Goed, snel

Wij hadden goed contact en we werden snel geholpen. Wij lieten een boom verwijderen, dit was erg snel voor elkaar en de tuin is netjes achtergetalen.

Goed werk geleverd.

De communicatie met Schoffelstudent loopt wat stroef. Maar de geleverde werkzaamheden waren top.

Vlot, zelfstandig en netjes gewerkt.

Afspraak via de website gemaakt en de werkzaamheden netjes conform de afspraak uitgevoerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leuke mensen goed werk

Volgende keer weer!

een hele goede ervaring

een heel rustige man en goede werker

Heel goed en netjes

Ik ben heel erg tevreden. Er was een goede communicatie, afspraken waren helder en zijn goed nagekomen. Het contact was prettig en er is na afloop ook netjes opgeruimd. Ik zou de Schoffelstudent zeker aanraden!

Keurig vakwerk

De bomen werden zorgvuldig en kundig gesnoeid en staan er weer prachtig bij. Dit was mijn eerste ervaring met dit bedrijf, maar zeker niet de laatste!

Fantastisch!

ze kwamen op de afgesproken tijd, ze hebben echt hard gewerkt, het zijn bikkels! netjes gewerkt, alles opgeruimd. De volgende keer als de boom gesnoeid moet worden mogen de schoffelstudenten weer komen.. In 3 uur was de klus gekaard. vriendelijke groet en tevreden klant.

Snel en vakkundig!

We zijn snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden.

Ben heel tevreden

Op tijd, netjes werken en alles opgeruimd. Hele mooie tuin achterlatend.

Werk uitgevoerd boven verwachting voor goede prijs.

Er moest een heel stuk van de coniferen afgehaald worden. Dit was een flinke klus die zonder problemen is uitgevoerd. Alles netjes afgevoerd en opgeruimd. En de volgende dag kwam de schoffelstudent zelfs nog even terug om de grond te bemesten. Volgend jaar mag hij zeker terugkomen!

Zeer fijn contact en goede uitvoering van de klus

Zeer fijn contact en goede uitvoering van de klus

Professioneel

De voorafgaande communicatie per mail, ging niet echt soepel, maar het bedrijf kwam echter de gemaakte afspraak geheel na. Men dacht goed mee hoe mijn boom het beste gesnoeid kon worden. De uitvoering ging uitermate professioneel en vlotjes. Na afloop werd alles keurig opgeruimd .

Prima snoeiwerk voor veel geld.

Schoffelstudent besteedt het snoeiwerk van bomen uit aan derden. Deze heeft prima en vakkundig werk geleverd. Ik heb zelf voor de afvoer van de takken gezorgd. Ondanks zelfwerkzaamheid die van tevoren waren afgesproken toch een flinke rekening.

Zoals ook de vorige keer prima werk. Alleen zijn er de laatste keer een aantal takken (2-3 meter) bij de buren op hun tuinset gekomen. Gelukkig geen schade maar ik heb nu nog wel een paar flinke takken in de tuin liggen

Professioneel !!

Geweldige ervaring ! Werk zo deskundig en professioneel gedaan. Ook vriendelijk en keurig alles afgevoerd en opgeruimd.

Er wordt keurig gewerkt

Ik ben zeer tevreden hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd. En ook de afspraak wordt snel gemaakt. Vanwege de drukte kan het soms iets langer duren voor de datum, maar dan kun je er op rekenen.

Top, boom mooi gesnoeid

Grote beuk achterin de tuin snel en mooi gesnoeid, zoals we het hebben wilden, alle takken netjes opgeruimd.

Snel en redelijk netjes

Na 2 uur al klaar, dan is het toch wel een aardig bedrag. Waren aardige jongens

Zeer professionele en prettige ervaring

Daan Greeve, heeft ons zeer prettig en professioneel geholpen. Hij heeft overduidelijk verstand van zaken en is zeer goed uitgerust mbt zijn materialen. Prettig in omgang, een absolute aanrader.

Wel prijzig

Snel en netjes

Zeer vakbekwaam en efficiƫnt

Garth heeft zeer snel, met zo min mogelijk overlast voor de buurt, de boom in mijn tuin omgezaagd en afgevoerd. Ik had rekening gehouden met meer overlast en rommel. Maar na zijn vertrek leek het of er nooit een boom had gestaan. Alles was weg.

heel goed in zijn werk

ik ben blij met deze jongen

Zeer tevreden met de Schoffelstudent

Erg vakkundig, werken snel en netjes en bijzonder vriendelijk.

Snel er correct

De tuinman kwam, ging aan de slag en liet alles netjes achter. Helemaal prima!