Snelle verzending van een paar heerlijk passende en lopende sneakers!!

Mijn bestelling vlot ontvangen en prima sneakers van top kwaliteit!!

Perfecte levering

Goede en snelle verzending en service.

Snel , efficiënt

Besteld en snel ontvangen , blij mee

Goede service,de volgende dag al in huis

Snelle bezorging ,ook een keurige afwikkeling bij retour

Super snel ontvangen.

Zeer goede klantenservice

Zeer goede klantenservice en snelle levering. Zeer goede kwaliteitsschoenen.

Snelle levering en prettig dat ik vooraf kon betalen en top schoenen.

Snelle levering en fijn dat ik vooraf de schoenen kon betalen.

Snel goede merken prima prijzen

Prettige zaak

Top winkel

Ik kom er al meer dan 20 jaar, en heb nog nooit klachten gehad. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Goede kwaliteit schoenen

Goede schoenen met snelle en goede levering. Ik kan niet overal de schoenen met deze smalte maat kopen voor mijn dochter maar hier wel. Heel blij mee.

Snel in huis

Duidelijke website, snel verstuurd via post NL.

Snel besteld, snel geleverd én voor een goede prijs.

Op zoek naar een kwaliteitsschoen kwam ik terecht op de site van Elferink. Daar vond ik wat zocht: een ruime keus van goede schoenen tegen aantrekkelijke prijzen. Het bestelproces verliep soepel, de levering was vlot en Elferink heeft er een klant bij.

Prima, snelle, probleemloze aankoop

Goede prijs, snelle levering. Kortom een probleemloze aankoop.

Prima, helemaal goed!@

Betrouwbaar en je krijgt waarvoor je betaald hebt nl kwaliteit!! Ook een fijne klantenservice die mijn vragen snel en duidelijk beantwoord.

Ongecompliceerd!

Makkelijk bestellen, keurig verpakt en snelle levering.

Het is altijd goed!

Elferink heeft de kwaliteitsschoenen die ik zoek. Ik heb vaste merken en weet precies wat ik wil/ nodig heb voor mijn kind (bijvoorbeeld rubberen stootneuzen en klittenband). Doordat ik redelijk weet welke merken mijn kind goed past en vanwege de retourservice bestel ik eigenlijk altijd goede schoenen. Zelfs als het overal al uitverkocht is slaag ik nog wél bij Elferink. Super tevreden klant dus!

Snelle Levering

Snelle Levering

Uitstekend!

Snelle gratis levering en bij terugsturen v schoenen je geld weer snel op je rekening. Goeie communicatie

Prima ervaring

Snel geleverd keurig verpakt en voordeliger als bij een ander bedrijf zeer tevreden met mijn schoenen

Ik heb al 2x voor iemand van familie schoenen bestekd, en indien ze niet paste was retour zenden geen probleem, heel tevreden.

Prima.

Nette afhandeling, goede schoenen.

Gewoon heel goed!

Goede service, online prima.

Voor het eerst schoenen besteld bij Elferink.

De schoenen werden snel bezorgd, helaas waren ze iets te ruim. Wel weer heel snel m'n geld terug na retourzending.

Goed!!

Snelle verzending van mijn bestelling. Netjes verzorgd.

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.