Wordt vlot en keurig afgeleverd

geweldig

Zeer betrouwbaar en fijn om mee samen te werken!

Makkelijk bestellen via website, op maat vlotte offerte en levering

Handige website met volop keuze voor diverse dozen. Ook dozen op maat mogelijk, zodra maten zijn ingevuld volgt al een offerte. Vlotte en nette aflevering. Bij het plaatsen van de bestelling, levering van de producten wordt men goed op de hoogte gehouden via mailcontact.

beste dozenfabrikant

Vriendelijk en snel, goeie kwaliteit dozen (goed gevouwd, geen scheve kanten), goed bereikbaar en aanspreekbaar aan de telefoon. Geen tijdverlies zoals bij anderen... Ik heb enkel goeie ervaringen met dit bedrijf.

Veel te dure verzendkosten

Jammer genoeg blijkt dit bedrijf niet met PostNL te willen samenwerken en kan een kleine bestelling dozen uitsluitend op een pallet worden verzonden. Voor 50 euro, waar ik bij mijn andere leverancier 14 euro betaal voor 2 postNL dozen.

Prima dozen, prima drukwerk, prima prijs

Makkelijk bestelproces, snelle reactietijd en beter dan marktconforme prijzen.

Geweldig klantgericht, professioneel en goede kwaliteit

Fijn om even rechtstreeks contact met elkaar te hebben over de levering. Bovendien goede kwaliteit en betaalbare prijs.

punctueel

snelle levering altijd bereid te helpen als er problemen zijn en bereidwillige chauffeurs

Flexibel, goedkoop en prima service!

Ze hebben mijn bestelling last-minute vervangen door een fout van mij! Echt top service!

Hier doen ze NORMAAL

Als ik met een firma zaken doe, dan heb ik geen zin in gladde praatjes of verborgen kosten. Hier doen ze open en eerlijk zaken. Monster aanvragen? Tuurlijk kan dat. Iets uit voorraad? Oplossing wordt aangedragen. NORMAAL doen is ondertussen heel bijzonder. Hier doen ze normaal en een groter compliment kan ik een firma niet geven! Groeten van Geert van Dijk Arnhemse Fijnhouthandel

Top communicatie ! Alles op tijd geleverd! Bedrukking is van goeie kwaliteit! Wij komend zeker terug! Bedankt !!

Goeie service, goede kwaliteit

Uitstekende service, kwalitatief goede dozen.

Een klant van mij wilde bedrukte dozen, met een uitgebreider ontwerp dan enkel een logotje en de noodzakelijke tekens op de doos. Het ontwerp vergte dat de doos op een andere manier bedrukt werd dan gewoonlijk. Bij Dozenhal B.V. heb ik hierbij een uitstekende service genoten voor de afhandeling van mijn order en wensen van mijn klant. Er werd vakkundig en relevant advies gegeven, snel en uitgebreid gereageerd op vragen en de dozen zijn geleverd binnen de beloofde levertijd. De dozen zien er uitstekend uit! Dozenhal B.V. kan ik zeker bij ieder ander aanraden en voor volgende dozenorders houd ik Dozenhal B.V. bij mij aanbevolen!

Superservice, kwaliteit en prijs

Via internet gevonden en offerte voor een doos opgevraagd. Binnen enkele uren direct scherpe offerte en antwoord op mijn vragen. Afgelopen week de dozen ontvangen en ook maar direct een ander formaat doos besteld en wederom weer supersnelle service!

Zoals het hoort beloven en dan uitvoeren

Voor het eerst dozen afgenomen bij De Dozenhal b.v. te Ermelo. Gelijk bij het eerste contact per mail en daarna telefonisch zeer goed geholpen. Ook door het meedenken van het personeel zijn we bij een prachtig product gekomen, opgehaald en gelijk verwerkt. Namens het Bronsport team Bedankt Dozenhal. O ja we komen zeker terug.

Wat een super leverancier

Wij zijn echt super blij met Dozenhal als leverancier van onze verpakkingen. Zeer competitief in prijs en uitmuntend in service.

Goede communicatie en snelle levering

Uitstekend bedrijf. Prima en duidelijke communicatie, goede prijzen en snelle levering

Uitstekende service en prijs

Als kleine ondernemer alle prijzen én services op het net vergeleken en De Dozenhal steekt er met kop en schouder bovenuit. Onlangs tweede bestelling geplaatst en de dozen op maat met bedrukking zijn fantastisch mede dankzij jullie adviezen.

Prima tweedehands dozen

Prima dozen. Fijn op een pallet geleverd tot over de drempel. Snel en eenvoudig te bestellen.

top bedrijf

Goede service , flexibel

Primaa

Wij blij jullie blij =klant blij uitstekend jongens ga zo door

Top kwaliteit

Snel geleverd top kwaliteit goede prijzen Snel contact top

prima kwaliteit dozen voor goede prijs en uitstekende service

goede service en goede prijskwaliteit verhouding

super

Had de verkeerde dozen besteld maar daar super geholpen door direct te kunnen omruilen voor juiste.

Kan niet beter

meedenken, vriendelijk, duidelijk, snel