uiteindelijk prima

de aanvraag leverde aanvankelijk problemen op, waardoor pas op de dag van vliegen het VIETNAMvisum rondkwam

Hi Gerard, Dank je wel voor je positieve aanbeveling, ondanks dat het zo spannend was met de problemen die er aanvankelijk waren. Als de aanvraag op tijd is, zoals bij jullie het geval was, hebben we altijd nog de ruimte om een alternatief te regelen, zoals we dat ook voor jullie hebben gedaan. Fijn dat jullie hiermee goed geholpen waren en een goede reis hebben gehad naar Vietnam. Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Goede telefoonservice, visum later dan afgesproken maar op tijd voor de vlucht

Ik realiseerde me pas de avond voor mijn vlucht dat ik een visum nodig had, en was dan ook heel blij om bij Visumvietnamexpert direct iemand aan de lijn te krijgen die mij kalm verzekerde dat het goed kwam. Hoewel ik het visum ongeveer een uur later ontving dan afgesproken, had ik hem ruim op tijd voor mijn vlucht. Ik ben dus blij dat ik deze partij heb ingeschakeld!

Hi Christiaan, Dank je wel voor je positieve review! Door drukte bij het immigratiekantoor kwam jouw visum inderdaad iets later van verwacht. Gelukkig houden ze altijd rekening met de vertrektijd, dus fijn om te horen dat het ook voor jou alsnog ruim op tijd was. We hopen je weer te mogen verwelkomen als klant, wanneer je weer naar Vietnam reist! Groetjes, Team VisumVietnamExpert.nl

Betrouwbaar, duidelijk en klant- en service gericht.

Ik zocht een betrouwbare site voor een visumaanvraag en werd telefonisch goed geholpen en geinformeerd.

Goede communicatie omtrent de visum. Medewerkster denkt mee en geeft goed advies op mijn vraag.

makkelijk

we moesten er even voor zitten, maar eenmaal alles ingevuld was het zo gedaan

Heel handig; goede informatie zowel voor als tijdens de reis.

De website heeft me erg geholpen tijdens de voorbereiding en de reis in Vietnam. Ik heb tijdens mijn verblijf een excursie geboekt via de website om achterop de motor mee te gaan van Hué naar Hoi An. Dit heb ik een dag van te voren geboekt en het was nog mogelijk om mee te gaan. Het was een absoluut hoogtepunt van de reis. Goed georganiseerd en makkelijk in contact gekomen.

Zeer positief

Had vrij last minute een invitatie nodig. Dus via de website aangevraagd. Nu stond in de mail dat ik de invitatie een dag later zou krijgen. Contact gezocht en gelijk reactie gekregen dat het allemaal in orde was.

ondanks dat ik een foutje had gemaakt in de tekst is Visumvietnamexpert mij toch tegemoet gekomen.

Dankjewel Visum team voor de colante oplossing

Beste Cees, De aanvragen worden geautomatiseerd doorgezet naar het immigratiekantoor. Als er een fout in het visum zit, is het zo dat dit in 99% van de gevallen verkeerd is doorgegeven. Zelden komt het voor dat de immigratiedienst een fout maakt. Daarom hebben we in al onze e-mails in dikgedrukte letters staan dat het extreem belangrijk is om het visum tot op de letter te controleren, zodat we eventueel tijd hebben om fouten te herstellen. We hebben het net even teruggezocht, maar hebben niets vernomen van je met betrekking tot deze fout, waardoor we ook geen kans hebben gehad om dit op te lossen voor je. Zou je ons willen informeren over de fout? Dan kunnen we kijken waar deze is ontstaan en eventueel nog meezoeken naar een oplossing. Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Super snel geregeld

Ging zeer gemakkelijk en snel binnen

onduidelijk

ze waren weliswaar op tijd met verzenden van de documenten maar hebben verzaakt dit te checken. e.e.a. betekende dat de papieren in de spam zaten en ik er op zat te wachten. dit veroorzaakte een onnodig misverstand.

Easy to go

De site vinden, de uitleg, het invullen en verwerken, de cheque, alles bij elkaar goed geregeld en ben je eigenlijk al “ op reis” !

Snel geregeld, veilig, alleen extra kosten aan de grens worden niet vermeld.

Uitstejend

Prima geregeld. Makkelijke manier om een visum te verkrijgen.

Gebruiksvriendelijke aanvraag.

Gebruiksvriendelijke aanvraag. Snelle service.

Slechte service

Mijn visum was per mail niet aangekomen. Ik heb letterlijk zes weken lang elke week er achteraan gebeld om te zorgen dat het visum opnieuw werd gemaild. Elke keer werd gezegd dat het nu echt opgestuurd ging worden. Pas na zes telefoontjes was dit daadwerkelijk het geval. Wel aardige medewerkers, maar ik vind het geen goede gang van zaken.

Hi Kim, We vinden het super vervelend dat het zo lang geduurd heeft voordat je het visum ontving. We hebben het visa meerdere keren verstuurd (elke keer na het telefonisch contact), maar om de een of andere reden kwam dit bij jou niet binnen, we vermoeden door een spamfilter. Uiteindelijk ging het met een alternatief mailadres wel goed. Deze situatie komt zelden voor, zoals je ook kunt zien aan al onze andere (positieve) beoordelingen. We balen ervan dat het bij jou wel mis ging. We hopen dat je desondanks een fijne reis hebt gehad! Groetjes, Team Visumvietnamexpert.nl

Wel snel maar verkeerd visum Na eerdere slechtere beoordeling

Op mail komt geen antwoord dus zelf rechtstreeks visum aangevraagd bij ambassade Onnodig geld uitgegeven aan visumvietnamexpert. Geld terug gestort gekregen

Prima afgehandeld ,snel en accuraat

Door de grote vraag naar visumaanvraag iets langer geduurd, maar op correcte wijze afgehandeld.

Fantastisch snelle service

Makkelijk aan te vragen.

Goed geregeld

Bij Visumvietnamexpert terecht gekomen omdat ik het elders vrij prijzig vond. Aanvraag online ingediend. Al snel kwam ik erachter dat ik een foutje had gemaakt. Na telefonisch contact kon de aanvraag gelukkig herteld worden en alsnog in behandeling worden genomen. Visum daarna snel via de mail ontvangen. En toen werd het toch even spannend want je gaat naar een land dat vreemd is, je hebt je gegevens online ergens achter gelaten, klopt het allemaal wel? Maar zonder problemen de douane door op de luchthaven van Hanoi. Super goed gereld dus hier met snelle levering en hele goede, vriendelijke service zowel telefonisch als per mail.

Goed en snel

Vlot, goed en snel: perfect.

Ben te vreden.

Probleemloos een visum aangevraagd en gekregen

Goede service en in Nederland gevestigd. Uitstekende service en goedkoper dan de reisorganisatie die het ook voor je wil regelen.

Perfecte ervaring

Informatie rond de procedures, betaling en verkrijgen van uitnodigingsbrief helder, gemakkelijk en supersnelle levering zijn een topwaardering waard

Zeer duidelijk en eenvoudig