Perfect van top tot teen !

Laarsjes besteld, volgende dag afgeleverd. Top !!!

Geweldig snelle service !

Gewoon Al's hoe het hoort op tijd geen gezanik van drukte of dit ofzo

Snelle levering, ik werd de hele tijd op de hoogte gehouden waar me pkket zich bevond en wat er op momenten gedaan mee werd. Dat is er fijn als je een groot bedrag aan schoenen uitgeeft.

Zeer snelle levering, toffe shoes!

Zeer snelle levering, toffe shoes! Heel blij mee☺️

Gekozen voor post nl maar via UPS verzonden. Pakket af moeten halen aan de andere kant van de stad.

Na 2 dagen verzenden, ontvangen zonder doos. Helaas tas retour op eigen kosten nog wel!

mooi spullen en goed kwaliteit

kwaliteit is een top

Uitmuntend

Perfecte balans in het aanbod, uiterst bekwaam personeel en vriendelijke ambiance. We komen altijd met veel plezier en gaan nooit met lege handen naar huis. Chapeau!

Luxe service

Snel geleverd , top merken en mooi en duurzaam verpakt.

Netjes verpakt, supersnelle levering

Super snel in huis en product voldoet volledig aan de verwachting

Prettig, snel en goed. Heel mooie schoenen natuurlijk

Mooie spullen maar hoe het aankomt is niks.

Voor het geld vind ik dat er ten minste een nieuwe doos omheen mag zitten, in mijn geval is dit steeds niet zo, of er staat op “ niet voor verkoop “ Beetje gek… ben ook vaak in de winkel geweest en vind het personeel ook niet aardig maar uit de hoogte. Kort om ik kom hier echt alleen voor de mooie spullen

Uitmuntend

Mooie aanbiedingen en zeer goede service. Ook klantvriendelijk

Snel.en super van prijs

1ste keer dat ik online hier.iets koop en meteen.een succes

Top!!

Geweldige collectie en super snelle, goede service ❤️

Goede aanbieding en snel verzending

Vriendelijk geholpen na telefonisch contact, mooie aanbiedingen en snel verzending

Toppie

Duidelijk website en snelle levering

Altijd goed

Goeie service kwaliteit altijd aardig goed advies

Zeer prettig

Goede medewerkers met uitstekend advies en niet onbelangrijk zeer verzorgd en vriendelijk

Gezellige winkel, mooie spullen, heel leuke verkoopster

Kom er al jaren naar volle tevredenheid!

geweldig

veel keus van schoenen en tassen , en heel vriendelijk personeel bij de winkel in Amstelveen

Heerlijke meiden en jongens geweldige winkel ! Ben het laatst in de outlet geweest was prima geregeld en kon op mijn gemak kijken ,passen en kopen een aan rader

Top ervaring zowel online als in de winkels

Prachtig bedrijf, veel mooie winkels in op mooie plekken. Personeel is erg aardig en hebben echt verstand van de mode en producten die ze verkopen. De online ervaring is erg goed en verzending is erg snel. Kortom, op zoek naar mooie schoenen en/of accessoires is Paul Warmer de place to go!