Jullie collega heeft in zijn eentje onze boomwortels en stam heel goed weggehaald. Tijdens zijn werkzaamheden begon onze tuin er al veel beter uit te zien. Dank

Prima service, netjes en betaalbaar :)

Prima service, netjes en betaalbaar :)

De communicatie laat nog steeds te wensen over

Ik moest weer extra bellen om een afspraak te maken.of ik jullie weer zou bellen en of ik jullie zou aanbevelen vind ik twijfelachtig.

Zeer tevreden.

Nvt

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk

Er wordt snel en goed gewerkt. Als ik iets vraag krijg ik goed advies ik ben heel tevreden en wil graag volgend jaar weer gebruik van jullie maken!

Professioneel en vriendelijk

Schoffelstudent heeft heel goed werk afgeleverd qua boomverzorging in mijn achtertuin. De service is professioneel en vriendelijk en de prijs-kwaliteit-verhouding is goed. Een aanrader voor iedereen die zijn tuin goed wil bijhouden, maar daar zelf niet de materialen of kunde voor heeft.

Uitstekende voorlichting

Ik had de checklist voor het kappen van bomen gedownload om een beter inzicht te krijgen. In deze checklist staat een duidelijke omschrijving van het te doen en niet te doen. Ik kwam voor mijzelf tot de conclusie dat het beter is de werkzaamheden door een specialist uit te laten voeren dan met mijn 65 jaar zelf de boom in te gaan. (Hoewel mijn vrouw vaak genoeg zegt: “Je kan de boom in.”. Ook het persoonlijke contact per mail heb ik als prettig ervaren.

Tegenvallend

Middels internet verschillende offertes aangevraagd voor het verwijderen van een boom stronk. De schoffelstudent kwam het er het voordeligst uit gevolgd door een bedrijf die €45,— duurder was. Akkoord gegaan met de offerte van de schoffelstudent. Kort daarna een reactie van de stronkverwijderaar. Deze heeft perfect zijn werk gedaan. De factuur zou mij worden opgestuurd door de schoffelstudent. Ontvang mail van de schoffelstudent dat het bedrag €100 meer moest zijn. Of ik maar even meer wil gaan betalen. Dus prijsafspraak geldt kennelijk niet.

Sympathieke medewerkers

Technisch goed maar qua kantoor is er nog het nodige te verbeteren met name de financiële kant

Goede hulp voor normale prijs

Ik heb al aantal keren de hulp ingeroepen bij het snoeiwerk in onze tuin. Ze zijn netjes, snel en hebben goede kennis. Zijn eerlijk in advies en normaal van prijs. Heel fijn!!

Werk :goed uitgevoerd! Contact en afspraak maken :heel slecht

Ik heb ja aanbevelen aangeklikt, maar wel met aarzeling.Er zal gewerkt moeten worden aan betere administratie en communicatie via telefoon en mail.

Ik heb altijd goede ervaringen met de werkwijze van de Schoffelstudent.

Op afgesproken tijd aanwezig, indien niet wordt er vooraf gebeld, er wordt keurig gewerkt en bij weggaan is alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

prima werk

Keurig net werk afgeleverd. Kundige en nette mensen

transparant en duidelijk

goede dienstverlening, betrouwbaar, transparant en snelle reactie op verzoek/mail

Fantastische hoveniers!!

Gewoon keurige ketels die je tuin professioneel aanpakken, goede tips geven en gewoon alles keurig doen volgens afspraak. Helemaal niks op aan te merken.

Geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Garth Bouwman heeft de boom in onze tuin vakkundig en veilig gekapt en afgevoerd.

Prima en snel gewerkt, het ziet er weer keurig uit!

De hoveniers waren op tijd en hebben in een snel tempo de tuin vakkundig aangepakt.

Netjes.

Weer netjes de tuin bijgewerkt. Meedenken en keurig achterlaten. Klaar voor de winter.

Snel, vakkundig en met een glimlach!

Duidelijke afspraak. Op tijd. Net werk geleverd. Veiligheid goed in acht genomen. Alles waar ik op hoopte.

Snel en vakkundig

Vriendelijke hard werkende medewerkers die ook ongevraagd goede adviezen geven.

Netjes gewerkt en opgeruimd

Duidelijk offerte, snoeiwerk goed uitgevoerd

Vooraf duidelijke offerte gekregen. De boomverzorger was op tijd. Eerst even doorgesproken wat de bedoeling was. Vervolgens heeft hij de werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Goed en snel

Eindelijk een partij gevonden die afspraken nakomt

De berk in de voortuin moest worden gesnoeid. Getracht om bij hoveniers en partijen die aangaven gespecialiseerd te zijn in het snoeien van bomen de opdracht neer te leggen. De meeste reageerde niet of hadden redenen (!?) om daar toch maar van af te zien. Toen via internet op Schoffelstudent gestuit. Wat een verademing was dat. Snel reactie en eveneens snel een zeer billijke offerte. Afspraak ingepland en op de afgesproken dag en tijd hebben twee deskundige hoveniers de boom vakkundig en naar onze tevredenheid gesnoeid. Daarna alle takken versnipperd en de straat weer keurig netjes achter gelaten. Aanrader!