Top communicatie ! Alles op tijd geleverd! Bedrukking is van goeie kwaliteit! Wij komend zeker terug! Bedankt !!

Goeie service, goede kwaliteit

Uitstekende service, kwalitatief goede dozen.

Een klant van mij wilde bedrukte dozen, met een uitgebreider ontwerp dan enkel een logotje en de noodzakelijke tekens op de doos. Het ontwerp vergte dat de doos op een andere manier bedrukt werd dan gewoonlijk. Bij Dozenhal B.V. heb ik hierbij een uitstekende service genoten voor de afhandeling van mijn order en wensen van mijn klant. Er werd vakkundig en relevant advies gegeven, snel en uitgebreid gereageerd op vragen en de dozen zijn geleverd binnen de beloofde levertijd. De dozen zien er uitstekend uit! Dozenhal B.V. kan ik zeker bij ieder ander aanraden en voor volgende dozenorders houd ik Dozenhal B.V. bij mij aanbevolen!

Superservice, kwaliteit en prijs

Via internet gevonden en offerte voor een doos opgevraagd. Binnen enkele uren direct scherpe offerte en antwoord op mijn vragen. Afgelopen week de dozen ontvangen en ook maar direct een ander formaat doos besteld en wederom weer supersnelle service!

Zoals het hoort beloven en dan uitvoeren

Voor het eerst dozen afgenomen bij De Dozenhal b.v. te Ermelo. Gelijk bij het eerste contact per mail en daarna telefonisch zeer goed geholpen. Ook door het meedenken van het personeel zijn we bij een prachtig product gekomen, opgehaald en gelijk verwerkt. Namens het Bronsport team Bedankt Dozenhal. O ja we komen zeker terug.

Wat een super leverancier

Wij zijn echt super blij met Dozenhal als leverancier van onze verpakkingen. Zeer competitief in prijs en uitmuntend in service.

Goede communicatie en snelle levering

Uitstekend bedrijf. Prima en duidelijke communicatie, goede prijzen en snelle levering

Uitstekende service en prijs

Als kleine ondernemer alle prijzen én services op het net vergeleken en De Dozenhal steekt er met kop en schouder bovenuit. Onlangs tweede bestelling geplaatst en de dozen op maat met bedrukking zijn fantastisch mede dankzij jullie adviezen.

Prima tweedehands dozen

Prima dozen. Fijn op een pallet geleverd tot over de drempel. Snel en eenvoudig te bestellen.

top bedrijf

Goede service , flexibel

Primaa

Wij blij jullie blij =klant blij uitstekend jongens ga zo door

Top kwaliteit

Snel geleverd top kwaliteit goede prijzen Snel contact top

prima kwaliteit dozen voor goede prijs en uitstekende service

goede service en goede prijskwaliteit verhouding

super

Had de verkeerde dozen besteld maar daar super geholpen door direct te kunnen omruilen voor juiste.

Kan niet beter

meedenken, vriendelijk, duidelijk, snel

Bijna alle dozen op voorraad en snel geleverd

Heb er al vele dozen gekocht dit jaar. Meestal wel de juiste maat beschikbaar en prima prijzen

groot assortiment- snelle nette levering

bestel hier altijd dozen en pakpapier, duidelijke website, snel geleverd.

Ondanks dat ik verkeerde dozen besteld had werden deze toch omgewisseld ( niet gratis maar voor een aantrekkelijke prijs) Nogmaals bedankt daar voor

Zeer goed concept, top service

Zeer tevreden met de lot dozen, snelle levering. Ben er vooral blij dat er een bedrijf is die ook gebruikte dozen van goede kwaliteit aanbiedt. Het moet niet altijd nieuw en duur zijn. Ik ga hier nog zeker blijven bestellen.

Al jaren vaste leverancier van dozen

Onze ervaring met de Dozenhal gaat al jaren terug. Sindsdien altijd goeie ervaring. Zeer betrouwbaar bedrijf!

Inew customer

For the moment I can not necause I am about to place the frist time

Vriendelijke klantenservice en veel keuze

Erg fijn dat je ook rest partijen kunt kopen, soms zijn 100 dozen teveel. Veel keuze in maten en modellen en vlotte levering.

Stipte levering

Prima 1e levering. Goed verpakt, kwalitatief prima dozen, keurig afgeleverd.

Snelle service, goede kwaliteit en zo eenvoudig om te doen!

Duidelijke site, snelle service en zo eenvoudig om een bestelling te plaatsen