Topzaak met vriendelijk en deskundige eigenaar.

Ruime keus, vakkundig advies, vriendelijk en duidelijke uitleg. Professionele montage en goed service. Wij komen in de toekomst zeker terug

Heldere voorlichting en uitvoering

Tijdens huisbezoek heldere voorlichting over verlichtingsmogelijkheden in huiskamer. Daar kwam een voorstel uit dat in de winkel nader besproken en bekeken werd. Aan de hand daarvan uiteindelijke keuzes gemaakt. Verlichtingsartikelen werden vakkundig en keurig gemonteerd. We zijn zeer tevreden met de uitvoering en het resulaat.

Fijn bedrijf en goede service

Diverse lampen bij Licht & Leuk voor ons nieuwbouwhuis gekocht. O.a. voor de keuken en buiten. Robert heeft de lampen perfect geïnstalleerd en je ziet dat dit niet de 1e keer is. Werkt zeer netjes en is uitermate vriendelijk. Lampen ophangen die elders gekocht zijn is ook geen probleem. Aanrader.

Ruime keuze in alle soorten lampen.

Had een speciale wens en heb bij Licht en Leuk mijn lamp gevonden. Vriendelijke eigenaar, die ook nog de montage netjes gedaan heeft.

Uitgebreide sortering van allerlei verlichting

Veel keus en deskundige uitleg. Pluspunt dat aangeschafte lampen ook worden geïnstalleerd.

Een leuke lamp gekocht bij deze winkel

Goed deskundig advies, rustig en plezierig onze keus kunnen maken in deze zeer ruim gesorteerde lampen zaak. Toppy!!

Prima service, zeker aan te bevelen.

Er wordt alle moeite gedaan om ons van goed advies te voorzien op locatie. Er wordt daarna in alle rust overlegd , om tot een goede keuze in de lampen te komen. Top!!!!!

Wij zijn zeer tevreden

De bestelde lamp werd op de afgesproken dag en tijd geleverd en werd perfect gehangen.

Robert levert uitstekend werk. Is heel secuur en werkt netjes. Ga zo door. Zal Licht en Leuk zeker aanbevelen.

TOP service en snel geholpen!

Na een simpel telefoontje, binnen een paar dagen een afspraak. Een gedegen inventarisatie van wat er benodigd is en binnen 14 dagen zijn de meest gebruikte lampen in mijn huis voorzien van LED lampen en fijne dimmers. Heel blij met deze TOP service. Is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid.

Vriendelijke deskundige informatie en prettige service

De gekochte lamp is ook thuis opgehangen

Super geholpen zowel bij de keuze alsook bij de installatie thuis in de keuken.

We wilden verlichting in de keuken en gingen opnieuw naar Licht en Leuk in Oost Souburg. Op een vriendelijke en rustige wijze wordt er met je meegedacht en kun je je keuze maken. Vervolgens kwam Robert thuis kijken en helpen de definitieve keuze te bepalen. Gisteravond heeft hij de verlichting geïnstalleerd. We zijn blij dat we zo'n winkel met deze service hebben op Walcheren!

Slecht

Zes weken geleden een lamp besteld. Was niet leverbaar. Nog steeds m'n geld niet terug ontvangen.

Uw service en bereidwilligheid om de kapotte lamp van de afzuigkap te vervangen, vonden wij prettig.

Vriendelijk en prima service.

Niet on line bestellen

Ik heb in juni een lamp besteld die volgens de website voorradig was. Die was niet meer leverbaar dus heb ik mijn geld terug gevraagd. Het is nu oktober en ik moet het nog steeds ontvangen. Ben bang dat ik er naar kan fluiten....

Top Service

Prima zaak. Goed advies gekregen!

Goed advies en prima vakmanschap. Heel fijn dat (binnen korte termijn) ook gelijk opgehangen werd. Ook dat gebeurt vakkundig. Erg blij met onze nieuwe lamp.

Deskundig en klantgericht

Denkt met de klant mee.

Uitermate verrassend

Nooit gedacht dat, advies, vakmanschap, kwaliteit, service en enthousiasme en dat in een persoon nog bestaat. Een verademing om op deze manier de aankoop van verlichting te kunnen doen. Waar vind je zo'n winkel en zo'n vakman nog ?. Nou gewoon in Oost-Souburg op Walcheren in Zeeland. Chapeau Licht & Leuk.

Slecht

Heb mijn bestelling geretourneerd, nooit geld terug gekregen en geen contact te krijgen. Nemen de telefoon niet op en mailen niet terug.

Geen levering, geen reactie, geen communicatie

Ingesproken in voicemail, meerdere keren mails gestuurd. geen enkele reactie. hoe kan dat? Michiel

Denkt mee werkt mee en ook de prijs is klant vriendelijk

een bedrijf waar er ruime keuze is en zelfs de lampen zo gemaakt kunnen worden dat ze ook echt van juist formaat en lengte hebben. de prijzen zijn ook zo dat het voor iedereen toegankelijk is en ook is service is op maat en denkt hij mee waar dit gewenst is. al met al een ondernemer die iets voor zijn clientèle wil helpen en ont zorgen met oplossingen op maat.

Prima, vriendelijk en naar wens geholpen.

De nieuwe lamp hangt keurig boven de eetkamertafel, de buitenlamp is nagekeken en gerepareerd, alles geheel naar wens.

Zeer slecht.

Wacht al een maand op bestelde lamp die volgens de webshop op voorraad was. Meerdere mails gestuurd zonder antwoord.

Veel uitzoek en prettige service!

Mooie, ruime collectie lampen. Goed geadviseerd en prettig geholpen bij onze keuze!