Vreemd dat in de doos 2 verschillen maten schoenen zaten.

Vreemd dat in de doos 2 verschillen maten schoenen zaten. Wel snelle reactie na het terugsturen van de schoenen. Nu hopen dat het paar is zoals ik eerder had verwacht.

Goede en snelle service

Snelle bezorging en goed verpakt en goede pasvorm

Snel geleverd en echt een koopje

Mijn nieuwe Xsensible speakers zijn precies zoals verwacht. Ben er heel blij meteen dat voor die prijs.....

Zonder persoonlijk contact te hebben gehad helaas (beetje te ver van Arnhem om de sneakers op te halen), prettige en snelle afhandeling en bezorging van de sneakers, bedankt!!

Mooie laarzen

Helaas was schacht te smal waardoor ik ze weer retour heb gestuurd

Perfecte levering..netjes verpakt..

mooie schoen

mooie schoen voor een goede prijs. Snel geleverd.

Héél blij met mijn nieuwe sneakers!

Zeer tevreden over Elferink Schoenen B.V. Snelle en nette levering, blij met mijn aankoop!

Snel en mooi

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. De laarsjes zijn perfect, bedankt!

De schoenen met de juiste kleur waar ik mijn oog op had laten vallen vond ik hier. Ben er blij mee

Snelle levering goede schoen goede prijs

Altijd prettige zaak met goed aanbod

Voor het eerst eens online een paar schoenen besteld. Had Solidus schoenen die me zo goed bevielen, dat ik ze nu ook in andere kleur besteld heb. Maar sowieso kopen we graag schoenen bij Elferink in Hattem en toen ik ze bestelde, kon ik het fijn even passen in de zaak zelf.

Snelle service en uitstekende telefonische hulp

uitstekende en betrouwbare service

Uitstekende, betrouwbare en snelle service. De kwaliteit van het assortiment is voortreffelijk!

Schoenen voldoen naar verwachting. Netjes verpakt en snel geleverd.

goed maatwerk

Stevige schoenen waar ik hopelijk weer heel wat kilometers op een aangename wijze mee kan wandelen.

Snel en zonder problemen geleverd

Super snel geleverd, geen enkel minpunt

Vond het een snelle en correcte levering.

Goed geregeld

Bestelling en bezorging naar tevredenheid verlopen.

Snel bezorgd, mooie kwaliteit

Blij met deze mooie vilten pantoffels

Snelle levering,mooie schoenen

Bezorging is altijd snel en de prijzen zijn prima.... ben heel tevreden!

Snelle en correcte levering

Besteld snel ontvangen de schoenen die ik wilde

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.