Snelle reactie en levering

Snelle respons op mij vraag, zelfs op zondagochtend. Snelle levering!

Zeer correct

Behulpzaam en vriendelijk

Netjes volgens afspraak!

R

het is een goed product

Goec

Snelle verzending. Helaas waren de slippers voor mij te groot en waten ze niet geschikt voor mij. Ik blijf wel kijken op de website

Zeer snelle levering

Kwaliteit goed, pasvorm goed en super snel, keurig verpakt geleverd.

Alles geheel naar wens

Mooie artikelen - vlotte service

De bestelde artikelen - badmode - zijn van uitstekende kwaliteit. Ook prima verzorgd verzonden. 1 artikel retour gestuurd wegens te klein, jammer dat de retourkosten vanuit België peperduur zijn 16,40euro. Maar superblij met mijn nieuw badpak van het merk Melt !

perfect

Ik wou dat het overal zo vlot ging, dank je wel.

Perfect!

Had voorafgaand mijn bestelling een vraagje en kreeg direct telefonisch contact. Bestelling super snel, keurig verpakt de volgende dag al ontvangen. Alles naar wens, top!

Top service!

Snelle levering. Meteen een snelle oplossing toen er een vlek in bikini bleek te zitten. Prettig contact telefonisch en whatsapp

Uitstekende kwaliteit en levering.

Snelle levering, retouren/omruilen ging makkelijk en snel

Had iets voor 5u besteld, volgende ochtend al in huis. Kon meteen passen :) In doosje zat retourinstructie, want ik had toch de maat verkeerd ingeschat... volgende dag de nieuwe maat binnen en binnen een week werd m'n geld teruggestort. Tot de volgende keer! Fijne zomer!

Vlotte levering

Mijn bestelling werd snel en correct verpakt geleverd. 2 van de 4 artikelen werden teruggestuurd wegens te klein. Terugzending vanuit België is wel erg duur. Voor de rest dik tevreden!

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Voor het 3e jaar op rij besteld bij TrendyZomer, producten waren de volgende dag al weer in huis dus helemaal super!

Dankjewel!

Pluspunten

Had producten besteld in meerdere maten, heb het teruggestuurd en binnen 3 dagen had ik mijn geld terug. Vrouw blij, ik blij. Tot de volgende keer weer

Misschien filmpjes van de producten? Iets anders kan ik niet verzinnen !

Pluspunten

Super service!

Pluspunten

Producten snel ontvangen, en ze kwamen overeen met de afgebeelde artikelen.

Ik heb geen track & trace ontvangen, en kreeg pas een melding toen het pakket was afgeleverd.

Bedankt voor je reactie Hanna! Helaas was er inderdaad bij onze verzendservice (MyParcel) een storing en werden de track&trace mails te laat verstuurd. Gelukkig heeft de postbode wel netjes gereden en heb je het wel op tijd ontvangen :-) Enjoy!!

Thanks!

Dankjewel!

Pluspunten

Snelle levering netjes verpakt en leuke attentie erbij!

Dankjewel!! <3

Pluspunten

Leuke dingen. Ik zocht iets en zij hadden het!

Yeah! Veel plezier er van :-)

:-)

Pluspunten

Leuke site. Snelle levering. Super goede verpakking.

Geen