Correcte en vakkundige werkzaamheden

Zie boven. Ben zeer tevreden met het resultaat. De nieuweaanplant staat er prima bij.

Uitstekend gewerkt, afspraak volledig nagekomen.

Goed voorbereid qua aankomen voor uitvoeren van het werk. Goed op de hoogte gehouden van wat gedaan zou worden.

Accuraat

Tegen een aantrekkelijke prijs alles perfect geregeld

Uitstekende service zeer tevreden.

Vriendelijke mensen keurig geregeld alles netjes opgeruimd. Tevens goed advies.

Op tijd en netj s gewerkt

Offerte goed gespecificeerd, echter na werkzaamheden (ipv 2x4 uur) na 2 uur klaar! Moeite met de factuur (eerder klaar maar meer afval)! Heb het originele bedrag maar betaald, geen zin in welles/nietes! Aardige jongens die snel werken. Wel tevreden over het uitgevoerde werk!

Heel tevreden

Het terras laten reinigen. Fijne communicatie van tevoren en goed resultaat.

Professioneel werk voor een redelijke prijs

Dit was de tweede keer dat ik Schoffelstudent heb ingehuurd om een boom te verwijderen. Net als de eerste keer is de boom snel en efficiënt gekapt. Alle restanten zijn afgevoerd en de stronk is weg geschuurd. Goed werk!

Goed en snel

Het werk is goed gedaan alleen jammer dat het gras alweer terug komt.

volgens afspraak gewerkt, prettige samenwerking en resultaat prima

Erg fijn

Ik had Schoffelstudent ingeschakeld voor het wegfrezen van een aantal boomstronken in mijn tuin. De tuinman was keurig op tijd en heeft vakkundig zijn werk gedaan! Ik ben echt zeer tevreden!

Vakmanschap gepaard aan werkdrift

Goede mensen, doe een klus prima klaren

Snelle en goede service

MIjn boom moest verwijderd worden.Afgelopen zaterdag 2 mei gemaild en een offerte aangevraagd en 6 mei,de opdracht,vakkaundig uitgevoerd. Netjes de boom versnipperd en meegenomen. Ben er zeer tevreden over,klasse!!👍

Zoals altijd weer heel erg blij met mijn tuin

Al jaren wordt mijn tuin mooier en mooier dankzij de deskundigheid van deze mensen. Vooraf wordt uitgebreid geïnventariseerd wat je nodig hebt en bijgeplant wilt hebben. Alles wordt meegenomen, je hoeft alleen de deur maar open te doen en een kopje koffie te geven en een paar uur later is niet alleen je tuin mooi, maar ook afval afgevoerd. Twee keer per jaar wordt mijn tuin zomer- en winterklaar gemaakt. Tuin blij, planten blij, ik blij!

Mijn wilg is vakkundig gesnoeid , helemaal tevreden met Schoffelstudent , ze weten wat ze doen, echt kennis van zaken !

Goed, kan uiteraard altijd nog beter.

Goede ervaringen.

Top team over de vloer

Bedankt voor de oplevering jongens. Gezellig team en belofte is waargemaakt eerlijk is eerlijk.

Vriendelijke hovenier en mooi resultaat

Mijn tuin is helemaal bijgewerkt in een paar uur door een vriendelijke hovenier van Schoffelstudent. Snoeien, schoonmaken en onkruid wieden is allemaal snel en zonder problemen verlopen. Topservice!

prima maar duur

Prima boomverzorger, keurig opgeruimd alleen wat ik begrijp is hij onderaannemer voor jullie...en ik denk dat jullie toch teveel in rekening brengen...tenslotte is hij maximaal een uur bezig geweest...( 300 euro)

Wij zijn blij met het werk van Schoffelstudent!

Fijn contact en goed resultaat!

Fijn contact en goed resultaat!

Professioneel en snel

Keurig antwoord gekregen op mijn vragen Snelle afhandeling toen ik offerte had ondertekend

Prima werk!

Goed en snel en ook nog veilig de boom gekapt!

Voor herhaling vatbaar.

Goede afspraken gemaakt en deze werden prima uitgevoerd na afloop was alles keurig opgeruimd.

Prima duidelijke afspraken en goed werk!

Onze boom moest gekapt worden. Hierbij werd een goed professioneel bedrijf ingeschakeld. Het was bijna een artiest in zijn werk !

Betrouwbaar

Goede en snelle service