Diverse transport schades en geen nette afwerking

Helaas is de deur geleverd met diverse transport schades en de afwerking rond het raam is uiterst teleurstellend te noemen. De schilder is een uur bezig geweest om alle on effenheden van de zaagsnede proberen weg te werken. Helaas blijft dit nogsteeds duidelijk zichtbaar. Aan de binnennkant zijn de latten niet netjes gezaagd wat voor kieren zorgt tussen de latte. Dit heeft de schilder ook zoveel mogelijk proberen te fixen. Voor het slot hebben we stark deuren terug moeten laten komen. De deur kierde onheveer een halve cm. Ook vond de werknemer die de deur monteerde het nodig om te roken terwijl hij de deur plaatste waardoor ons huis naar rook rook. Wees verstandig en betaal 100 euro meer voor een bedrijf met werknemers die weten wat ze doen.

We zijn heel blij met het BarnDoor SchuifSysteem

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede planning en site

Deur is ingemeten maar was toch te lang. Hierdoor is de onderkant eraf gezaagd. Jammer van de kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Voordeur laten plaatsen. Goed werk geleverd, wel iets langer moeten wachten door drukte maar perfect opgelost .een aanrader

De telefoon wat vaker opnemen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Alles gewoon goed. Goede monteur, goede deur, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Duurde iets wat lang voordat we de deur hadden althans dan we verwachten. Vraag gesteld via de mail maar geen reactie op gekregen. Was geen belangrijke vraag, maar toch.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitstekende service voor een mooie prijs. Deur eenvoudig besteld en op de afgesproken datum keurig en professioneel gemonteerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Communicatie verliep uitstekend veranderingen werden goed en naar tevredenheid verwerkt. Man die deur kwam plaatsen was vakkundig en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Nette vakbekwame monteur die keurig werk heeft geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Sneller levering en plaatsing van de deur.

Wij hebben inclusief montage en inmeetservice pakket genomen, de deur werd afgeleverd met verschilde beschadigdigingen. Na onze klacht zijn ze na 2 dagen weer langs geweest en hebben het hoekje gerepareerd. Echter blijft deze zichtbaar. Na telefonisch overleg kreeg ik te horen dat het een houtproduct is dus “kleine” beschadigingen moest ik maar accepteren. Aangeven dat ik een nieuwe deur heb gekocht en niet voor een showroom model. De afspraak is gemaakt dat mocht na het schilderen de schade storend blijven we weer in overleg gaan.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Eerste keer iets besteld bij jullie en zijn 100% tevreden Ga zo door en we zullen jullie aanraden bij anderen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi assortiment. Deze winkel gekozen vanwege een goede complete set deurbeslag in messing welke elders moeilijk te vinden is.

Communicatie verliep moeizaam. Er werd beloofd terug te bellen, wat niet gebeurde. Afspraken zijn uiteindelijk wel nagekomen. Er zijn wel veel telefoontjes en nalevering voor nodig geweest. Dit is een verbeterpunt.

Pluspunten

Site aanpassen. Producten die niet meer leverbaar zijn verwijderen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen idee

Afspraken nakomen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Erg netjes in communicatie over de deur. (Kantoor) en tijdens het leveren van de deur. Zeer vrolijke en beleefde monteur! Was vol op gemotiveerd om een mooi product weg te hangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Professioneel personeel die een mooi deur perfect levert en ophangt precies op maat.

pinnen ja/nee

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke communicatie, ben gebeld voor een passende afspraak. Deur is perfect gemonteerd, zeer tevreden over! Vriendelijke medewerker, was gezellig:)

Geen, zou in het vervolg meteen weer voor stark totaal gaan.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer mooie en stevige deur, zeer correct en kundig gemonteerd door zeer vriendelijke monteur. Perfect! Heel blij ermee. Alles echt keurig!

Communicatie is wel een probleem.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nog geen.

20-4-2018 product besteld. Nog steeds niets ontvangen. Ondanks diverse telefoontjes, mailtjes en appjes. Absoluut niet blij.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi product, werkt goed

Ga zo door

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

goede prijs kwaliteit verhouding ook levering aan particulieren

te grote brievenbusopening, waardoor standaard klep er niet goed oppast en geintegreerde dorpel iets uit het midden geplaatst, geeft verschillende openingen links en rechts

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bestelproces online, telefonisch contact, informatie via mail na plaatsen order zoals het hoort maar wat je elders vaak niet krijgt. Plaatsing door vakman en afwerking als geheel onze welgemeende complimenten. Vakwerk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Uitstekend produkt, levering was op tijd en de montage snel en netjes

Communicatief is het bedrijf een regelrechte ramp. Er zaten verschillende fouten in de offerte zoals draairichting van de voordeur (toch niet onbelangrijk!) en het gekozen hang en sluitwerk. Goed opletten dus! Verder reageren ze nauwelijks op berichten, bellen niet terug en komen beloftes om de communicatie te verbeteren keer op keer niet na. Heel irritant en erg teleurstellend aangezien hun produkt, prijs en kwaliteit verhouding prima is! Zonde!

Over Stark Totaal B.V.

Filter op Taal