De avond voor vertrek kwam ik er achter dat ik op het vliegveld bij aankomst geen visum kon regelen. In de nacht is er door Visumvietnamexpert een visum geregeld. morgens 7 uur visum op de mail. Toen ik op schiphol stond te wachten nog gebeld door Visumvietnamexpert of alles goed was gegaan. Echt super geholpen. Mede door jullie behulpzaamheid een super reis gehad met mijn dochter. Nogmaals bedankt, Rink

Uitstekende service!

Betrouwbaar en goed geregeld! Marijn was heel behulpzaam! Ook telefonisch heel duidelijk en vriendelijk! Ondertussen naar Ho Chi Minh geweest zonder problemen. Dank je wel Marijn!

Slecht en voornamelijk de communicatie

Ik had een visum aangevraagd voor Vietnam dat ‘s maandags om 11 uur geleverd zou worden. Ik heb toen gewacht tot 17.00 en toen proberen contact op te nemen en dit lukte niet makkelijk. We hadden pas dinsdag in de middag contact. Ik vermoed als ik geen contact had opgenomen ik nog steeds niks van hun had vernomen. Nu kon ik me e-visum omzetten naar een visum on arrival of geld terug, hier gaven ze duidelijke info over. Nu had ik besloten om niet te gaan en gezegd dat ik geen visum on arrival hoefde te hebben. Daarna mailtjes gestuurd hoe en of ik mijn geld terug kon krijgen voor het e-visum. Dit is al meer dan een week geleden en heb nog steeds geen reactie Toen ze geld aan mij konden verdienen reageerde ze, nu ik geld terug wil laten ze niks meer van hun horen

perfect

Sinds jaren regel ik mijn visum Vietnam via Visumvietnamexpert.nl. Dit bevalt mij het beste. De kosten zijn laag en de procedure is optimaal. Dus kan niet beter. Ik krijg mijn Approvalletter en mijn entry-exit form snel via de mail en via de customs in Hanoi of Saigon is het dan snel geregeld. Perfect dus.

Lekker snel!!!

Enige tip is misschien dat duidelijker gemaakt wordt dat je over land niets aan een ‘vliegveldvisum’ hebt en dat gecontroleerd wordt dat de juiste grensovergang gebruikt wordt. Een soort dibbelcheck. Misschien met een kaart?

The sheer incompetence of the workers

The sheer incompetence of the workers I've interacted with is stunning. I am not easily impressed, unbelievably oblivious to responsibility, and quite possibly incapable of processesing rudimentary information. Of 3 of the visas requested, all 3 had detrimental errors upon being processed by this "company"--from nationality to our destinations addresses, it was either completely wrong or not filled out at all. We've called five times with no effort to correct the mistakes and our vacation is approaching soon. So after blasting their phones today, we got them on the line. The response? They can't do anything because the person taking care of our Visa works nights. Well, after a month of constantly having to chase them down, you'd figure one of those nights would have worked right? Nope. But oh, they'll "call back" like the other times... That basically means "call us again, repeatedly, so we can show you how little we care!" After writing this, we will exhaust every possible chance of filling out an official complaint to government organizations and consumer authorities.

Snel en juist

Snel en juist: bedankt!

prima , echter

Prima , snel geregeld , echter het versturen naar mijn adres ging niet vanzelf

Erg handig

Erg handig als je minder dan 30 dagen naar Vietnam gaat, na een paar dagen heb je de visum in je mailbox.

Visumvietnam Expert is zeer klantgericht en regelt aanvragen perfect.

Ze zijn goed op de hoogte van de regels ten aanzien van mogelijke visa voor Vietnam. Ook op vragen per mail, waarvan het antwoord eigenlijk ook wel terug te vinden is op hun site, reageren ze aardig en adequaat. Hun website is goed opgebouwd en geeft duidelijke informatie, die goed terug te vinden via linkjes. Ik heb nu inmiddels al drie of vier keer gebruik van ze gemaakt en zal dat in de toekomst blijven doen.

Duidelijk/simpel

Redelijk snel Goede uitleg Makkelijk geregeld

Zeer snelle service, doet wat het belooft

Een on arrival visum besteld met spoedprocedure, de volgende ochtend netjes op tijd in mijn postvak. Visumvietnamexpert doet wat het belooft

Super geholpen

Heel fijn via deze organisatie geholpen met ons visum. We waren wat laat en hadden zelf iets fout gedaan. Ondanks onze acties top service van visium vietnam expert. Zijn vervolgens ook naar hun hoofdkantoor in Hanoi geweest om te bedanken. Daar vervolgens ook leuke tours geboekt! Goede en professionele hulp. Ze hebben onze reis een stuk fijner gemaakt en we zijn zeer tevreden.

We zijn correct en goed geholpen aan onze visa

De officiële site van Vietnam stelde enkele randvoorwaarden aan de foto's waar met moderne camera's moeilijk aan is te voldoen. Na overleg met Visumvietnamexpert volstaat een selfie ( zonder bril ) als portret en heb ik zelf gekozen voor een scan van het paspoort. Zij hebben de afbeeldingen opmaat in het aanvraag formulier gezet. Na telefonisch overleg kon ik ook de exit checkpoint in vullen. Voor mijn vrouw heb ik eerst de aanvraag verstuurd, en het visum was al na een dag binnen. Op dezelfde manier, een uur later, voor mijzelf de aanvraag verstuurd, maar het visum kwam 6 uur voor sluitings tijd binnen. Wij blij, want we hadden de hoop al opgegeven. Misschien ligt het aan het man zijn. Bedankt voor de goede service.

Snel en met kwaliteit geregeld!

Wij hebben via deze weg snel een visum kunnen regelen. De papieren zouden binnen enkele dagen op onze mail verschijnen, en dat was ook het geval. Erg tevreden over deze snelle en relatief goedkope weg.

Zeer goede service en snelle levering! Klasse

Nette eerlijke organisatie

Netjes behandelt . Tevreden volgende keer haal ik weer via deze site mijn visum

Helpvaardig

We moesten op het laatste moment een visum regelen. Hier telefonisch contact over gehad. Heel fijn geholpen. De beste mogelijkheid is bekeken. Ook werd er gekeken naar onze belangen (kosten) en de mogelijkheden die daar nog lagen. Top!

Gemakkelijk en snel

Binnen paar minuten geregeld

Het verstrekken van de benodigde gegevens verliep simpel en gestructureerd

In het begin onduidelijkheid over visum of vergunning tot vervlijk

Onduidelijk wat het juiste product was. Uiteraard verkeerd gekozen. Direct gereageerd helaas geen teruggave

We hebben een visum aangevraagd met dit bedrijf...

We hebben een visum aangevraagd met dit bedrijf en dit ging ons op een vooraf afgesproken datum geleverd worden ('uiterlijk 4 sept om 12h geleverd'). Dit was echter niet het geval en na meerdere malen te bellen hebben we visum nooit gekregen. Hierdoor hebben we onze vlucht naar Vietnam gemist en moesten deze opnieuw boeken.

Hi Thibault, We hebben hier natuurlijk al veel contact over gehad met elkaar. We balen er ontzettend van dat jullie de vlucht hebben gemist. Echter geeft de review een eenzijdig beeld van de situatie. Jullie aanvraag (E visum) is een aantal dagen voor jullie vlucht geplaatst. De levertijd van het visum lag daardoor enkele uren voordat jullie vlucht vertrok. Uiteindelijk kregen we rondom de levertijd te horen dat jullie aanvraag gedeeltelijk was afgewezen doordat de doorgegeven informatie vanuit jullie incorrect was. Aangezien het immigratiekantoor vlak daarna sloot (12.00-13.00 NL tijd), was er ook geen spoedaanvraag meer mogelijk; anders hadden we jullie hiermee verder kunnen helpen. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. We balen er natuurlijk erg van en het is hoog uitzonderlijk dat een situatie zoals die van jullie ontstaat. Dat is natuurlijk ook te zien aan de vrijwel uitsluitend positieve reviews hier op Kiyoh. Aangezien jullie de aanvraag niet meer wilde wijzigen naar een andere datum, hebben we dezelfde dag het aankoopbedrag teruggestort op jullie rekening. Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Visum vlot geregeld, wel enorm veel geld voor 4 personen

Het visum voor Vietnam was vlot geregeld, maar door 4x het spoedtarief te rekenen voor werk dat voor vier personen in een keer kon worden gedaan was het een enorm bedrag.

Hi Richard, Bedankt voor je reactie en fijn om te horen dat alles vlot en op tijd geregeld was! Jammer om te horen dat de prijs uiteindelijk ook een invloed heeft gehad op de ervaring. Het spoedtarief in het weekend, zoals bij jullie bestelling het geval, is inderdaad extreem hoog. Dit komt omdat het immigratiekantoor dan eigenlijk gesloten is. Wij zijn één van de weinige aanbieders met het netwerk om dan toch iets te kunnen regelen. Daar staat helaas - ook voor ons - een hoog prijskaartje tegenover. Vaak is het spoedtarief dan wel wezenlijk goedkoper dan het omboeken van de tickets, wat normaal gesproken dan de enige andere optie is die je hebt. Ik hoop dat jullie in ieder geval een fijne reis hebben gehad, desondanks de hoge visumkosten. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

onvoldoende duidelijkheid

We gaan pas begin november op vakantie dus het is een beetje vroeg om nu al een oordeel te vragen. Toch ben ik niet blij met de onduidelijkheid over wat er nou precies is aangevraagd. Ik ging er van uit een visum te hebben aangevraagd maar dat bleek niet het geval. Was ook niet te herstellen dus we hebben nu een aanvraag tot binnenkomst of zoiets waarbij we toch nog extra tijd kwijt zullen zijn bij de douane. Het gaat ons niet om het geld maar er zou toch ergens een pop-up moeten zijn die je vertelt wat je nu eigenlijk krijgt. Wie weet is onze ervaring verder goed maar dan moeten jullie ons eind november maar weer eens vragen.

Hi Klaartje, Wat vervelend om te horen dat eea. niet duidelijk is. Op de homepage van onze website kun je kiezen tussen een VOA of e-visum. De verschillen staan daar ook duidelijk uitgelegd. Jullie hebben inderdaad een Visum On Arrival besteld. Daarmee moet je inderdaad langs de douane. Je kunt nog steeds een e-visum bestellen via onze site. De VOA's komen dan automatisch te vervallen en je bent dan geen tijd kwijt bij de douane. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Slecht

Het visum is tijdig aangevraagd maar kwam aan anderhalve week nadat we op reis zijn gegaan. Dat heeft dus een maand geduurd. Er is toen wel een VOA gestuurd waarmee we in Hanoi alsnog een visum konden kopen (dat is dan weer goed). De extra kosten daarvoor (2x US50) zouden geretourneerd worden. Dit is na 2 maanden gebeurd.