Snel goed geleverd mooie schoenen

De schoenen stonden klaar in de winkel de volgende dag, nadat ik een berichtje had gekregen

Ik heb schoenen besteld en ze zijn daarna gelijk verzonden. Duidelijk omschrijving van de sneakers en alle papieren correct er ook in.

Zeer goede en snelle service

prima schoenen lage prijs en goed bezorging

Snelle levering prima schoenen

Keurig en snelle service

Goede en snelle service

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Schoenen die ik zocht in de aanbieding, snel geleverd.

Dag na bestellen in huis.

Uitstekend!!

Mijn bestelling in de avond gedaan en de sandalen al de volgende ochtend mogen ontvangen. Keurig verpakt, zeer tevreden met deze service.

Snelle levering en perfecte schoenen.

Mooie sneakers besteld

Top !

Snelle verzending, mooie webshop met toffe schoenen !

precies wat besteld was

Keurig op tijd en precies wat ik had besteld. Duidelijke website. Bedankt!

Prima schoenen, verkeerde lengte veters.

Hoe is het mogelijk om schoenen die 230 euro kosten te voorzien van te korte veters? Wat een aanfluiting, nu moet ik alsnog naar de winkel om nieuwe veters te kopen.

Beste meneer Swagerman, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de veters te kort zijn voor u. Zoals wij in een persoonlijke mail al hebben aangegeven bij u hebben wij de lengte van de veters zelf niet in de hand, dit is wat Xsenible zelf levert. Wij hebben u aangeboden om bij Xsenible navraag te doen of zij langere veters kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Elferink Schoenen.

Snelle levering en goed verpakt De schoenen zitten heerlijk goede keuze

Snelle levering èn terugbetaling

Schoenen werden snel geleverd maar waren helaas te klein. Retour werd heel snel verwerkt en het geld heel snel teruggestort!

Het zijn mooie en fijne schoenen en ook de prijs - kwaliteit is prima en zo ook de dienstverlening van deze winkel!

Goed en snel

Goede ervaring

Ongecompliceerd bestelproces, snelle levering, goed verpakt.

Goede service.

Snel verwerkt en bezorgt!

Hele mooie schoenen en snel geleverd

Een fijn bedrijf ,een goede en snelle levering.Jammer genoeg paste de schoenen niet en dit is ook snel en correct afgehandeld.Dus top ik zal ook echt in de toekomst mijn schoenen bij hun bestellen

Dit is een van de betere schoenwinkels met een uitgebreid assortiment schoenen van goede kwaliteit. Ik draag graag schoenen van het merk Gabor. Nu gekocht bij Elferink voor een mooie prijs en al de volgende dag in huis. Alles prima dus.

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.