Zie veld hieronder

Ruime keus in schoenen, vriendelijk en behulpzaam personeel

Word altijd super goed geholpen top service!!

Word altijd super goed geholpen top service!!!

Hele goeie service

Ik had schoenen besteld maar deze waren helaas bij aankomst beschadigd. Ik kreeg binnen 1 dag nieuwe teruggestuurd!

Vriendelijk!!!

De dames die mij helpen zijn altijd super vriendelijk!! Ik geef ze de volle 5 sterren!!

Prachtige producten

Geweldige collectie lederwaren! De website is soms wat ‘koppig’, mijn voorkeur gaat uit naar kopen in de winkel, waar behalve de keuze, ook altijd bijzonder aardige staff aanwezig is.

Supermooie laarzen

Laarzen besteld, super snel bezorgd en prachtige kwaliteit. Lopen heerlijk.

Altijd zeer goed geholpen!

Mijn favoriete schoenwinkel in Nederland! Altijd top collecties en zeer warme ontvangst! Ken geen betere zaak!!

Response from the business owner

bedankt voor de mooie review, wordt op prijs gesteld. graag tot de volgende keer

Geen prettige ervaring

Schoenen besteld en betaald duurt aantal dagen voor je ook maar bericht krijg voor verzenden Telefonisch contact opgenomen niet fijn te woord gestaan erg bot antwoord gekregen nu week verder en hopelijk morgen de schoenen dus levering volgende dag klopt niks van

Response from the business owner

Beste Wen, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering, echter zijn de schoenen de volgende werkdag na u bestelling opgestuurd. helaas is het bij de vervoerders erg druk op het moment ivm met sluiting winkels. dit ligt buiten ons bereik. we zullen in onze communicatie duidelijker worden over de levering.

Uiteindelijk goed

Ik had schoenen besteld via de website, en het bedrag ook direct betaald natuurlijk. Helaas kreeg ik de dag erop een mail dat de schoenen niet meer in mijn maat te krijgen zijn en ze de order ook al hebben geannuleerd en het bedrag terug hebben gestort. Heel jammer dat de website wel nog aangeeft dat de schoenen in de maat te krijgen zijn en dus daarom gebeld met dr klantenservice , er bleek een fout te zijn op de site. Ik heb toen gevraagd of de schoenen er misschien nog in maat 36 zijn. Leonie van de klantenservice heeft de volgende dag direct gebeld naar 1 van de winkels om dit te checken en even later kreeg ik een bericht dat maat 36 er nog was. Ik heb een betaalverzoek gekregen van leonie en nu krijg ik alsnog m’n schoenen Was een beetje een gedoe maar het was snel opgelost.

Slecht

Ik had schoenen besteld op de website van off white, krijg ik de volgende dag een mail dat ze de schoenen niet meer hebben en ik 2 dagen op mijn geld moet wachten. Als je de schoenen niet meer hebt geef dat dan aan op de website want ik moet nou wachten op mijn geld voordat ik andere kan kopen.

Response from the business owner

beste Len, we begrijpen je teleurstelling dat je product in de sale niet meer op voorraad is, onze excuses daarvoor, de twee dagen geld retour heeft te maken met het betalingverwerkingsbedrijf wat er tussen zit, waarschijnlijk had u uw geld al dezelfde dag retour. we hopen u toch de volgende keer weer te kunnen ontvangen

Zeer slechte klantenservice!!!

Ik heb vorige maand sneakers gekocht bij Paul Warmer online vh merk Balenciaga. Na nog geen 2 weken begonnen de letters op de zool te vervagen en ging het zwart eraf. Liefhebbers weten wat de prijscategorie is van Balenciaga sneakers, dus deze kwaliteit verwacht je niet! Dit ook aangegeven in mijn telefonisch contact met de klantenservice, hierop kreeg ik als antwoord: mevrouw wij verkopen alleen maar schoenen van dit soort categorie. Wat een decadente tekst!!! Klacht per mail gemeld, zoals werd geadviseerd. Kreeg ook het advies een foto bij de mail te sturen. Netjes gedaan. Een reactie duurde even. Vervolgens kreeg ik als reactie dat het een mogelijke beschadiging was??? En dat ze op een foto het niet goed konden zien, terwijl dit het advies was vanuit Paul Warmer. Als het een beschadiging was geweest dan zou ik natuurlijk nooit mijn beklag doen! Oplossing was de Balenciaga sneakers op te sturen. Vervolgens zouden ze het gaan bekijken en evt opsturen naar Balenciaga. Dit zou dan wel enkele weken gaan duren?! Ik werd hier niet echt blij van. Nog een keer gebeld met de klantenservice of er geen andere oplossing evt was? Ik kreeg hetzelfde antwoord en totaal geen gevoel van enig begrip!!! Is dit nou de geweldige service van Paul Warmer? Ik heb nu een paar keer online sneakers bij ze gekocht, maar ik bestel en koop er nooit meer iets!! Echt belachelijk hoe je geholpen wordt met een klacht!

altijd plezierig en goed contact

plezierig contact goede service fijne sfeer

Altijd aardig en behulpzaam!

Ik wilde een paar slippers voor mijn dochter kopen maar had mijn padje niet bij me. Maar gelukkig vertrouwden ze me op mijn woord en kon ik ze 2 dagen later ophalen. Super service, want ik had niets aanbetaald. (Wel een super trouwe klant dat scheelt natuurlijk)

Heel goed geholpen !

Super !

Super service in Den Haag!!

Zo’n geweldige service in Den Haag, altijd een vriendelijke ontvangst en geen “pusherige” benadering, iets wat ik heel fijn vind.

Heel vriendelijk en behulpzaam!

Zulke lieve en behulpzaam dames. Pushen nooit en altijd vriendelijk

Altijd super service!!!

Altijd staan de meiden klaar voor je .... Als er iets besteld moet worden doen ze dat meteen. En altijd binnen een dag binnen en kan je het gaan halen. Top

Goed en vriendelijk geholpen.

Goede service en vriendelijk.

Ik kom al jaren bij Paul Warmer. Altijd mooie schoenen, goede service! En leuke meiden.

Super netjes geholpen!!!

Keurig geholpen. Bij binnenkomst netjes welkom geheten en daarna respect getoond bij aangeven even rond te willen kijken. Bij een vraag direct beschikbaar en keurig geholpen. Bij afrekenen ook weer direct beschikbaar en alles netjes afgerond. Groetjes Nancy

Leuke meiden goeie service

Service op maat

Voor het bezoek aan de winkel telefonisch geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de schoen en de maat. In de winkel aangekomen werd ik vriendelijk opgevangen en direct goed geholpen. Overige vragen werden beantwoord. Ik heb de winkel tevreden verlaten.

Altijd gezellig om te komen shoppen. Iedereen is vriendelijk en doet hun uiterste best om met je mee te denken en geeft eerlijk hun mening. Heerlijk! Mooie collecties en toffe merken.

Top zaak

Is geweldig aardig personeel snel en zeer klantvriendelijk

Altijd een prachtige collectie

Altijd een prachtige collectie, hoog servicelevel en lief personeel!

26 Frankfurtstraat Lijnden 1175 RH