Vriendelijke medewerkers, goede service

Ik kom regelmatig en al langer dan 15 jaar in Amstelveen met mijn moeder. We worden altijd vriendelijk en geduldig geholpen. Erg prettig!

Middelmatig

Nooit krijg ik op mijn verjaardag mail met korting en in vergelijking met andere winkels doen jullie weinig aan klantbinding. Nu ivm met Corona zie je overal 25 korting etc...

Teleurstellend

Ik had wel meer van Paul Warmer verwacht. Ten eerste heb ik een kaart aangemaakt was laats op 15 maart jarig heb ik geen korting ontvangen per mail. Ik had toen Naomi gemaild zij werkt in Den Haag zij zou er achter aangaan. Tot op heden heb ik niks meer van haar gehoord. Vind dat als klant zijnde jullie heel laks zijn en geen goeie service bieden. Dat stelt me wel echt teleur.

Heel blij met jullie winkel

Al bijna 30 jaar klant bij jullie . Onwijs aparte schoenen, laarzen en sneakers. Oh ja en tassen natuurlijk. Ik heb thuis een kleine depandance van Paul warmer . Het enige jammer vind ik dat Ludo er niet weer werkt.

Mooie winkel met leuk personeel

Een heel gezellige mooie winkel en leuk personeel

Super klantgericht en vriendelijk

Word altijd enorm goed geholpen, zijn vriendelijk en indien ze iets beloven wordt dit ook waargemaakt.

Aardige verkoopsters, goede service vanuit het kantoor. Niks is teveel. Mijn vaste schoenenwinkel!

Je wordt altijd goed geholpen in de winkel. De mensen zijn oprecht, ze helpen je echt met een keuze te maken ipv dat alles maar mooi staat.

Zeer goede ervaringen met dit bedrijf

Koop altijd in Amsterdam en heb er zeer goede ervaringen mee. Personeel top daar

fantastisch

Zeer persoonlijk, klantvriendelijk en behulpzaam.

Altijd positieve en behulpzame verkoopsters

Behulpzaam, vriendelijk, mooi assortiment

Ik kom erg graag bij Paul Warmer in Eindhoven. Ik wordt altijd erg vriendelijk en warm ontvangen. Ze kennen me bij naam en zijn zeer behulpzaam, attent en service gericht. Geen vraag is teveel en iets uit een andere winkel laten komen is nooit een probleem. Een dikke 10 voor de meiden in Eindhoven!

top

zeer klantgericht,

Prachtige collectie

De liefste en gezellige verkopers. Prachtige collectie en goede service. Love this shop!! ❤️

Uitgebreid assortiment, Top merken en zeer vriendelijke medewerkers

Paul Warmer is al decennia lang toonaangevend op het gebied van schoenen. Zij gaan goed met de tijd mee en voeren diverse merkschoenen maar ook minder bekende (prijstechnisch betere) merken. Je wordt er vriendelijk geholpen en ze bieden een uitstekende service

Groot assortiment , voor iedereen keus . De nieuwste schoenen en laarzen en tassen . Leuk personeel

Klantvriendelijk..bereidwillig...kennis

Mijn vaste winkel is amstelveen.. de dames zijn zeer vriendelijk.. zeer geduldig. Top zaak Wel 1 opmerking.. wat je online besteld komt niet op je klantenkaart.. advies van verkoper in A'dam was bon bewaren en in winkel bij te laten schrijven.. Kan dit niet gekoppeld worden??

Uitstekende service in de winkel

Onze ervaring is dat we altijd top en super aardig worden geholpen in de winkel.

Heel klantvriendelijk, behulpzaam, prachtige collectie

Ik kom al jaren in Amstelveen. voor de prachtige collectie. De dames zijn erg behulpzaam, vriendelijk en geven het juiste advies. Ook online prima ervaring.

Mooie winkel mooi assortiment

Mijn ervaringen zijn dat ik altijd zeer deskundig en vriendelijk ben behandeld. Het aanbod is mooi en veelzijdig. Fijne winkels in Amsterdam en Amstelveen!

Geweldige winkel geweldige service heel erg behulpzaam en meedenkend

Fijne ervaring in een woord TOP!

Mag iets bredere collectie

Altijd prettig ik kom in Amstelveen graag

Altijd prima service

Altijd vriendelijk en goede service

26 Frankfurtstraat

Lijnden 1175 RH