Snelle bezorging en Goed verzorgd,

Prima webwinkel

Snel, vakkundig ingepakt, ook voor eventueel retour zenden!

Snelle levering en prima prijs

Alles perfect

Super!!

Heel snelle en nette levering. Helemaal perfect. Sneakers zijn ook top.

Keurig

Keurig en snel verzonden helaas hadden ze geen kleinere maat die wel past, dus retour

perfecte afhandeling

Snel

Snel, netjes verpakt!

Snelle levering en prima communicatie

Heel vlot en netjes

Snel geleverd, prima verpakt zonder onnodig verpakkingsmateriaal. En bovenal : de schoenen zitten heerlijk!

Mooie merkschoenen voor een scherpe prijs. Snel geleverd.

Vergeleken met andere sites mooie aanbiedingen met aantrekkelijke prijs. Besteld en al gauw in huis.

Snel en duidelijke communicatie

Opzoek naar rehab schoenen en kwam al snel online Elferink schoenen tegen .duidelijk website scherp geprijsd de koop was snel gemaakt. Na aankoop goede duidelijke communicatie. En snel geleverd. Top bedrijf!!

Fijne pantoffels

Vlotte service

Omruilen van de wandelschoenen was geen probleem

Hou op met mailen over een beoordeling

Hou op met mailen over een beoordeling

Beste Ray, Bedankt voor uw bericht. Jammer dat u dit zo ervaren heeft. Wij sturen alle klanten een mail om ons te beoordelen en eventueel nog een herinneringsmail. Het is niet zo dat wij klanten overspoelen met mails. Dat u ons hiervoor beoordeeld heeft met een 2 is jammer. Uw bestelling is, nadat u deze heeft besteld, de volgende dag bij u thuis afgeleverd en u heeft de bestelling niet retour gestuurd. Wij gaan ervan uit dat u onze service en kwaliteit van de schoenen hierdoor als goed heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Elferink Schoenen.

Goede kwaliteit

Een aan te bevelen pantoffel. Goede prijs- kwaliteit.

Een zeer snelle.bezorging en precies de schoenen die op de site stonden .prima ga zo door .

Ruime keuze, snel in huis

Heerlijk comfortabele sneakers voor mijn man gekocht. Hij heeft geen andere schoenen meer aan en minder klachten aan zijn hiel en hak. Ruime keuze, makkelijk te bestellen en snel in huis.

Goede en snelle service

Mooie items, goede service. Online bestellingen netjes verpakt en goede retourservice. Geen ingewikkeld gedoe met labels printen of tape gebruiken. Top!

Schoenen snel geleverd helaas past de schoen niet en ook bij het retourneren is het prima geregeld.

Mooie aanbieding en snel verstuurd

Mooie aanbieding en snel verstuurd

Snelle levering en netjes verpakt

Klant centraal

Had wat vragen en kregen bijna peromgaande antwoord

Fijne winkel met leuke behulpzame verkoopsters

Snelle levering. Fijn schoenen!!

Prima. Niks negatiefs.

Over Elferink Schoenen BV

Elferink Schoenen is een echt familiebedrijf met een passie voor schoenen. We hebben winkels in Hattem, Kampen, Nunspeet, Dronten, Emmeloord en Raalte. Het uitgebreide assortiment bestaat uit moderne, stoere, comfortabele en hippe schoenen voor dames, heren en kinderen. Elferink Schoenen heeft een ruime colectie comfortschoenen. Veeal met een uitneembaar voetbed en diverse breedte maten. O.a. ideaal voor mensen die steunzolen in de schoenen dragen. Kom langs in één van onze winkels of shop nu direct online.