Sympathieke medewerkers

Technisch goed maar qua kantoor is er nog het nodige te verbeteren met name de financiële kant

Goede hulp voor normale prijs

Ik heb al aantal keren de hulp ingeroepen bij het snoeiwerk in onze tuin. Ze zijn netjes, snel en hebben goede kennis. Zijn eerlijk in advies en normaal van prijs. Heel fijn!!

Werk :goed uitgevoerd! Contact en afspraak maken :heel slecht

Ik heb ja aanbevelen aangeklikt, maar wel met aarzeling.Er zal gewerkt moeten worden aan betere administratie en communicatie via telefoon en mail.

Ik heb altijd goede ervaringen met de werkwijze van de Schoffelstudent.

Op afgesproken tijd aanwezig, indien niet wordt er vooraf gebeld, er wordt keurig gewerkt en bij weggaan is alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

prima werk

Keurig net werk afgeleverd. Kundige en nette mensen

transparant en duidelijk

goede dienstverlening, betrouwbaar, transparant en snelle reactie op verzoek/mail

Fantastische hoveniers!!

Gewoon keurige ketels die je tuin professioneel aanpakken, goede tips geven en gewoon alles keurig doen volgens afspraak. Helemaal niks op aan te merken.

Geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Garth Bouwman heeft de boom in onze tuin vakkundig en veilig gekapt en afgevoerd.

Prima en snel gewerkt, het ziet er weer keurig uit!

De hoveniers waren op tijd en hebben in een snel tempo de tuin vakkundig aangepakt.

Netjes.

Weer netjes de tuin bijgewerkt. Meedenken en keurig achterlaten. Klaar voor de winter.

Snel, vakkundig en met een glimlach!

Duidelijke afspraak. Op tijd. Net werk geleverd. Veiligheid goed in acht genomen. Alles waar ik op hoopte.

Snel en vakkundig

Vriendelijke hard werkende medewerkers die ook ongevraagd goede adviezen geven.

Netjes gewerkt en opgeruimd

Duidelijk offerte, snoeiwerk goed uitgevoerd

Vooraf duidelijke offerte gekregen. De boomverzorger was op tijd. Eerst even doorgesproken wat de bedoeling was. Vervolgens heeft hij de werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Goed en snel

Eindelijk een partij gevonden die afspraken nakomt

De berk in de voortuin moest worden gesnoeid. Getracht om bij hoveniers en partijen die aangaven gespecialiseerd te zijn in het snoeien van bomen de opdracht neer te leggen. De meeste reageerde niet of hadden redenen (!?) om daar toch maar van af te zien. Toen via internet op Schoffelstudent gestuit. Wat een verademing was dat. Snel reactie en eveneens snel een zeer billijke offerte. Afspraak ingepland en op de afgesproken dag en tijd hebben twee deskundige hoveniers de boom vakkundig en naar onze tevredenheid gesnoeid. Daarna alle takken versnipperd en de straat weer keurig netjes achter gelaten. Aanrader!

Werkzaamheden uitgevoerd, goed en prettig overleg.

zie hierboven

Duidelijke offerte en snel

Na akkoord met de offerte snel de opdracht naar tevredenheid afgehandeld.

Prima werk geleverd!!

Snel en vakkundig een Berk gekapt en afgevoerd, klasse!!

Waren op tijd en werkten snel.wel duurder geworden sinds er hoveniers in dienst zijn,maar leveren goed werk

Professioneel

In No Time snoeien....afvoeren...en schoon achterlaten. In één woord; Geweldig !

Snel en adequaat geregeld, binnen 3 kwartier was het leed geleden. Kundige zaagmeneer. Weinig poespas.

Prima en goed geregeld

Goede communicatie van te voren en geen half werk. Prima, zeer tevreden.

Het snoeien van de spar is naar wens uitgevoerd zoals ook verleden jaar

HET SNOEIEN VAN DE BOOM IS CORRECT UITGEVOERD INCL. HET VERWIJDEREN VAN AFVAL OP DE GROND