Goed geholpen!

We zijn erg goed geholpen bij het weghalen van 2 grote bomen.

Paar keer wijzigingen in offerte gevraagd, werd allemaal netjes op gereageerd Afspraak uitvoering werkzaamheden verliep soepel, tevens contact met uitvoerder Uitvoerder heeft zeer goed werk geleverd Helemaal tevreden !

Voor een scherpe prijs is heel deskundig en in goed overleg onze boom gesnoeid. Heel blij mee. Het afvoeren van de takken moest wel via ons huis gebeuren en dit is heel nonchalant gedaan zodat we nogal wat vieze strepen op onze nog niet zo lang geschilderde wanden (zowel in woonkamer als gang) hebben overgehouden. Da’s toch wel een minpunt.

Zoals altijd super mooi en helemaal tip top!

F

Zeer goede hoveniers met iets te weinig zelfreflectie

Wij zijn globaal tevreden over hun werk alleen lopen wij net iets te vaak aan tegen hiaten in hun vakkennis en tegen onzorgvuldigheden. De puntjes op de “i”-zetten is geen sterk punt. Bij voorbeeld onkruid tussen de tegels of in de potten laten zitten. Het komt nog weleens voor dat ze vrij kort van memorie zijn.

Uitstekend deskundig gewerkt

Het was even wachten voordat de afspraak gemaakt was, maar daarna is het uitstekend gegaan! De stronk is mooi diep verwijderd inclusief alle wortels! Alles voor een eerlijke prijs!

Jullie collega heeft in zijn eentje onze boomwortels en stam heel goed weggehaald. Tijdens zijn werkzaamheden begon onze tuin er al veel beter uit te zien. Dank

Prima service, netjes en betaalbaar :)

Prima service, netjes en betaalbaar :)

De communicatie laat nog steeds te wensen over

Ik moest weer extra bellen om een afspraak te maken.of ik jullie weer zou bellen en of ik jullie zou aanbevelen vind ik twijfelachtig.

Zeer tevreden.

Nvt

Betrouwbaar, deskundig en vriendelijk

Er wordt snel en goed gewerkt. Als ik iets vraag krijg ik goed advies ik ben heel tevreden en wil graag volgend jaar weer gebruik van jullie maken!

Professioneel en vriendelijk

Schoffelstudent heeft heel goed werk afgeleverd qua boomverzorging in mijn achtertuin. De service is professioneel en vriendelijk en de prijs-kwaliteit-verhouding is goed. Een aanrader voor iedereen die zijn tuin goed wil bijhouden, maar daar zelf niet de materialen of kunde voor heeft.

Uitstekende voorlichting

Ik had de checklist voor het kappen van bomen gedownload om een beter inzicht te krijgen. In deze checklist staat een duidelijke omschrijving van het te doen en niet te doen. Ik kwam voor mijzelf tot de conclusie dat het beter is de werkzaamheden door een specialist uit te laten voeren dan met mijn 65 jaar zelf de boom in te gaan. (Hoewel mijn vrouw vaak genoeg zegt: “Je kan de boom in.”. Ook het persoonlijke contact per mail heb ik als prettig ervaren.

Tegenvallend

Middels internet verschillende offertes aangevraagd voor het verwijderen van een boom stronk. De schoffelstudent kwam het er het voordeligst uit gevolgd door een bedrijf die €45,— duurder was. Akkoord gegaan met de offerte van de schoffelstudent. Kort daarna een reactie van de stronkverwijderaar. Deze heeft perfect zijn werk gedaan. De factuur zou mij worden opgestuurd door de schoffelstudent. Ontvang mail van de schoffelstudent dat het bedrag €100 meer moest zijn. Of ik maar even meer wil gaan betalen. Dus prijsafspraak geldt kennelijk niet.

Sympathieke medewerkers

Technisch goed maar qua kantoor is er nog het nodige te verbeteren met name de financiële kant

Goede hulp voor normale prijs

Ik heb al aantal keren de hulp ingeroepen bij het snoeiwerk in onze tuin. Ze zijn netjes, snel en hebben goede kennis. Zijn eerlijk in advies en normaal van prijs. Heel fijn!!

Werk :goed uitgevoerd! Contact en afspraak maken :heel slecht

Ik heb ja aanbevelen aangeklikt, maar wel met aarzeling.Er zal gewerkt moeten worden aan betere administratie en communicatie via telefoon en mail.

Ik heb altijd goede ervaringen met de werkwijze van de Schoffelstudent.

Op afgesproken tijd aanwezig, indien niet wordt er vooraf gebeld, er wordt keurig gewerkt en bij weggaan is alles netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

prima werk

Keurig net werk afgeleverd. Kundige en nette mensen

transparant en duidelijk

goede dienstverlening, betrouwbaar, transparant en snelle reactie op verzoek/mail

Fantastische hoveniers!!

Gewoon keurige ketels die je tuin professioneel aanpakken, goede tips geven en gewoon alles keurig doen volgens afspraak. Helemaal niks op aan te merken.

Geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Garth Bouwman heeft de boom in onze tuin vakkundig en veilig gekapt en afgevoerd.

Prima en snel gewerkt, het ziet er weer keurig uit!

De hoveniers waren op tijd en hebben in een snel tempo de tuin vakkundig aangepakt.

Netjes.

Weer netjes de tuin bijgewerkt. Meedenken en keurig achterlaten. Klaar voor de winter.