Niet zoals wij hadden verwacht

Wij hadden aangegeven dat een boom verwijderd moest worden. Weg, hoeft niet meer terug te komen/groeien. Eindstand: hij wordt tot de grond toe gelijk gemaakt en dat was het.... Hij gaat dus weer groeien en over een paar jaar moet er dan weer iets mee gebeuren. Jammer.... Daar en tegen is de tuin 2 weken eerder winter klaar gemaakt en Dit was wel uitstekend gedaan. Dus voor die klus zou ik hen zeker aanbevelen.

Goede service en snel geregeld.

Het verwijderen van een flinke boom snel en vakkundig verwijderd.

Goed geregeld

Het duurde even voordat ik reactie kreeg maar lag ook aan de decembermaand. Maar ze hebben het perfect geregeld. Nette mails altijd en goed werk geleverd! Fijn!!

Schoffelstudent kan ik iedereen van harte aanraden. Reageren snel, communiceren prima en werken uiterst secuur met gedreveheid en passie voor het vak. En ook nog eens tegen een schappelijke prijs. Petje af!

Verrassend

Na vlotte en correcte offerte & afspraak, gaat er vervolgens veel in de communicatie mis: Verwarring over tenaamstelling (onzorgvuldig lezen) Afzegging en vervolgens alsnog datum bevestiging Vervolgens wederom afzegging (op de dag zelf) ivm ziekte Goede herstelafspraken, tegemoetkoming en als hovenier komt verricht deze PRIMA werk. Hij heeft echter niet de bevestigd ontvangen foto’s van mijn tuin doorgestuurd gekregen , kon zich derhalve zich niet volledig op benodigd gereedschap voorbereiden (heeft dit zelf prima opgelost, maar was onnodig extra handmatig werken en de knul werkte al zo hard, omdat wederom iemand zich had ziekgemeld, en hij het in zijn eentje moest oplossen). Toen hij de geplande 4 (x2 man, dus 8) werkuren uitvoerde, bleek hij ook nog een andere klus erachter aan te moeten oplossen, dus MIJN PETJE AF voor zijn opgewekte werkhouding , maar mijn verbazing/bezorgdheid over de communicatie met en betrokkenheid naar de medewerkers /uitvoerders toe. Uiteindelijk wel dik tevreden met het resultaat en dat telt👍

super netjes

super netjes gewerkt!

Snel en netjes

Van offerte tot uitvoering heel makkelijk

Professioneel, heel precies en met hart voor een prachtig resultaat

Echt een aanrader!

Men doet wat men belooft tegen een schappelijke prijs

Goed maar tegenwoordig minder concurrerend op prijsgeven.

Goed omdat je goed kunt zeggen wat je wensen zijn.

De heren zijn beleefd, hebben een goed werktempo, leveren keurig werk af en weten waar ze het over hebben. Complimenten en we blijven zeker klant!

een zin ? wij hebben er maar een woord voor nodig : GEWELDIG

snel, netjes, professioneel, kortom een goed team

Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Wat minder ervaren en grondig dan een (duurder) eerder hoveniersbedrijf. Maar dat wist ik tevoren en ik heb zelf voor jullie bedrijf gekozen. En dat tot tevredenheid.

werken netjes en snel

ik vind het wel aan de prijs

Snel en goed werk

Betrouwbare mannen, gaan aan de slag en doen hun werk gewoon goed. Volgende keer weer!

Garth was op tijd, werkte snel en efficiënt, ruimde de troep netjes op en was onderhoudend in de omgang.

Goed gewerkt

Na wat problemen met de afspraak goed opgelost en goed geholpen door de schoffelstudenten.

Professioneel en vriendelijk

Prettige ervaring met dit bedrijf. Snelle reactie, goede prijs. Vriendelijke en kundige hovenier.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Uitermate professioneel. Zeer vriendelijk. Zeer oplossingsgericht. Duidelijk en toch flexibel in de afspraken. Schitterend en mooi eindresultaat. Eerlijke prijs.

Goede ervaring.

makkelijk te regelen en digitaal af te handelen.

Prima werk voor een redelijke prijs

Werk word netjes en zoals afgesproken uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers.

Supernetjes

Ze komen keurig op tijd, werken netjes, zijn beleefd en ruimen alles keurig op. Ze hebben absoluut verstand van zaken en helpen je met al je tuinvragen. Kortom ik ben heel erg tevreden.

zeer goed

- aanlevering van offerte was snel - de in rekening gebrachte prijs reeel (not overpriced) - uitvoering deskundig - ontstane schade tijdens neer halen van de eik, is binnen 1 week afdoende gerepareerd. Zonder enige discussie over kosten. - uitvoering veilig en professioneel

Duidelijke afspraken en kennis van zaken

Ik heb online prima afspraken kunnen maken met schoffelstudent. Ook het snoeien van de bomen is met kennis van zaken en vlot uitgevoerd. De factuur en de terugkoppeling van de betaling heb ik als zeer goed ervaren.

Viel tegen voor de prijs

Voor 't werk wat er verricht is vond ik meer dan €400 veel te veel voor 1 dag werk En m'n tuinen waren niet eens zoals ik had verwacht.