Snelle levering!

Snel en duidelijk

Nooit gedaan maar toch de gok genomen. Snel geleverd en ze passen prima

Een topwinkel!

Op vrijdag J.l. heb ik een paar sneakers geretourneerd, maandag kreeg ik daarvan een bevestiging en op dinsdag was het bedrag al op mijn rekening teruggestort! Op deze manier is het kopen op internet betrouwbaar en erg handig.

Snelle levering en goede kwaliteit schoenen

Kon mijn nieuwe schoenen bestellen voor een aantrekkelijke prijs. Werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling, transport en datum van levering.

Snelle levering en makkelijke website

De bestelling was binnen no time geregeld via de site. En de schoenen waren de volgende dag al binnen. Heel fijn!

Snelle levering en ook de afhandeling bij retour is snel geregeld

Extra interessante prijs (sale) en snelle levering

Mooie schoenen van een voor mij bekend merk, dus op voorhand al vertrouwen in aankoop

Snel goed geleverd mooie schoenen

De schoenen stonden klaar in de winkel de volgende dag, nadat ik een berichtje had gekregen

Ik heb schoenen besteld en ze zijn daarna gelijk verzonden. Duidelijk omschrijving van de sneakers en alle papieren correct er ook in.

Zeer goede en snelle service

prima schoenen lage prijs en goed bezorging

Snelle levering prima schoenen

Keurig en snelle service

Goede en snelle service

Goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Schoenen die ik zocht in de aanbieding, snel geleverd.

Dag na bestellen in huis.

Uitstekend!!

Mijn bestelling in de avond gedaan en de sandalen al de volgende ochtend mogen ontvangen. Keurig verpakt, zeer tevreden met deze service.

Snelle levering en perfecte schoenen.

Mooie sneakers besteld

Top !

Snelle verzending, mooie webshop met toffe schoenen !

precies wat besteld was

Keurig op tijd en precies wat ik had besteld. Duidelijke website. Bedankt!

Prima schoenen, verkeerde lengte veters.

Hoe is het mogelijk om schoenen die 230 euro kosten te voorzien van te korte veters? Wat een aanfluiting, nu moet ik alsnog naar de winkel om nieuwe veters te kopen.

Beste meneer Swagerman, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat de veters te kort zijn voor u. Zoals wij in een persoonlijke mail al hebben aangegeven bij u hebben wij de lengte van de veters zelf niet in de hand, dit is wat Xsenible zelf levert. Wij hebben u aangeboden om bij Xsenible navraag te doen of zij langere veters kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Elferink Schoenen.

Snelle levering en goed verpakt De schoenen zitten heerlijk goede keuze

Bedrijfsgegevens

Grotestraat 26

8102 CE Raalte

572200222

[email protected]

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.