Groot assortiment, top service

Bij Licht&Leuk geslaagd met de aankoop van een plafondventilator met LED licht. Dit soort producten moet je kunnen horen en voelen. Wij hadden de keus uit wel 4 modellen en zijn super tevreden met onze aankoop een absolute aanrader in het steeds warmer wordende Nederland. En professioneel laten ophangen door Robert. Ga ook eens licht beleven in Souburg !

erg tevreden.

Uitgebreide keuze in de winkel en een prima service.

In de winkel goed geholpen met uitzoeken. De plaatsing op de afgesproken tijd heel netjes verricht.

Zit nog steeds op mijn bestelling te wachten

Maanden geleden een lamp besteld. Nog steeds niet geleverd. Geen reactie op mails of Whatsapp berichten. Waardeloos

Goed en vakkundig.

Vakkundige voorlichtig, enorme keus in lampen, en worden thuis geïnstalleerd en/of opgehangen. Zeer tevreden.

Zeer aanbevelenswaardig

Mijn oude vader had snel een nieuwe plafondlamp in de badkamer nodig. Licht&Leuk kon ons nog dezelfde dag helpen met aankoop, levering en plaatsing. Helemaal prima.

Zeer goed advies en snelle service.

Advies aan huis gekregen waardoor alles nu één mooi geheel is geworden. Na het bezoek aan huis meteen dezelfde dag de offerte. Na goedkeuring van ons ( zeer goede prijs) is alles besteld. Snelle levering en alles netjes opgehangen. Zeer sympathieke eigenaar die alle rust en aandacht heeft, secuur werkt.

Waardeloos

Al bijna twee maanden wacht ik op mijn bestelling. En als je vraagt over hoe en wat. Krijg je geen reactie. Om mij steken ze deze lampen waar de zon niet schijnt!!! Hebben ze er tenminste licht. Ik nooit weer hier

Goede service en vakkundig

Goede service gekregen nadat de lamp die we hadden besteld defect was. Daarna is er een nieuwe besteld is goed opgelost.

Absolutely worst online shopping experience I have ever had.

Unfortunately I have had terrible experience with this store. I ordered and paid for 2 lights in October (yes October) 2020 and have still not received them. They do not respond to emails. The service and response time is abominable. Stay away from this place- completely unprofessional.

Prettig contact en zeer efficiente werkwijze

Fijn contact in de winkel om lampen uit te zoeken. Meneer toont oprechte belangstelling Later snel thuisgekomen om lampen op te hangen Prettig en efficient!

Perfecte service

Hebben er al diverse lampen gekocht. Weten wensen om te zetten in passend advies.

Zeer goed met de eigenaar van de winkel

Keurige aflevering en montage

zeer goede communicatie in zowel de voorlichting als uitvoering

Zeer behulpzaam bij de verkoop, zoekt naar oplossingen. Bij het installeren goede communicatie

In nieuwbouw apartement verzorgen van de verlichting. Leveren en installeren.

Winkel en medewerkers hebben service nog in het dagboek staan !! Uitstekend.

Mooie moderne lampen en goede service

Mooie lampen in de winkel gezien, toen is hij bij ons thuis wezen kijken om een lampenplan te maken en op basis daarvan hebben wij onze lampen uitgekozen. Ook heeft hij onze lampen gemonteerd wat heel fijn is als je zelf niet handig bent in zulke dingen. Super service en heel blij met het resultaat!

Super service en zeer klantvriendelijk

Goede service en uitleg, erg mooie zaak en keuze uit lampen

Uitstekend.

Vakmanschap is meesterschap. Uitstekende service, en zeer klantvriendelijk. Chapeau !!!

Super service, werkt heel netjes en prijs/kwaliteit is top.

Top service en vriendelijke klantbediening

Onze lamp ging ca. 1 jaar na afloop garantie kapot. Naar de winkel gegaan en dhr. Seghers (eigenaar) gesproken. Was geen probleem. Hij is s’avonds de lamp komen ophalen en nam gelijk een leenlamp mee. Volgende dag werden wij al gebeld dat de lamp niet kapot was maar dat de stekker was doorgebrand. Deze is kosteloos vervangen. Lamp werd in de loop van de dag weer netjes afgeleverd. Top service en zeer tevreden met afhandeling. Kan iedereen Licht & Leuk aanbevelen. Mooi en uitgebreid assortiment.

Leuk assortiment, professioneel, vriendelijk en top service!

Na een heuse zoektocht, de lampen gevonden die paste in ons plaatje. Montage perfect en keurig afgewerkt, ter plaatse nog wat aanpassingen gedaan, die niet voorzien waren, geen probleem. Ongeacht de garantie van 2 jaar, kunnen we altijd contact opnemen moesten zich problemen voordoen. Zeker een aanrader! Meer dan tevreden klanten. Patrick en Melia uit Kamperland

Voorlopig wachten wij nog steeds op onze lamp

Lamp betaald, in augustus - spijtig genoeg ! Levering was beloofd binnen een week. Niets gebeurd. Geen angwoorden op onze mails tot vandaag, 23.09. na meer dan een maand. Telefonisch contact extreem moeilijk tot haast en onmogelijk - er wordt geen antwoord gegeven. Telefonisch bericht „om mail te sturen“! Wij vrezen bedrog. Wanneer geen gevolg wordt advocaat ingeschakeld. Advies: Zeker niet kopen op bestelling. Meenemen ok. De winkel verdient uw vertrouwen ZEKER NIET!!! Laat u niet misleiden door de beslechtende antwoorden die de winkelier geeft op dd negatieve berichten op deze platform - er klopt o.i. weinig van...

Ronduit zeer goed, bekwaam behulpzaam en deskundig

Wat rond speurend op internet kwam ik bij Licht en Leuk terecht. Ik besloot een bezoek aan de winkel te brengen in Oost Souburg. Heel veel Leuk Licht zag ik daar. Maar door al die bomen moeilijk het bos te vinden. Rob Seghers bracht uitkomst, door uitleg en informatie van wat er allemaal mogelijk is . Dus voor ons was de keuze snel gedaan met behulp van Rob. Hij bleek ook nog eens een perfecte monteur en een aardige vent.

Waardeloos bedrijf

Ik heb op 28 juli een lamp besteld .Nu op 26 augustus ik heb de lamp nog niet en ik krijg geen contact met dit bedrijf , ik heb minste 100 keer gebeeld en email gestuurd , geen reactie ik wacht nog steeds op de lamp of op mijn geld en ook op een reacrie , maar niets. WAARDELOOS, OPLICHTERS.

Goedemiddag meneer Girard , Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons heeft opgedaan. Ik kan het niet direct oplossen aangezien de door u bestelde lamp in bestelling staat bij de producent. Dat daar een levertijd mee gepaard gaat is een feit en is niet te bespoedigen. Tevens zijn wij vanwege een (korte) vakantie even gesloten geweest. Het is aan u of u de levering nog even af wilt wachten of dat u uw €.59,- terug wilt ontvangen. U kunt mailen naar [email protected]. Geen probleem. Met vriendelijke groeten Licht & Leuk.

Perfect en heel vriendelijk geholpen

We hebben bijna alle lampen voor ons nieuwe huis bij licht en leuk besteld. De meeste lampen konden de week voor de verhuizing geleverd en opgehangen worden. Lampen hangen heel netjes. Service is heel goed, klant is koning bij licht & leuk. We zijn er blij mee.