Tuin is weer helemaal opgeknapt

Ik ben erg blij met de manier waarop de werkzaamheden zijn uitgevoerd. De tuin ziet er weer tip top in orde uit!

Vakkundig.

Met 3 man snel, efficiënt werken en na afloop alles weer schoongeblazen.

Netjes afgewerkt

Super goed geholpen.

Na het aanvragen van verschillende offertes kwamen jullie er het beste uit. En zijn super goed geholpen. Vooraf en tijdens de klus.

Eindresultaat geweldig, aanloop wat minder

Het is alleen mogelijk om via e-mail contact te hebben met Schoffelstudent. Op zich niet erg, maar het duurde meer dan 48 uur voordat ik reactie kreeg. Vervolgens had ik zelf iets niet goed ingevuld. Ik reageerde op de mail die ik ontving en stelde alsnog mijn vraag, het zou een mogelijke aanvulling zijn op de offerte. In principe was ik wel akkoord met de offerte, maar ik had 1 simpele vraag en hier kreeg ik maar geen antwoord op waarna ik een paar keer een reminder had gestuurd en de reactie die ik alsnog kreeg sloeg nergens op. Uiteindelijk dacht ik na een week: laat maar, ik accepteer de offerte wel, komt vast wel goed met die ene vraag. Nadat ik de offerte terug had teruggestuurd, kreeg ik de volgende dag reactie dat de hovenier contact met mij zou opnemen. De hovenier nam in de avond al contact met mij op en een paar dagen later stond het team van Garth op de stoep. Ik kan niet anders zeggen dan dat Garth en zijn mannen heel netjes en snel werken. Zoals afgesproken werd alles afgevoerd en ook werd de tuin netjes achtergelaten. Ik beveel boompjekappen.nl (bedrijf van Garth) van harte aan. Op de vraag die ik overigens had als aanvulling op de offerte heb ik nooit een duidelijk antwoord gekregen. Ik heb 'm toen maar rechtstreeks aan Garth gesteld en ook een duidelijk antwoord gekregen waar ik iets mee kon. De aanvulling heeft Garth in orde gemaakt en deze werd toegevoegd aan de factuur. HOVENIERSBEDRIJF BOOMPJEKAPPEN.NL KRIJGT VAN MIJ 5 STERREN! Ik heb 3 sterren gegeven, omdat ik minder tevreden ben over de bereikbaarheid van Schoffelstudent. Het is jammer, want het eindresultaat is dankzij Garth top! Schoffelstudent zou ik zeker wel aanbevelen, maar je moet alleen geen haast hebben als je binnen 48 uur reactie verwacht. Ik wacht nu bijvoorbeeld al meer dan een maand op een 2e offerte...

Snel, efficiënt, vriendelijk! Erg tevreden!

Ik ben geholpen door Yannick. Hij was van begin af aan heel erg behulpzaam en meedenkend. Hij is al zijn beloftes ook nagekomen. Ook over het kostenplaatje is hij duidelijk en eerlijk geweest.

Zeer te vrede over het snoeien van de boom

Drie heren, snel, goed werk en opgeruimd . Het was veel werk maar in 4 uur was de boom meer dan gehalveerd, takken versnipperd en huis zo goed als opgeruimd.

Had ik eerder moeten doen!

Goed en vriendelijke contact, hard gewerkt, goed resultaat!

Vriendelijk en deskundig geholpen!

Vlotte afspraak gemaakt. Duidelijke offerte. Werkzaamheden zoals afgesproken uitgevoerd.

Mijn tuin klus in deskundige handen geven.

De hovenier die de vlierboom uit mijn tuin verwijderde was ervaren. Hij had direct overzicht over hetgeen hij moest doen. Niet zomaar ergens beginnen of hakken , maar wel met beleid en inzicht. Hij kon goed omgaan met zijn gereedschappen en machines , die modern waren. De hovenier verspeelde weinig tijd en had zijn focus op het object en de daarbij horende werkzaamheden. Alle ingrediënten zijn hier aanwezig om een succesvolle tuin klus te klaren. Complimenten aan deze hovenier.

Doen wat ze beloven. Zaagsel meegenomen en onderlinge communicatie ging prima.

Top !

Secuur en keurig werk

goede ervaring

een nette jongen en doet zijn werk goed ik ben tevreden met hem

Prima werk

Er is prima werk geleverd door de schoffelstudent voor een redelijke prijs. Verder was de afstemming goed en zijn de afspraken goed nagekomen.

Hele fijne en profesioneel werk

goede ervaring maar slechte bereikbaarheid

Het werk is snel en volgens afspraak uitgevoerd, maar voor het zover was..de bereikbaarheid van de schoffelstudent laat te wensen over. Whatsapp wordt kennelijk niet bekeken

Boven verwachting

Opdracht goed in beeld gebracht, even wachten op een telefoontje en op de dag zelf de opdracht snel, vakkundig netjes uitgevoerd. Alleen mailcontact voor het uitvoeren van de opdracht was even wennen.

In 1 woord: goed

Zie hierboven

Geweldige hovenier. Vriendelijk en zeer snel

Jammer dat schoffelstudent telefonisch niet bereikbaar was.

Super snel. Deskundig advies en een mooi resultaat. Zeer tevreden?

Goed gedaan

Snel en goed werk . Rommel opgeruimd!

Wat een fantastisch team Keurig de boom geveld en de daarbij behorende rommel keurig opgeruimd. Zal deze mannen aanbevelen bij vrienden en kennissen In één woord fantastisch Dank je wel

De prijs was goed. De service uitstekend. En er werd op een prettige manier meegedacht aan de beste, snelste en goedkoopste oplossing.