ook niet meer op voorraad. Een ander shirt is mij aangeboden en werd persoonlijk bij mij thuis bezorgd.

Top dienstverlening!

Ik kende de webshop nog niet en ben heel erg positief verrast door de snelle levering, persoonlijke benadering en mooie verpakking in vloeipapier! Blij dat ik jullie heb gevonden en dat je Snurk verkoopt!

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering

Snel en super

Binnen 1 dag in huis, leuk kaartje erbij en prima kwaliteit!

Zonder problemen, goede prijs

Ik heb nu 2 keer iets besteld bij trendywinter.nl, beide keren is dit zonder problemen verlopen en met voldoende informatie over bestelling en levering. Bij 2e bestelling boden ze beste prijs tov andere webshops.

Retourkosten om te ruilen vind ik jammer

Ik vind het jammer dat ik 2 bikinie topjes bestel om te passen. En er dan retourkosten zijn voor het terug sturen. Bij anderen webshops is dat niet zo.

Beste Lana, Helaas is het voor ons niet haalbaar om iedereen gratis retourneren aan te bieden, zoals de hele grote webshops. Dit vermelden wij ook overal in onze webshop. Wel hebben wij een actie waarbij je, wanneer je één grote bestelling plaatst, de producten die niet goed zijn op onze kosten kan retourneren. De actievoorwaarden hiervan staan ook op in de webshop vermeld en vervallen wanneer je twee bestellingen plaatst, zoals bij jou het geval was. Voor de volgende keer wil ik je aanraden om in een keer een grotere bestelling te plaatsten zodat je kan profiteren van de actie om op onze kosten te retourneren. Zonnige groeten, Marleen

Ik heb mijn bestelling binnen 2 dagen ontvangen. Alles in goede staat en goed verpakt.

Duidelijke webshop en snell geleverd. Ook fijn dat je gratis kan kiezen voor achteraf betalen

Snelle levering, leuk verpakt

Sneller levering, achteraf betalen, leuk verpakt.

Snurk Sweater jurk Unicorn disco

Relaxed dat je achteraf kunt betalen via Klarna als je een bestelling plaatst bij Trendy winter/zomer. Eerlijke leverancier, die pj dress netjes verpakt en in goede conditie verstuurd heeft per PostNL. Snurk Sweater jurk Unicorn disco is uit de oude collectie en de traditionele pyjama sweater had ik een half jaar geleden in de uitverkoop bij Bijenkorf besteld.

Prima producten, snelle levering.

Ik had vier mondkapjes van Snurk besteld. De producten waren helemaal naar verwachting (goed) en supersnel de volgende dag geleverd. Top!

snelle levering en goed verpakt, bedankt!

Door stapsgewijs e-mails te ontvangen goed op de hoogte wanneer t pakketje aankomt. Perfecte Service

Overzichtelijke web site

Snel gevonden wat ik zocht

Uitstekend!

Vriendelijke en behulpzame medewerker; eerst telefonisch geholpen en mijn bestelling een dag later binnen. Dit is service!

Prima product!

Snel heleverd

Snelle en prima service met leuk persoonlijk kaartje bij de bestelling.

super snelle levering en extra,s

Had een beachlife badpak maat 44 besteld andere dag geleverd met extra crunschi en linnentas,met handgeschreven kaartje ,dus persoonlijk. super fijn web site is met google niet makkelijk vind baar maar ze hebben een mooi aanbod aan badkleding. Ik ben niet betaald voor deze rescentie.

De levering duurde door de crisis wat lang maar blij met de aankoop toen deze er was!

zwemshort

Mooie kwaliteit voor winterprijs. Volgende keer koop ik hier weer.

Geen pakket ontvangen

Mijn pakket is tot op heden nog steeds niet bezorgt terwijl ik een mail heb gekregen waarin staat dat het wel bezorgt is.

Beste Danny, Wij hebben persoonlijk contact met je op proberen te nemen maar helaas geen reactie gehad. Hopelijk heb je de bestelling alsnog iets later ontvangen! Groeten Marleen