Maken beloftes niet waar, met grote gevolgen

Beloofde visum niet op tijd ontvangen, klantenservice houdt je aan het lijntje (vlucht gemist hierdoor). En dus alles opnieuw moeten betalen. Vreemd dat de beoordelingen online positief zijn, want dit voelt aan als oplichting.

Hi Stef, We hebben hier natuurlijk al veel contact over gehad met elkaar. We balen er ontzettend van dat jullie de vlucht hebben gemist. Echter geeft de review een eenzijdig beeld van de situatie. Jullie aanvraag (E visum) is een aantal dagen voor jullie vlucht geplaatst. De levertijd van het visum lag daardoor enkele uren voordat jullie vlucht vertrok. Uiteindelijk kregen we rondom de levertijd te horen dat jullie aanvraag gedeeltelijk was afgewezen doordat de doorgegeven informatie vanuit jullie incorrect was. Aangezien het immigratiekantoor vlak daarna sloot (12.00-13.00 NL tijd), was er ook geen spoedaanvraag meer mogelijk; anders hadden we jullie hiermee verder kunnen helpen. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. We balen er natuurlijk erg van en het is hoog uitzonderlijk dat een situatie zoals die van jullie ontstaat. Dat is natuurlijk ook te zien aan de vrijwel uitsluitend positieve reviews hier op Kiyoh. Aangezien jullie de aanvraag niet meer wilde wijzigen naar een andere datum, hebben we dezelfde dag het aankoopbedrag teruggestort op jullie rekening. Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

uiteindelijk prima

de aanvraag leverde aanvankelijk problemen op, waardoor pas op de dag van vliegen het VIETNAMvisum rondkwam

Hi Gerard, Dank je wel voor je positieve aanbeveling, ondanks dat het zo spannend was met de problemen die er aanvankelijk waren. Als de aanvraag op tijd is, zoals bij jullie het geval was, hebben we altijd nog de ruimte om een alternatief te regelen, zoals we dat ook voor jullie hebben gedaan. Fijn dat jullie hiermee goed geholpen waren en een goede reis hebben gehad naar Vietnam. Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Schandalig!

We hebben een visum aangevraagd met dit bedrijf en dit ging ons op een vooraf afgesproken datum geleverd worden ('uiterlijk 4 sept om 12h geleverd'). Dit was echter niet het geval en na meerdere malen te bellen hebben we visum nooit gekregen. Hierdoor hebben we onze vlucht naar Vietnam gemist en moesten deze opnieuw boeken. Vertrouw dit bedrijf dus niet!!!

Hi Thibault, We hebben hier natuurlijk al veel contact over gehad met elkaar. We balen er ontzettend van dat jullie de vlucht hebben gemist. Echter geeft de review een eenzijdig beeld van de situatie. Jullie aanvraag (E visum) is een aantal dagen voor jullie vlucht geplaatst. De levertijd van het visum lag daardoor enkele uren voordat jullie vlucht vertrok. Uiteindelijk kregen we rondom de levertijd te horen dat jullie aanvraag gedeeltelijk was afgewezen doordat de doorgegeven informatie vanuit jullie incorrect was. Aangezien het immigratiekantoor vlak daarna sloot (12.00-13.00 NL tijd), was er ook geen spoedaanvraag meer mogelijk; anders hadden we jullie hiermee verder kunnen helpen. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. We balen er natuurlijk erg van en het is hoog uitzonderlijk dat een situatie zoals die van jullie ontstaat. Dat is natuurlijk ook te zien aan de vrijwel uitsluitend positieve reviews hier op Kiyoh. Aangezien jullie de aanvraag niet meer wilde wijzigen naar een andere datum, hebben we dezelfde dag het aankoopbedrag teruggestort op jullie rekening. Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Goede telefoonservice, visum later dan afgesproken maar op tijd voor de vlucht

Ik realiseerde me pas de avond voor mijn vlucht dat ik een visum nodig had, en was dan ook heel blij om bij Visumvietnamexpert direct iemand aan de lijn te krijgen die mij kalm verzekerde dat het goed kwam. Hoewel ik het visum ongeveer een uur later ontving dan afgesproken, had ik hem ruim op tijd voor mijn vlucht. Ik ben dus blij dat ik deze partij heb ingeschakeld!

Hi Christiaan, Dank je wel voor je positieve review! Door drukte bij het immigratiekantoor kwam jouw visum inderdaad iets later van verwacht. Gelukkig houden ze altijd rekening met de vertrektijd, dus fijn om te horen dat het ook voor jou alsnog ruim op tijd was. We hopen je weer te mogen verwelkomen als klant, wanneer je weer naar Vietnam reist! Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Betrouwbaar, duidelijk en klant- en service gericht.

Ik zocht een betrouwbare site voor een visumaanvraag en werd telefonisch goed geholpen en geinformeerd.

Goede communicatie omtrent de visum. Medewerkster denkt mee en geeft goed advies op mijn vraag.

makkelijk

we moesten er even voor zitten, maar eenmaal alles ingevuld was het zo gedaan

Heel handig; goede informatie zowel voor als tijdens de reis.

De website heeft me erg geholpen tijdens de voorbereiding en de reis in Vietnam. Ik heb tijdens mijn verblijf een excursie geboekt via de website om achterop de motor mee te gaan van Hué naar Hoi An. Dit heb ik een dag van te voren geboekt en het was nog mogelijk om mee te gaan. Het was een absoluut hoogtepunt van de reis. Goed georganiseerd en makkelijk in contact gekomen.

Zeer positief

Visum vlot geregeld, wel enorm veel geld voor 4 personen

Het visum voor Vietnam was vlot geregeld, maar door 4x het spoedtarief te rekenen voor werk dat voor vier personen in een keer kon worden gedaan was het een enorm bedrag.

Hi Richard, Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat alles vlot en op tijd geregeld was! Jammer om te horen dat de prijs uiteindelijk ook een invloed heeft gehad op de ervaring. Het spoedtarief in het weekend, zoals bij jullie bestelling het geval, is inderdaad extreem hoog. Dit komt omdat het immigratiekantoor dan eigenlijk gesloten is. Wij zijn één van de weinige aanbieders met het netwerk om dan toch iets te kunnen regelen. Daar staat helaas - ook voor ons - een hoog prijskaartje tegenover. Vaak is het spoedtarief dan wel wezenlijk goedkoper dan het omboeken van de tickets, wat normaal gesproken dan de enige andere optie is die je hebt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een fijne reis hebben gehad, desondanks de hoge visumkosten. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Had vrij last minute een invitatie nodig. Dus via de website aangevraagd. Nu stond in de mail dat ik de invitatie een dag later zou krijgen. Contact gezocht en gelijk reactie gekregen dat het allemaal in orde was.

ondanks dat ik een foutje had gemaakt in de tekst is Visumvietnamexpert mij toch tegemoet gekomen.

Dankjewel Visum team voor de colante oplossing

Beste Cees, De aanvragen worden geautomatiseerd doorgezet naar het immigratiekantoor. Als er een fout in het visum zit, is het zo dat dit in 99% van de gevallen verkeerd is doorgegeven. Zelden komt het voor dat de immigratiedienst een fout maakt. Daarom hebben we in al onze e-mails in dikgedrukte letters staan dat het extreem belangrijk is om het visum tot op de letter te controleren, zodat we eventueel tijd hebben om fouten te herstellen. We hebben het net even teruggezocht, maar hebben niets vernomen van je met betrekking tot deze fout, waardoor we ook geen kans hebben gehad om dit op te lossen voor je. Zou je ons willen informeren over de fout? Dan kunnen we kijken waar deze is ontstaan en eventueel nog meezoeken naar een oplossing. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Super snel geregeld

Ging zeer gemakkelijk en snel binnen

onduidelijk

ze waren weliswaar op tijd met verzenden van de documenten maar hebben verzaakt dit te checken. e.e.a. betekende dat de papieren in de spam zaten en ik er op zat te wachten. dit veroorzaakte een onnodig misverstand.

Easy to go

De site vinden, de uitleg, het invullen en verwerken, de cheque, alles bij elkaar goed geregeld en ben je eigenlijk al “ op reis” !

Snel geregeld, veilig, alleen extra kosten aan de grens worden niet vermeld.

onvoldoende duidelijkheid

We gaan pas begin november op vakantie dus het is een beetje vroeg om nu al een oordeel te vragen. Toch ben ik niet blij met de onduidelijkheid over wat er nou precies is aangevraagd. Ik ging er van uit een visum te hebben aangevraagd maar dat bleek niet het geval. Was ook niet te herstellen dus we hebben nu een aanvraag tot binnenkomst of zoiets waarbij we toch nog extra tijd kwijt zullen zijn bij de douane. Het gaat ons niet om het geld maar er zou toch ergens een pop-up moeten zijn die je vertelt wat je nu eigenlijk krijgt. Wie weet is onze ervaring verder goed maar dan moeten jullie ons eind november maar weer eens vragen.

Hi Klaartje, Wat vervelend om te horen dat eea. niet duidelijk is. Op de homepage van onze website kun je kiezen tussen een VOA of e-visum. De verschillen staan daar ook duidelijk uitgelegd. Jullie hebben inderdaad een Visum On Arrival besteld. Daarmee moet je inderdaad langs de douane. Je kunt nog steeds een e-visum bestellen via onze site. De VOA's komen dan automatisch te vervallen en je bent dan geen tijd kwijt bij de douane. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Uitstejend

Prima geregeld. Makkelijke manier om een visum te verkrijgen.

Gebruiksvriendelijke aanvraag.

Gebruiksvriendelijke aanvraag. Snelle service.

Slechte service

Mijn visum was per mail niet aangekomen. Ik heb letterlijk zes weken lang elke week er achteraan gebeld om te zorgen dat het visum opnieuw werd gemaild. Elke keer werd gezegd dat het nu echt opgestuurd ging worden. Pas na zes telefoontjes was dit daadwerkelijk het geval. Wel aardige medewerkers, maar ik vind het geen goede gang van zaken.

Hi Kim, We vinden het super vervelend dat het zo lang geduurd heeft voordat je het visum ontving. We hebben het visa meerdere keren verstuurd (elke keer na het telefonisch contact), maar om de een of andere reden kwam dit bij jou niet binnen, we vermoeden door een spamfilter. Uiteindelijk ging het met een alternatief mailadres wel goed. Deze situatie komt zelden voor, zoals je ook kunt zien aan al onze andere (positieve) beoordelingen. We balen ervan dat het bij jou wel mis ging. We hopen dat je desondanks een fijne reis hebt gehad! Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Wel snel maar verkeerd visum Na eerdere slechtere beoordeling

Op mail komt geen antwoord dus zelf rechtstreeks visum aangevraagd bij ambassade Onnodig geld uitgegeven aan visumvietnamexpert. Geld terug gestort gekregen

Prima afgehandeld ,snel en accuraat

Door de grote vraag naar visumaanvraag iets langer geduurd, maar op correcte wijze afgehandeld.

Fantastisch snelle service

Makkelijk aan te vragen.

Goed geregeld

Bij Visumvietnamexpert terecht gekomen omdat ik het elders vrij prijzig vond. Aanvraag online ingediend. Al snel kwam ik erachter dat ik een foutje had gemaakt. Na telefonisch contact kon de aanvraag gelukkig herteld worden en alsnog in behandeling worden genomen. Visum daarna snel via de mail ontvangen. En toen werd het toch even spannend want je gaat naar een land dat vreemd is, je hebt je gegevens online ergens achter gelaten, klopt het allemaal wel? Maar zonder problemen de douane door op de luchthaven van Hanoi. Super goed gereld dus hier met snelle levering en hele goede, vriendelijke service zowel telefonisch als per mail.

Goed en snel

Vlot, goed en snel: perfect.