In plaats van winkels aflopen kon ik hier maat 48 bestellen en zien wat er op voorraad was. 2 paar besteld en allebei uitstekend.

Alles naar verwachting

Alles klopte; het product en de levering.

Positief!

Duidelijke info, snelle levering, altijd goed advies.

Mijn eerste ervaring was heel goed, helaas paste mijn schoenen niet, de sneakers die retour gingen daar kreeg ik een mail van dat het geld geretourneerd zou worden. Dat was vrij snel gestort. Ik zou zeker bij jullie kopen.

TOP

Fijne site, duidelijke informatie, super snelle levering!

Snelle levering, dus een aanrader.

Netjes

Alles is netjes en duiderlijk verstiurr

Goede service!

Slippers zijn al stuk

Maandag de slippers opgehaald. Gisteren waren de slippers al stuk, bandje kapot. Gelijk terug gegaan naar Elferink Kampen en zij sturen het nu naar de schoenmaker. Kwaliteit van de slipper slecht. Medewerking/vriendelijkheid van personeel goed.

Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ik heb even bij mijn collega's in de winkel geïnformeerd en hoewel het natuurlijk heel vervelend is dat de slippers al kapot zijn is het een kleinigheid wat gemakkelijk verholpen kan worden. Slippers worden uit meerdere delen in elkaar gezet. Als dit niet helemaal goed gebeurd dan kan hier een probleem mee ontstaan. Helaas kunnen we dit niet altijd zien bij binnenkomst van de artikelen. Als we weten dat iets kapot gaat dan verkopen we het natuurlijk niet. Je kunt ervan uitgaan dat we dit goed oplossen en je de slippers met veel plezier kunt dragen. Mocht je toch niet tevreden zijn dan vernemen we dat ook graag. We willen dit soort dingen gewoon goed en naar tevredenheid oplossen. Met vriendelijke groet, Niels - Klantenservice Elferink Schoenen

Zonder meer een goede ervaring

Het zoeken naar een goed product werd vergemakkelijkt door een een goede en duidelijke presentatie vooraf en ook de begeleiding bij de aflevering was goed.

Super snel geregeld!

Snel verzonden!

Werd op de hoogte gehouden. Kreeg mail om duidelijk te maken dat levering iets langer zou duren. Met de reden. Erg fijn! Zo weet je dat het goed zit

Snelle levering van mooie schoenen

Schoenen snel geleverd. Netjes verpakt. Schoenen passen prima. Helemaal tevreden.

Mooie aanbieding en goede service

Super content, top service

Snelle levering , echt top

Snelle levering, super verzorgd en geregeld voor een eventuele retourzending. Dat was idd het geval, schoenen net een halve mast te klein. Nieuwe besteld, kleinere maat geretourneerd. Daags erop ontvangstbevestiging van de geroutineerde schoenen en zeer snel geld terug op de rekening. Gebruik van de verpakking voor retourzending ook prima in orde.

.snel geleverd.en heel blij met mijn nieuwe aqa sneakers .zitten perfect

Goede prijs kwaliteit verhouden. Vlotte levering

Fijne schoenen niet voor steunzolen

Helaas passen mijn steunzolen er niet in ,ze zijn niet diep genoeg waardoor mijn hiel er uit glipt

Leuke aanbiedingen, mooie merken, snelle levering!

Mijn eerste online bestelling voldoet helemaal aan mijn verwachting!

Schoenen besteld op site. Laten bezorgen in Nunspeet vanwege vakantie. Op tijd de mails ontvangen voor informatie. In de winkel goed geholpen. Alles gewoon goed!!

Keurig afgeleverd

De schoenen in de winkel opgehaald, gepast en meegenomen

Heel hulpvaardig geholpen.

Nvt

Nvt

Grotestraat 26

8102 CE Raalte

572200222

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.