Goede service en uitstekende service

Onlangs via internet Hogan sneakers gekocht waar het qua levering fout ging(niet meer voorradig) Ik was teleurgesteld! Maar met een supergoede service, is het door Paul Warmer serieus opgepakt en naar mijn tevredenheid opgelost. Hier is de klant Koning, dat mag oprecht gezegd worden.

Supermooie collectie en super service

Ik koop regelmatig bij PW en meestal online. Tuurlijk gebeurd het dan helaas wel eens dat schoenen niet passen en retour gaan. Het verzenden van de bestelde artikelen gaat altijd heel snel en is meestal al de volgende dag in huis. En als ik iets retour stuur wordt het altijd heel snel afgehandeld en het geld retour gestort. Ik kies zelf om online te bestellen en niet naar de winkel te gaan, vindt het dan ook geen probleem om de retourkosten zelf te dragen.

Beste Martina, goed om te lezen dat onze inzet wordt gewaardeerd, bedankt voor de mooie score team pw

Service zoals bij Paul Warmer bestaat bijna niet meer! Allemaal even aardig en lief! En altijd een oplossing mocht er iets niet naar wens zijn!

Beste Jamy, bedankt voor je mooie beoordeling :-) we doen ons best

Teleurgesteld

Order geplaatst en een dag later is de order geannuleerd omdat het artikel zogenaamd niet beschikbaar is. Dit werd netjes door de klantenservice medegedeeld, op weder vragen over de annulering werd niet gereageerd. Mijn tip; zorg dat je systemen op orde zijn en verkoop geen dingen die niet op voorraad zijn

super

goed geregeld alles

Prachtige schoenen

Mooie schoenen besteld, snelle levering

GE-WEL-DIG!!!!!!

Super snel, super mooi ingepakt. Goed op de hoogte gehouden tijdens het leveringsproces. Echt een feestje.

Snel ontvangen houden je goed op de hoogte top

Had besteld via wats up binnen een dag de schoenen ontvangen top winkel

Altijd fijn om deze zaak te bezoeken

Vriendelijk personeel in Amsterdam en Den Haag waar ik dus regelmatig kom !

Helaas viel de maat kleiner, maar zonder probleem kunnen omwisselen in een andere maat. Perfecte service!

Lisa en de andere personeelsleden van de zaak in Eindhoven zijn zo vriendelijk en behulpzaam. Ook Michelle van het hoofdkantoor heeft mij uiterst vriendelijk te woord gestaan. Blij met de afhandeling tot gauw weer in een van jullie filialen. Liefs Nicole

Topwinkel

Ik kom bij Paul Warmer vanaf 2005 in Amsterdam toen mijn eerste Hogan sneakers gekocht ,hebben hele mooie schoenen voor mannen en vrouwen en een hele goede service al mijn Hogan sneakers hier gekocht ..

Veilig bestellen

Ik had schoenen in de uitverkoop besteld. Deze werden snel en netjes ingepakt geleverd. Helaas was het model niet passend bij mijn voeten. Dus schoenen retour gestuurd. Het geld werd een paar dagen later al teruggestort op mijn bankrekening.

top

Gewoonweg fijn en goed op tijd bezorgd

Fijn opgelost!

Vaker wat gekocht, maar eerste keer via hun webshop. Helaas ging er wat mis met de levering en heb ik twee weekjes moeten wachten. In de tussentijd waren de schoenen die ik had besteld meer afgeprijsd. Uiteindelijk goed opgelost en kon ik mijn pakketje afhalen in hun winkel in Eindhoven. En is het prijsverschil binnen een dag naar mijn rekening overgemaakt! Zou er zo weer bestellen

Goede service en prachtige collectie

Alleen al hoe het pakketje verzonden wordt, met zo veel liefde en aandacht. Duidelijke foto’s, mooie collectie! Love it!

Heel tevreden!

Het is een hele fijne on-line shop, erg tevreden over hetgeen ik besteld heb. Bij een bestelling werd er gebruik gemaakt van UPS, wellicht vanwege drukte bij PostNL. UPS heb ik geen goede ervaringen mee ik bestel normaliter nooit ergens iets als het door UPS geleverd wordt.

Top,!!!

Snel en goed gecommuniceerd.

Snelle levering en goed verpakt!

Fantastische schoenen, nog een echte klant benadering

Fantastisch geholpen tijdens de COVID Mooie merken Wij komen zeker terug

Ik ben super tevreden, snelle goede service. De schoenen zijn ook mooi verpakt, daar is zorg aan besteed.

Slechte service

Laarzen besteld en na een aantal dagen kreeg ik een whatsapp dat mijn laarzen helemaal niet beschikbaar waren (door een fout in het systeem ) en mij bestelling geannuleerd werd. De vraag werd gesteld of ik eventueel iets anders op de site wilde bekijken. Ik heb aangegeven dat ik erg teleurgesteld was dat de bestelling geannuleerd werd omdat ik erg lang op zoek ben geweest naar dit soort mooie laarzen. Nadat ik de vraag terug had gesteld of ze mij een alternatief konden aanbieden heb ik niks meer gehoord. Niet erg klant vriendelijk.

Super behulpzaam

Ook in tijden van lockdown is het personeel super behulpzaam

super!

Zeer tevreden, telefonisch contact gehad ,vriendelijk geholpen en doen wat ze zeggen ,snelle levering en mooie producten.

Wat een top ervaring!

Mijn eerste aankoop bij Paul Warmer maar zeker niet mijn laatste, zij weten wat het woord ‘klantvriendelijkheid’ betekent! Nog bedankt voor de service en het snelle versturen!